بازدید 3903

نشست مدیران چادرملو با سرمایه گذاران خارجی

به درخواست گروهی از سرمایه گذاران خارجی برای آشنایی با فعالیت ها و طرح ها و برنامه های آتی شرکت معدنی و صنعتی چادرملو ، نشست مشترکی در تهران برگزار شد.
کد خبر: ۵۵۰۶۵۸
تاریخ انتشار: ۰۷ آذر ۱۳۹۴ - ۲۱:۰۷ 28 November 2015
به درخواست گروهی از سرمایه گذاران خارجی برای آشنایی با فعالیت ها و طرح ها و برنامه های آتی شرکت معدنی و صنعتی چادرملو ، نشست مشترکی در سالن کنفرانس این شرکت در تهران برگزار شد.

به گزارش تابناک اقتصادی، در این نشست که 20 تن از سرمایه گذاران از کشورهای فرانسه، انگلستان، هلند، ایرلند ، ترکیه، اردن،لبنان، هندوستان، آفریقای جنوبی و زیمبابوه و جمعی از مدیران شرکت چادرملوحضور داشتند، مهندس محمد نوریان توضیحاتی در خصوص فعالیت های شرکت چادرملو و طرح ها و برنامه های توسعه بخش این شرکت به منظور تکمیل زنجیره تولید و همچنین میزان سرمایه گذاری های این شرکت در طرح ها توسعه و در دست اجرا ارائه کرد .

وی سپس به پرسش های حاضران در خصوص میزان هزینه تولید هر تن سنگ آهن و فرآورده های آن و نیز وضعیت سود دهی شرکت پاسخ گفت.

نوریان همچنین تاکید کرد: برای حفظ بازار رقابت در تولید سنگ آهن راهی جز کاهش هزینه های تولید نیست و ما نیز یکی از مهمترین  برنامه های دستور کار خو درا  رسیدن به این هدف در نظر گرفتیم.

تعدادی از سرمایه گذاران خارجی نیز ضمن توصیف کردن وضعیت مناسب چادرملو، از اینکه توانسته اند در شرایط تحریم ها و همچنین کاهش قیمت جهانی سنگ آهن و محصولاتی فولادی، همچنان به اجرای طرح های توسعه خود بپردازد را  نشان از دور اندیشی و توان بالای مدیران شرکت عنوان کردند.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها