بازدید 26583

مسئولان بیمارستان خمینی شهر برکنار شدند

معاون درمان وزارت بهداشت، از بررسی پرونده اختلال در درمان کودک اصفهانی در دادگاه نظام پزشکی و تخلفات اداری دانشگاه خبر داد.
کد خبر: ۵۵۲۷۱۳
تاریخ انتشار: ۱۷ آذر ۱۳۹۴ - ۰۹:۰۰ 08 December 2015
معاون درمان وزارت بهداشت، از بررسی پرونده اختلال در درمان کودک اصفهانی در دادگاه نظام پزشکی و تخلفات اداری دانشگاه خبر داد.

به گزارش مهر، دکتر محمد آقاجانی گفت: پیرو اعزام دو تیم ارشد نظارت از وزارت بهداشت به استان اصفهان برای بررسی موضوع اختلال در روند درمان کودک ۵ ساله،   به اتفاق مدیر کل نظارت بر درمان به اصفهان رفتیم  تا نتایج کارشناسی ها و ارزیابی های  دو تیم اعزامی را مورد بررسی دقیق تر قرار دهیم.

وی گفت: در نشستی که با مسئولین ارشد دانشگاه علوم پزشکی اصفهان داشتیم ابعاد مختلف موضوع مورد بررسی قرار گرفت.

معاون وزیر بهداشت با تاکید بر اینکه این اتفاق ناگوار باید حتما مورد بررسی دقیق قرار می گرفت، گفت: پزشک و پرستار مذکور برای بررسی پرونده به دادگاه نظام پزشکی شهرستان معرفی شدند ولی موقتا خدمت این دو، تا بررسی پرونده در دادگاه نظام پزشکی به حالت تعلیق در آمد.

آقاجانی افزود: به لحاظ اداری نیز پرونده در هیئت تخلفات اداری دانشگاه علوم پزشکی اصفهان در دست بررسی است و متخلفین احتمالی هم به تخلفات اداری دانشگاه معرفی شدند.

وی گفت: به منظور بررسی این حادثه، هر دو دادگاه ؛ تخلفات اداری دانشگاه و دادگاه نظام پزشکی روز گذشته تشکیل جلسه دادند و رسیدگی اولیه به این موضوع را آغاز کردند.

آقاجانی گفت: با توجه به تخلفی که در بیمارستان اتفاق افتاده بود و جمع بندی کارشناسی های انجام شده، شب گذشته در جلسه ای با مسئولین ارشد دانشگاه مقرر شد که مسئولین بیمارستان خمینی شهر اصفهان از سمت خود برکنار شوند و ضمنا به مسئولین حراست، بازرسی و برخی از مسئولین دیگر دانشگاه تذکرات جدی داده شد.

معاون وزیر بهداشت در ادامه در مورد وضعیت کودک نیز گفت: کودک مورد معاینات دقیق قرار گرفته و خوشبختانه جراحت مختصر بوده و وی در سلامت کامل است.

آقاجانی گفت: تیم جراحی پلاستیک نیز کودک را مورد معاینه قرار  داده است و مشکلی در درمان وی وجود ندارد.

وی تصریح کرد: فعلا نیاز به اقدام درمانی خاصی برای کودک وجود ندارد و از خانواده این کودک نیز دلجویی شده است.  

معاون درمان وزارت بهداشت با بیان اینکه این اتفاق کاملا غیر عادی و غیر معمول است، گفت: انگیزه این کار هم زیر سئوال است چرا که نه بیمارستان به دلیل اجرای طرح تحول سلامت با دریافتی ۳ یا ۶ درصد هزینه درمان از مردم و نه پزشک برای دریافت  دستمزد مشکلی داشته است. بنابراین این موضوع باید مورد بررسی بیشتر قرار گیرد و حتی به لحاظ روانپزشکی هم باید افرادی که در این موضوع دخیل بوده اند مورد بررسی قرار گیرند چون این اتفاق کاملا غیر اخلاقی ، غیر منطقی و غیر عادی است.

معاون وزیر بهداشت خاطرنشان کرد: همه تدابیر لازم برای این حادثه اتخاذ شده و بررسیهای لازم توسط کارشنان انجام شده و ادامه بررسی ها توسط مراجع قضایی انجام خواهد شد .

آقاجانی تصریح کرد: سلامت مردم و حقوق بیماران خط قرمز وزارت بهداشت است و اگر تخلفی اتفاق افتد هیچ مسئول ، پزشک و پرستاری حاشیه امنی در وزارت بهداشت  نخواهد داشت و به موقع واکنش لازم نشان داده خواهد شد.

معاون درمان وزارت بهداشت در پایان تاکید کرد: این اتفاق غیر عادی و غیر معمول نباید تلاش های بسیار ارزشمند و فداکاری های پزشکان و پرستاران را در بیمارستان ها، خصوصا در بخش های اورژانس تحت تاثیر قرار دهد و همه مردم به جانفشانی ها و فداکاری های پزشکان و پرستاران خصوصا در بخش های اورژانس واقف هستند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱۴۵
انتشار یافته: ۸۸
خدا رو شکر و بازهم دست مریزاد به شبکه های اجتماعی!!!!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۳۸ - ۱۳۹۴/۰۹/۱۷
قبل این که کامنت ها ببینم می خواستم بنویسم که بازم بگید شبکه های اجتماعی خوب نیستند! دیدم که دوستان نوشتن
واقعاً نقش دوربین نظارتی رو دارند و باعث میشه مسئولین حواسشون رو جمع کنند
شاهين
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۴۰ - ۱۳۹۴/۰۹/۱۷
باز هم پيگيري و تلاش وزير بهداشت بود كه برخورد صورت گرفت جا دارد از اين مسئول هميشه در صحنه و وظيفه شناس تقدير شود
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۳۹ - ۱۳۹۴/۰۹/۱۷
برای ترس از همین رفتارهاست که یه عده تلاش می کنن تا همه شبکههای اجتماعی فیلتر باشند
ای کاش با همه و همیشه با این خلافها برخورد می شد. البته در سطح کلان تر مثل مفاسد اقتصادی .
نوشدارو بعد مرگ سهراب...
فقط دارم به این فکر می کنم اگر این موضوع رسانه ای نمی شد چه می شد؟!!!
پاسخ ها
هاشمی
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۳۳ - ۱۳۹۴/۰۹/۱۷
هیچی نمیشد مثل باقی بیمارستانها فکر می کنی روزی چند نفر از درب همین بیمارستان ها دولتی بی نتیجه بیرون می روند (مریض را از درب اتاق عمل به خاطر واریز نکردن مبلغ وصولی بر میگردانند)
شهروند
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۱۲ - ۱۳۹۴/۰۹/۱۷
به احتمال زیاداین کودک عزیزیافرزندان (رئیس بیمارستان یاپزشک یاپرستار) میشدن،متجاوز به عنف خمینی شهریاپزشک قاتل وامپول زن اشتباه ...
وقتی مهران مدیری امد در طنزش با اینگونه پزشکان برخورد کرد این قشر دادوهوار کردنند که به ما توهین شده. الحق که مدیری واقعیت جامعه را در طنزش نشان داد
پاسخ ها
ناشناس
| Australia |
۱۲:۱۸ - ۱۳۹۴/۰۹/۱۷
آیا وقتش نیست که مردم مطالبه کنند و همان جامعه پزشکی جوابگو باشه... همون کسایی که مخالف مدیری بودند هم باید توبیخ بشوند چون جلوگیری از آسیب شناسی اجتماعی کردن... هزینه اشتباه اونها رو امروز مردم باید بدهند.... آقایان دکتر...
براوووووو
پروانه طبابت در کشور برای متخلفین لغو گردد.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۰۳ - ۱۳۹۴/۰۹/۱۷
کافی نیست مجازات باید م.جب تنبیه شود من فقط شلاق را پیشنهاد میکنم
متاسفانه اغلب پزشکان ( و نه همه آنها) اخلاق پزشکی و قسمی که خورده اند را فراموش کرده اند و فقط به فکر پول درآوردن هستند.
همه خبر یکطرف و جمله (((معاون درمان وزارت بهداشت در پایان تاکید کرد: این اتفاق غیر عادی و غیر معمول)) یک طرف
به همین لحاظ از سایت وزین تابناک خواهشمند است به طریقی فراخوانی برای همه افرادی که دچار اینگونه نامهربانی ها گردیده اند فراهم آورد تا آقای معاون درمان بدانند که علیرغم سخن ایشان این اتفاقات به یک عمل معمول با اشکال مختلف تبدیل شده است.
در تاریخ 94/9/6 کودک چهار ساله صدرا زاهدپور به علت زخم چانه به بیمارستان شهید اشرفی خمینی شهر برده میشود.
متخصص طب اورژانس پس از معاینه دستور بخیه کردن زخم را می دهد.
پرستار کشیک شروع به بخیه زدن می کند، در همین حین همراه بیمار جهت تکمیل پرونده و تسویه حساب به قسمت اداری می رود و بر می گردد و می گوید هزینه 150 هزار تومان زیاد است و قادر به پرداخت آن نیست.
از آنجا که پرستار موظف به تکمیل پرونده و ضمیمه کردن فرم تسویه حساب به پرونده است (وگرنه قانونا کسورات می خورد و هزینه وصول نشده به صندوق بیمارستان از حقوق آخر ماهش کسر می شود!) از همراه بیمار کسب تکلیف میکند که چکار کند.
مادر بیمار می گوید هزینه زیاد است، اگر بخیه نشود چه؟
به او می گویند زخم بزرگ نیست ، زیر چانه است (در دید نیست) و بچه دختر نیست، بخیه نشود هم مشکلی به وجود نمی آید، خودش جوش میخورد ولی ممکن است کمی جای آن بماند.
مادر تصمیم به بردن کودک می گیرد، زخم کودک با یک بخیه زده شده پانسمان شده و پرونده بدون طی مراحل قانونی نیمه کاره می ماند و مادر و بیمار بیمارستان را ترک میکنند.

چند روز بعد مادر توسط پرسنل اخراجی بیمارستان تحریک به شکایت میشود، و در تاریخ 94/9/15 اتفاق افتاده به صورت وارونه (کشیدن بخیه توسط پرسنل درمانی!) رسانه ای میشود.
مسوولین وزارت بهداشت بجای کشف حقیقت ، بر موج احساسات پاک جامعه سوار شده و خبر از تعلیق و بازداشت! پرسنل درمانی؛ و درمان کودک توسط جراح پلاستیک! را می دهند.

اگر هر کدام از ما کمی وجدان داشته باشیم و کمی عقلانی فکر کنیم متوجه خواهیم شد که این قضایا به جز دروغ و جو سازی علیه پرسنل درمانی، چیز دیگری نبوده و هیچ عقل سلیمی نمی پذیرد که بخیه زده شده کشیده شود!
گذشته از این، وقتی دریافتی از بیمار به صندوق بیمارستان می رود، چه دخلی به پزشک و پرستار دارد که بیمار پول بدهد یا نه! ای کاش مسوولین وزارت بهداشت به جای انجام حرکات عوامفریبانه، اقدامی در جهت رفع مشکلات قانونی پزشکان و پرستاران خدوم مهین مان که شب و روز برای رفع آلام و نجات جان انسان ها تلاش میکنند، انجام میدادند، تا کمتر شاهد اتفاقاتی از این دست باشیم، کم نیستند بیمارانی که بخاطر مشکل مالی قید درمان را می زنند و این فقط نمونه ای از این دست بود.
همه مشكلات كشور حل شده از گرسنگي -كودكان كار -فسادو......
یاد سریال ((پرستاران ))افتادم ...
چرا اسامی متخلفین اعلام نمی گردد. تا اینگونه افراد ابرویی در جامعه نداشته باشند
اینا همه اش تقصیر آمریکا ست مرگ بر آمریکا
ما همه خوب هستیم و فقط آمریکا و داعش بد هستن
جناب آقای رئیس جمهور لطفا وزیر بهداشت را برکنارکنید .
چرا اسم دکتر و پرستار متخلف رومنتشر نمیکنند که رسوا شوند. این ها هم مانند دزدهای اقتصادی رسم و نشان ندارند ؟
نام و تصویر متخلفین منتشر شود
بدترازاینهاهم اتفاق افتاده و خواهد افتادنظارتی وجود ندارد.
اگر شفافیت دراخبار و قاطعیت درقانون بدون تبعیض وجود داشت هیچکس بخود اجازه نمیداد چنین غلطهایی بکند.
پزشک نه چندان محترم، ایران عزیزمان چقدر برای تو زحمت کشیده که هم چون تویی به سطح دکتری طب برسی. نمیشد قدری از زحماتی که کشور برای تو کشیده بود را برای نه جبران بلکه به عنوان قرض به این کودک میدادی تا او هم از نعمات ایرانمان سرخوش میشد.
اگر میشود این پیام را برای دوستان نمایش دهید با سپاس
امام خمينى:من يك موى كوخ نشينان را به آن كاخ نشينان نميدهم. ايا اين كادر درمان در زمان اين كار خدا ناپسند لحظه اى به اين جمله تاريخى امام ره فكر كردند؟آنهم در شهرى كه بنام امام خمينى مزين است و بيمارستان هم نام شهيدى بزرگوار ديگري را يدك ميكشد!!!؟؟؟
وقتی به وجود اینهمه عوامل سلبی و مجازاتی در کشورم از اعدام و شلاق و جریمه گرفته ......تا برکناری از موقعیت شغلی فکر میکنم تنم میلرزد کشوری که خود فرهنگی غنی داشته است ، چرا دچار اینهمه سقوط اخلاقی شده است . مسئولین محترم ترا به خدا همت کنید که دوباره اخلاق در این جامعه نهادینه شود شما می دانید چگونه باید آغاز شود .قرنها پیش نظامی گنجوی گفته بود :

اقوام روزگار به اخلاق زنده اند

قومی که گشت فاقد اخلاق،

مُردنیست
وقتی دانش آموزان با هزینه های هنگفت چند صد میلیونی در مدارس خاص و دانشگاههای خاص پزشک و پرستار می شوند طبیعی است که جز پول نبینند و احساس و عاطفه شان کور شود
چرا نقطه نظرات براي ايرانيان خارج إز كشور بسته است
موضوع ربطی به جامعه پزشکی ندارد و در تمام سطوح جامعه شاهد چنین رفتارهایی از مردم هستیم . همه چیز شده فقط پول . من واقعا نمی دونم در جامعه ای که صبح تا شب تلویزیون ، مدارس ، ادارات از زندگی معنوی و اخروی صحبت می کنند چرا در جامعه ما کاملا نتیجه معکوس شده . آیا واقعا وقت اون نیست که ما هم به دنیا و روشهایی که جوابش رو از نظر انسانی و جامعه شناسی پس داده بپیوندیم
باید خود آقای وزیر استعفا میداد وقتی ایشون آنچنان از جامعه پزشکی دفاع میکنه که حتی یک برنامه طنز رو هم برنمیتابند پس حق این است که حالا ایشون استعفا کنند .
این اتفاق غیر عادی و غیر معمول نباید تلاش های بسیار ارزشمند و فداکاری های پزشکان و پرستاران را در بیمارستان ها، خصوصا در بخش های اورژانس تحت تاثیر قرار دهد و همه مردم به جانفشانی ها و فداکاری های پزشکان و پرستاران خصوصا در بخش های اورژانس واقف هستند.

کیا از بهداشت و درمان و فداکاریهای پرسنل مربوطه راضی اند؟! مثبت بدین.
اگه ناراضی منفی.
فقط باید به این پزشک گفت آفرین تو روی حرمله راسفید کردی
مطمعن باشید بزودی همه این ماجرا را فراموش کرده ومشغول گرفتاریهای خود میشویم و کسی هم نه تنبیه میشود و نه عزل و باز روز از نو و روزی از نو
سلام بر مهران مدیری
یه قانون نا نوشته ای تو این ملکت هست که میگه وقتی یه حادثه ای روی داد به فکر چاره باشیم.
بیایید با انصاف قضاوت کنیم و در همین شبکه های اجتماعی به فرزندانمان یاد بدهیم و خود یاد بگیریم ،اگر یک پزشک یا پرستار خطا کرد آن اقدام خطا را نکوهش کنیم نه یک صنف را و اگر معدودی قاضی ، کارمندان ،بانکی ،مدیر،روحانی و......رشوه ،اختلاس و خطایی انجام دادن به معنی عدم پاکدستی و اشکال همه اون صنف نیست . من خود پزشک فوق تخصص هستم امکان ندارد در مطب شخصی از کسی که پول نداشته باشه و یا احساس کنم ندارد ویزیت و یا حق پروسیجر بگیرم و مطمئنم بسیاری از پزشکان این مرز و بوم چنین هستن و من هم این اقدام را غیر انسانی میدانم و آزرده خاطر شدم
حداقل می بایستی رئیس دانشگاه علوم پزشکی برکنار بشه
دلیل اینگونه برخوردها بخاطر بی توجهی مسولین به شکایات مردم است ونتیجه اش این مسئله بزرگ میشود حالا هم پیگیری مسولین نتیجه انعکاس از طریق فضای مجازی بوده اگر شکایت خانواده ازطریق قانونی صورت می گرفت در مراجعات مکرر خانواده ای که توان پرداخت هزینه درمان فرزندش را ندارد وعدم آگاهی از حقوق بیمار وشهروندی به جایی نمی رسید اگر مسولین شهرستانی واستانی به شکایات مردم رسیدگی می کردند الان کار خلافی به اینصورت که وزارت بهداشت مجبور نبود از مرکز پیگیر این موضوع باشد ونتیجه می گیریم که فضای مجازی وافکار عمومی نیاز امروز جامعه است ودفتر شکایات وصندوق انقادات وشکایات در ادارت چیز بی مصرف وکهنه ای شده وبه درد این جامعه نمی خورد
غیرعادی???????????
والله که برای ما عادی شده!!!!!!!
حتما باید از نظر روانی مورد بررسی قرار گیرند چون هیچ انسان عاقلی این کار رو نمی کنه
با تشکر از جناب وزیر بهداشت ..که خالصا مخلصا دستور پیگیری داد ولی این معاونه داره موضوع را به نفع متهمین دودره می کنه.اول مشکل خود داشگاه علوم پزشکی هست که برای رضایت پزشک وکادر درمان در ساعات بعد از ظهر در درآمد از بخیه ذینفع هستند چرا کسی نمی پرسه با دفترچه بیمه سلامت 1500000تومان بابت چی؟
تا انجا که من دیده ام در هیچ بیمارستانی پزشک یا پرستار مبادرت به اخذ وجه از بیمار نمی نماید بلکه قسمت مالی بیمارستان اینکار را میکند وربطی هم به کادر درمانی ندارد. بنابراین مسله خیلی مشکوک است و احتمالا اهداف دیگری در پشت آن است
ازبرخورد مقتدر وزارت بهداشت ، که سکاندارش انسان فرهیخته ومسلمان به معنای واقعی کلمه است سپاسگزاری می نماییم
بهتربود ریس دانشگاه علوم پزشکی اصفهان برکنار میشد ،اتفافات منجر به مرگ زیادی در بیمارستانهای دولتی استان داره میفته که هیچکس خبردار نمیشه وهیچ اتفاقی هم نمیفته ،الان باتوجه به بازسازی بافتهای فرسوده بیمارستانها که اغلب غیرضروری وتبلیغی هست ،عفونت بیمارستانی داره غوغا میکنه ،ولی کسی به این چیزا اهمیت نمیده ،البته میدونم که تابناک اینومنعکس نمیکنه ،وگرنه مستندات زیادی ازش دارم
پزشک متخلف و خدانشناس باید پروانه اش لغو شود. صلاحیت کار در حرفه پزشکی را ندارد. یک انسان با غیرت باید پزشک و عوامل خاطی را به سزای اعمالشان برسانند تا دیگر از این کارهای غیر انسانی نکنند.
بهتره اون 7000 پزشکی هم که بر عیله مهران مدیری اردوکشی خیابانی راه انداختن مورد بررسی روانپزشکی قرار بگیرن...
واقعا غیر عادیه...امیدواریم قضیه جور دیگه ای باشه که اگه نباشه واقعا آبروی پزشکا در خطره...اینا هم که نقد نیست،تقبیح هم نیست،فقط خالی کردن عقده های درونی نقادان هست...
بایستی مسئولین مستقیم این فاجعه در محل بیمارستان شلاق زده شوند تا درس عبرتی باشد برای دیگران
lگه هزینه پرداختی بیمار در بیمارستان دولتی به حسابداری پرداخت می شود چه ارتباطی به کادر درمانی دارد!!!! بنظر می رسد این موضوع به شکل مطرح شده نبوده است!!!!
دم دکتره و پرستاره گرم که با این کار حداقل باعث شدند ما ملت بی خیال منافع طلب نون به نرخ روز خور جاپلوس ترسوی وامانده براب باز پس گیری حقوق از دست رفته امان کمی به خودمان بیاییم. اگر چه در این میان تالمی سخت رفت اما به اندازه فایده ان میارزید
به نظر من اینجور پرسنل پزشکی باید از کار برکنار شوند،آخه جدا از کار آدم نباید یه کم رحم ومروت داشته باشه؟؟؟؟؟
خدا را شکر که حال کودک عزیز قهرمان خوب میباشد .
امیدوارم واقعا با متخلفین این حادثه برخورد جدی شود و حداقل در این یک زمینه مردم را ناامید نکنید
بي اخلاقي در همه جاي مملكت بد است اما در بخش پزشكي و قضايي بدتر. يكي با جان مردم كار دارد آن يكي با بي‌عدالتي، ايمان و امنيت مردم را نشانه مي رود.
توهين به جامعه پزشكي نباشد تعداد انگشت شماري از پزشكان انسان را به ياد گرگ مي‌اندازند. البته كه تنها موجودي كه به همنوع خود رحم ندارد انسان است حتي گرگ ها هم روح يكديگر را نمي‌درند. يادمان باشد كه خدايي هست تا قضاوتمان كند و روزگاري هست كه ناخوشي‌هايي كه به ديگران روا مي‌ داريم از دماغمان بيرون بكشد. بزرگي مي‌گويد: اگر دين نداريد لااقل آزاده باشيد. اين افراد را براي درمان داعشي‌ها به سوريه بفرستيد. لياقت مردمان با شرافت اين سرزمين را ندارند.
امیدوارم واقعا با متخلفین این حادثه برخورد جدی شود و حداقل در این یک زمینه مردم را ناامید نکنید
برای پدر بچه ها اشتغال درست کنید تا تحمل ظلم را داشته باشند بار هم بیندازید گردن تحریم و شیطان بزرگ!!!!!
توان زنده ماندن به مردم بدهید زندگی پیش گش!!!!
مرگ اخلاق
همانطور که پزشکی رشته ای است مقدس و باشاغلین خدمتکذار وصدیق این رشته بایستی با بیشترین احترام برخورد شود و دقیقا به همین دلیل بایستی با متخلفین این رشته مخصوصا وقتی تخلفی تعمدی صورت میگیرد با کوچکترین اغماض برخورد گردد چرا که اندکی پول پرست در این رشته تیشه به ریشه تقدس پزشکی میزنند و اخلاق پزشکی را به لجن میکشند لذا برای آنکه جوانانی که پا به رشته پزشکی میگذارند بدانند اگر اولویت اولشان ثروت باشد جایشان در این رشته نیست واین رشته جای کسانی است که اولویت اول آنها اصول انسانیست . لذا معتقدم افراد دخیل در مورد اخیر اولا بایستی با ابطال پروانه از این حرفه کنار گذاشته شوند ثانیا از جنبه خصوصی جرم بایست دادگاه دیه کسی که عمدا چانه کسی را شکافته است از نامبردگان وصول نماید وثالثا از جنبه عمومی جرم به چند ماه حبس محکوم شوند.
باسلام
سلام و درود بر این مرد برزگ معاونت محترم وزیر بهداشت که همچین اقدامی انجام دادن البته از وزیر محترم بهداشت جای تشکر و قدردانی داردکه دستور ویژه ای دادن فقط میشه گفت : ممنون، ممنون ،ممنون
باتشکرفراوان ازوزیرمحترم بهداشت وتمامی دست اندرکاران پیگیری کننده
ان شاالله دیگرشاهدچنین تخلفات تاسف باری نباشیم
کاش ما مردم کمتر هیجان زده می شدیم و خبر واقعی را از مسولینی که به دنبال ریاست جمهوری نیستند می شنیدیم .
خيلي سنگدل وحريص بودند
اقای اقاجانی لطفا به مدیران امور پزشکی نیز تفهیم فرمایید که حقوق بیمار خطقرمز وزارت میباشد تا به شکواییه های بیماران توجه نمایند زیرا چند ماه قبل شکواییه ای از برخورد اهانت امیز وتحقیر کننده کادر اداری ودرمانی بیمارستان رازی رشت تقدیم ریاست علوم پزشکی گیلان نمودم هیچ عکس العملی نداشت .
مسوولین عزیز یکجانبه قضاوت نکنید آیا خوب تحقیق کردید یا صرفا تحت تاثیر تبلیغات رسانه ها قرار گرفتید ؟همچنین دوستانی که مطلب گذاشتید اصل ماجرا را میدانید ؟
واقعا از پزشکانی که برای پول جانفشانی می کنند قدردانی باید کرد زنده باد پول دولتی که پول سلامت را بالا می کشد تا سلامتی مردم به خطر نیفتد
خدا را شکر باید متخلفین جامعه مجازات شوند همه ما باید در قبال کاری که انجام مدهیم متعهد و مسئولیت پیذیر باشیم
جالبه . این پزشک ها که از خداشونه تو بیمارستان ها کار نکنن و فقط تو مطب خصوصی مردم رو سرکیسه کنن.
اگه مسیولین راست میگن شماره پزشکی شون رو باطل کنن و اگر هم مخفیانه به طبابت پرداختن اعدامشون کنن.
پزشکی ک سوگندنامه میخواند و به این درجه می رسد چقدر میتواند بی وجدان باشد؟ خاک بر سرش که حالا همه ما دم از انسانیت و شیعه بودن میزنند و پیرو امام حسین هستند.از شمر هم بدترند.باید در کشور ما اینجور افراد اعدام شوند.کاشکی بر سر فرزندانشان اورده شود.باز هم مرگ براین پزشکان گرگ صفت در لباس انسان
ایا بقال سر کوچه مجانی جنس میده چون پزشک هستم
چه فرقی میکنه چرا باید پزشک مفتی کار کنه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۴۲ - ۱۳۹۴/۰۹/۱۷
بقال سر کوچه یه دفتر قسطی داره واسه اونایی که در لحظه پول ندارن، با اینکه کارش به اندازه پزشکی حساس نیست و قسم هم نخورده
ایا مطمئن به صحت جزییات این خبر هستید یا باز هم همه جوزده شده اند؟ ایا تا حالا با والدین کودک مصاحبه ای دقیق شده یا نه؟
کمی تعقل در این زمینه بد نیست!
چرا و به چه علت؟آقای وزیر طبق کدام بخشنامه امر کرد هایید از بیمارانی که پول همراه ندارند نباید پولی گرفته شود.طبق قانون کسی که بیمارستان رفته و هزینه برایش زدند باید پول را پرداخت کند .اگر این دکتر بیچاره یا پرستار بخیه میزدند پولشو نمی گرفتند مجبور بودند از جیب خودشان پرداخت کنند.من حق را به پزشک میدم در مراکز دولتی وضع به گونه ایی است که اگر پرداخت وجه از بیمار صورت نگیرد از جیب کارمند مسیول باید پرداخت شود.ان عدالت نیست آقای وزیر
انفصال دائم از خدمات پزشکی.
چرا به دادگاه نظام پزشکی معرفی شده اند ؟؟
باید به دادگاه کیفری معرفی شوند.
با عزل دکتر مشکل حل نمی شود.این یکی ار صدتا موردی که در بیمارستان ها اتفاق می افتد که رسانه ای نمی شوند
مجوز نظام پزشکیشون باید باطل بشه ! تازه این یک مورد هست که به صورت فیزیکی قابل رویته خدا می دونه بر سر کسایی که بیماری خاص دارن چی میاد !
متاسفانه بامتخلفین ومجرمان {دولتی وغیر دولتی}برخورد قاطع نمیشود شب گذشته درپمپب نزین 29اسفند کاشان درگیری بوجود آمد زنگ میزنی پلیس نمیادبعدازنیم ساعت اطلاع میدهیم تموم شد لااقل بیا گزارش کن پلیس میگه شما شاکی هستی ؟میگم نه ومن وپلیس میریم دنبال کارمان به همین سادگی!!.
واقعاً از ايراني ومسلمان بودن خودم شرم دارم اين همه ادعا واين عمل كرد. كو قانون اساسي كه درمان را رايكان اعلام كرده. ايكاش روزی در مملكتم هیچ بدري شرمنده كودكش نشود
اصلا پزشکی رو باید از این حالت خصوصی و تجارت گونه خارج کرد
مشکل کلا حل شد؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟//
در حاشیه در حاشیه!
خودش نشون دهنده ی اینه که چقدر جناب وزیر بهداشت تعرفه ها رو بالا بردن با طرح تحول نظام جامع سلامت

نکته بسیار جالبش اینه که چون بیمارستان دولتی بوده اصلا پول ندادن این بندگان خدا چیزی از پزشک و پرستار کم نمیکرده اما این کار انجام شده که نشون میده یا مشکل روانی داشتند یا اینقدر وضعشون خوب شده که نمیتونند درک کنند کارگری که برای یکماه کارش 800 تومن میگیره نمیتونه150 تومن برای یه شیطنت بچش پرداخت کنه !
اولاً معلوم میشه که این بچه را دربیمارستان مشت ولگد هم گرفته اند واوضاع وخیم تر ازاین حرفا بوده است دوم برکنار کردن مسئول مربوطه نیازی به دادگاه نداره و دادگاه باید محاکمه کنه ومتخلفین را جریمه نمایدالبته ممکن باآشنا بازی تبرئه بشه وهیچ کس هم مقصرنیست.
برخوردبارئیس بیمارستان وپرستاربایدبه اینگونه باشد1-کل سوابق تجربی،تحصیلی ،مالی ودرامدهای خودوخانواده شان و همچنین کل شکایت شفاهی وکتبی ازاینها بررسی شود-حتی بررسی ازبیماران وپرسنل حالا وچندسال گذشته ازاینها بایدانجام شودومتناسب جریمه شوند2-تاچندین سال یک یاچندپله ازخدمات ودریافت حقوق دراین رده درهرکجا(خصوصی ودولتی)نزول کنند3-متناسب برای چندین سال علاوه برمحل کاری که کارمیکندوحقوق میگیردمثلا روزانه زیر نظر مسئول مربوطه درکارهای خیرانه به مردم خدکت کند4-درصورت تصدیق مردم ومسئولین ازلحاظ خدماتی که بعدا"ارائه میکندبه حالت قبل برگردد-سوابقی راکه بااین اخلاق کارکرده راازتمام مزایا (بازنشستگی،کارافتادگی،فوت،بیکاری،مستمر،عیدی وپاداششان... )کسرگردد
150 هزار تومن ؟؟!!
یعنی اگه اولش بفهمن که پول نداری با اردنگی میندازنت بیرون
ایول طرح سلامت
ایول بیمارستان دولتی
مگه میشه مگه داریم؟
انسانیت...؟ اخلاق...؟
مرهم پزشک مگه میشه که بشه دشنه ای بر زخم فقر؟!!!!
خدایا... :'((
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل