بازدید 40067

فردوسی‌پور استقلالی است یا پرسپولیسی؟

مجری برنامه ۹۰ گفت: کسانی هم مثل مجتبی جباری را داشتیم که وقتی آمد برنامه ۹۰، ۶ هفته متوالی گل‌زنی کرد و این بستگی به طرف و ظرفیت بازیکن دارد.
کد خبر: ۵۵۱۹۲۶
تاریخ انتشار: ۱۴ آذر ۱۳۹۴ - ۰۹:۱۰ 05 December 2015
مجری برنامه ۹۰ گفت: کسانی هم مثل مجتبی جباری را داشتیم که وقتی آمد برنامه ۹۰، ۶ هفته متوالی گل‌زنی کرد و این بستگی به طرف و ظرفیت بازیکن دارد.

به گزارش فارس، عادل فردوسی‌پور با حضور در برنامه سینما گلخانه گفت: وقتی می‌بینم پزشک جراح و حتی یک پیرزن و یا جوان بیشتر از صد بار در برنامه اس ام اسی شرکت می‌کند واقعا خستگی از تنم بیرون می‌رود. حتی برای یک میلیون تومان هم ما را دنبال نمی‌کنند. اما همیشه آنها نسبت به من لطف دارند. اولا باید خسته نباشید بگویم به کسانی که شبکه 3 را راه‌اندازی کردند از آقای صافی، آقای ضرغامی و آقای پورمحمد و تمام کسانی که کمک کردند تا این برنامه در شبکه 3 ادامه داشته باشد و بستری فراهم کردند تا شبکه جوان پر بیننده ترین شبکه شود. من خودم را فرزند شبکه 3 می‌دانم و در گروه ورزش با مدیرهای مختلفی کار کرده‌ام اما همیشه همه چیز ایده‌ال نبوده اختلاف نظر هم وجود داشته و در این میان به جز رابطه کاری رابطه عاطفی هم در بین ما برقرار بوده است.

وی ادامه داد: کار گرافیکی برنامه ماحصل تلاش یکی دو روزه نیست و این کار تلاش دست جمعی را می‌طلبد. برای ساخت یک آیتم 4 دقیقه‌ای بالای 100 نفر فعالیت می‌کنند و چند صد ساعت کار و تلاش انجام می‌شود. این آیتم‌ها را می‌شود با 4 یا 5 نفر ساخت ولی با وسواسی که من و بچه ها داریم سعی می‌کنیم با یک تیم خوب و با تمام وجود برای مردم کار کنیم. و من اینجا از همه آنها صمیمانه تشکر می‌کنم.

عادل در مورد برنامه‌های ترکیبی و فرایند ساخت بخش‌های مختلف برنامه گفت: سعی می‌کنم اسم نبریم حداقل 100 نفر در تلاش هستند که این برنامه روی آنتن برود. بازی‌ها از پنجشنبه کپچر می‌شود و روز پنجشنبه و جمعه شب سه تا از بچه‌ها فیلم را کامل می‌بینند و می‌نویسند و شنبه صبح آقای نژادپور زحمت می‌کشند و کل حواشی را می‌بینند و کل نوارها از سطح شهرستانها جمع می‌شوند و خودم شنبه صبح تمام 8 بازی را که چند هزار دقیقه می‌شود را می‌بینم و یادداشت برمی‌دارم مثلا آیتم 90 درجه که مردم دوستش دارند، نکاتی را در رابطه با آن می‌نویسم و خدمت آقای وفایی می‌دهم تا ایشان زحمت کامل کردن آن را بکشند. روز دوشنبه صبح من دوباره همه تصاویر را می‌بینم و سپس دوشنبه روی آنتن می‌رود.

مجری موفق شبکه 3 اظهار داشت: بعضی موقع‌ها مجبور می‌شویم به دلیل فشردگی مسابقات پنجشنبه‌ها روی آنتن برویم ولی بیشتر مواقع همان دوشنبه‌ها روی آنتن می‌رویم.

وی در ادامه در مورد اینکه بیشتر مخاطبان او عشق فوتبالی هستند گفت: الان یک مقدار کار سخت تر شده چون طیف بیننده‌های ما از همه اقشار جامعه هستند.به دلیل اینکه سوژه‌های اجتماعی و فرا ورزشی هم در برنامه داریم که با اقبال عمومی مواجه شده است.

عادل فردوسی پور در مورد اینکه طرفدار استقلال است یا پرسپولیس گفت: این سوال را چندین بار جواب داده‌ام که به دلیل شرایط کار نه استقلال و یا پرسپولیس در نظر من فرقی ندارند و حاضرم اینجا قسم جلاله بخورم که اینگونه است. گرچه خود بیننده متوجه می شود و آنها بهترین قضاوت را می‌کنند. مطمئن باشید به دلیل حساسیت بالای کار هیچ گاه این موضوع ها را در برنامه 90 دخیل نکردم.

وی در مورد حضور 17 ساله برنامه 90 روی ‌آنتن گفت: افتخار من این است که همه به من اعتماد دارند و به پاکدستی و بی غل و غش بودن برنامه اذعان دارند و همین یکی از عوامل اصلی موفقیت برنامه 90 در بین برنامه های تلویزیونی است.

فردوسی پور در مورد امکانات برنامه 90 اظهار داشت: روزی که برنامه شروع شد همه خاطرشان است که تنها یک میز داشتیم و همه میهمانان باید پشت آن می‌نشستیم و روی میز را با چیزی مثل ملافه می‌پوشاندیم اما الان یک استودیوی مجهز و خوب در استودیوی 11 داریم گرچه به لحاظ ظاهری پیشرفت کرده‌ایم و در مورد متن برنامه هم بسیار حساسیت به خرج می‌دهیم و تلاش می‌کنیم تا با کمک  همه روزنامه‌ها و اصحاب رسانه برنامه خوبی را با ریتمی پویا به مردم ارائه دهیم و به خاطر همین است که برنامه ما هیچ وقت کهنه نمی‌شود.ما برنامه را به شکل برنامه‌های روز دنیا اجرا می کنیم و به لحاظ فنی هم جدیدا تحلیل و آنالیز را هم اضافه کرده‌ایم. و این بخش آنالیز خیلی کمک کرد تا ریزه‌کاری‌های فوتبال بیشتر دیده شود.

عادل در مورد نحسی برنامه 90 اظهار داشت: همچنین چیزی وجود ندارد اما قرار نیست که هر کسی که به برنامه 90 می آید پیشرفت کند یا پسرفت کند. ولی این موضوع بیشتر در مورد بازیکنان جوان صدق می‌کند و بازیکنی جوانی را که در یک تایم 20-30 میلیون نفر زنده می‌بینند طبیعتا خودش را گم می‌کند و متاسفانه من فکر می‌کنم اسمش بدشانسی است ولی ما کسانی هم مثل مجتبی جباری را داشتیم که وقتی آمد برنامه 90 ، 6 هفته متوالی گل زنی کرد و این بستگی به طرف و ظرفیت بازیکن دارد.

مجری برنامه 90 در مورد شیرین ترین و تلخ ترین خاطرات برنامه 90 گفت: زمانی که در دوره آقای لاریجانی با نمایندگان مجلس اختلاف نظرهایی داشتیم خیلی ما را تهدید می‌کردند و خیلی از این خاطرات تعریف کردنی نیست اما  ایشان با  آقای ضرغامی پشت من ایستادند و از من حمایت کردند و این طور نبوده که همیشه همه چیز گل و بلبل بوده در طول این سال‌ها با سختی های بسیاری این برنامه را اجرا کردیم حتی روزهایی بوده که بعد از اتمام برنامه به بعضی از همکارانم که فکر نمی کردم ساعت 4 صبح بیدار باشد  تماس می‌گرفتم تا فلان موضوع را بررسی کند که همکارانم بدون ناراحتی پیگیری می‌کردند.

وی در پایان در مورد مقایسه برنامه 90 با نمونه‌های مشابه خارجی گفت: ما فاصله چندانی با آنها نداریم همه آنها از نظر تجهیزات خیلی جلوتر هستند و به فرض مثال برنامه اشپورت استودیوی آلمان تفاوت چندانی با برنامه 90 ندارد و همه فکر می‌کنند کل ساختمان شبکه 3 متعلق به برنامه 90 است در صورتی که ما تنها یک اتاق 10-12 متری داریم.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل