بازدید 2730

آمادگی اموال تملیکی برای فروش اموال زنجانی

مدیرعامل سازمان اموال تملیکی گفت:‌ این سازمان آمادگی دارد پس از قطعی شدن حکم دادگاه بابک زنجانی اموال و سهم دولت را بفروشیم.
کد خبر: ۵۵۱۰۴۴
تاریخ انتشار: ۰۹ آذر ۱۳۹۴ - ۱۰:۴۷ 30 November 2015

مدیرعامل سازمان اموال تملیکی گفت:‌ این سازمان آمادگی دارد پس از قطعی شدن حکم دادگاه بابک زنجانی اموال و سهم دولت را بفروشیم.

امین دلیری در گفت‌وگو با فارس با اشاره به فروش اموال گروه امیر منصور آریا اظهار داشت: یکی از دلایل رشد فروش اموال منقول به دلیل فروخته شدن دارایی‌های شرکت امیرمنصور آریا بوده است.

مدیرعامل سازمان اموال تملیکی با بیان اینکه رشد بیش از 60 درصدی فروش اموال غیرمنقول مربوط به فروش شرکت‌های گروه آریا است، یادآور شد: همه این اموال از طریق مزایده به فروش رسیده است.

وی در مورد واگذاری سهام با سهم 27 درصدی دولت از شرکت فولاد خوزستان تصریح کرد: این سهم هنوز فروخته نشده و سهامدار اصلی آن بانک ملی است،بنابراین با این بانک و دادستانی جلساتی برگزار شده تا بتوان این سهام را به بانک فروخت.

دلیری یکی از مشکلات کنونی عدم فروش سهم شرکت فولاد خوزستان را مشکل ارزیابی صحیح از قیمت سهم دانست و یادآور شد: با توافقاتی که در حال انجام است امیدواریم بتوان این سهام را به بانک ملی فروخت. در حال حاضر شرایط کنونی برای فروش سهام مناسب نیست و به دنبال آن هستیم تا پس از رونق تولید در این شرکت بتوانیم کار را عملیاتی کنیم.

مدیرعامل سازمان اموال تملیکی در مورد فروش اموال بابک زنجانی بیان داشت: قرار است در این رابطه جلسه‌ای با دادستانی داشته باشیم تا پس از قطعی شدن حکم اموال برای واگذاری به سازمان ارائه شود.

وی تأکید کرد: این سازمان آمادگی کامل دارد تا پس از قطعی شدن حکم بابک زنجانی طلب دولت را به سرانجام برساند.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان