بازدید 4949

تامين نيازهاي مالي صنايع خوزستان

مدیرعامل بانک پارسیان می گوید: این بانک آماده تامین مالی نیازهای مالی صنایع خوزستان است.
کد خبر: ۵۵۰۰۲۷
تاریخ انتشار: ۰۴ آذر ۱۳۹۴ - ۱۸:۲۱ 25 November 2015
مدیرعامل بانک پارسیان می گوید: این بانک آماده تامین مالی نیازهای مالی صنایع خوزستان است.
به گزارش تابناک اقتصادی، کوروش پرويزيان، مدير عامل بانک پارسيان، در ديدار از استان خوزستان، بر لزوم حمايت بانک ها از طرح هاي توليدي و کمک به رونق و رشد اقتصادي کشور تاکيد کرد و از آمادگي بانک پارسيان براي همکاري بيشتر با صنايع کشور خبر داد.
پرويزيان به اتفاق سرپرست ستاد اجرايي فرمان امام (ره) استان خوزستان از سايت طرح توسعه ميدان نفتي ياران شمالي (دکل هاي حفاري، واحد کلاستر، خطوط انتقال نفت و گاز، خطوط انتقال برق و...) واقع در نقطه صفر مرزي ايران و عراق در استان خوزستان که از محل منابع صندوق توسعه ملي و با مشارکت و عامليت بانک پارسيان در حال ساخت است بازديد و در جريان پيشرفت فيزيکي پروژه قرار گرفت.
مدير عامل بانک پارسيان در ادامه سفر به استان خوزستان که با هدف تعامل هر چه بيشتر با شرکت هاي بزرگ اين استان انجام گرفت، مشکلات مالي و چالش هاي پيش روي سرمايه گذاران و صنعتگران خوزستان را با مديران شرکت هاي آب و فاضلاب، فولاد اوکسين و آب و برق استان مورد بررسي قرار داد و با بيان اينکه ظرفيت هاي فراوان در زمينه هاي کسب و کار در اين استان وجود دارد، آمادگي بانک پارسيان را جهت هرگونه همکاري در راستاي رفع نيازهاي مالي اين شرکت ها اعلام کرد.
بر اساس اين گزارش، دکتر پرويزيان همچنين در اين سفر طي بازديد از شعب زيتون، اهواز و امانيه بانک پارسيان ضمن ديدار و گفت و گو با همکاران، راهکارهاي توسعه فعاليت هاي بانک را مورد بررسي قرار داد.
وي با حضور در جمع صميمي همکاران با قدرداني از زحمات آنان ضمن استماع نظرات و مشکلات همکاران درباره مسايل شعب، رهنمودهاي لازم را در راستاي بهبود شرايط و ارتقاي بهره وري بانک ارائه داد.
در اين بازديد آقايان خسرواني، معاون اعتباري، صنعتي نژاد، معاون اجرايي و خليل پور، مدير امور شعب بانک پارسيان، وي را همراهي مي‌کردند.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان