بازدید 16495
همسر شهید مدافع حرم «امیرعلی هیودی»:

خدایا شکرت که امیر ما را در دفاع از حرم آل الله پذیرفتی

آرزویم از بدو ورودم به سپاه پاسداران، خدمت در راه کشور مقدسم ایران و خدمت به دین مقدس اسلام و شیعیان است و تنها آرزویم در لباس سبز سپاه که همان کفن و لباس شهادتم می‌باشد، شهادت است و با دلی پر از شوق و عاشقانه عازم مأموریت در کشور سوریه می باشم و بسیار خوشحال و شادمان هستم و اگر خدا بپذیرد جانم را در دفاع از حرمین شرفین و دین مقدسم تقدیم می نمایم.
کد خبر: ۵۴۹۷۱۸
تاریخ انتشار: ۰۴ آذر ۱۳۹۴ - ۰۸:۱۸ 25 November 2015
با دلی پر از شوق و عاشقانه عازم مأموریت در کشور سوریه می باشم«امیر علی هیودی» از پاسداران توپخانه ۶۴ الحدید در حین مأموریت مستشاری در سوریه به فیض شهادت نائل آمد. او که با عشق به مولا و مقتدایش حضرت اباعبدالله الحسین (ع) به دفاع از حرم مطهر حضرت زینب کبری(س) سر از پا نشناخت، در این سودا سر خویش را به راه فرزندان بزرگوار فاطمه الزهرا(س) هدیه کرد و برای میهن و خانواده اش افتخار و سرافرازی را به ارمغان آورد.

اینک که پیکر مطهر او پس از گذشت دو هفته از شهادت مظلومانه اما قهرمانانه اش در سوریه به کشور بازگشته و در کنار شهدای دفاع مقدس در شهرستان دزفول به خاک سپرده شد، یادی می کنیم از او و ایثار و ایمان این فرزند عاشورا و شهید مدافع از حرم.  

وصیت‌ شهید: همیشه در راه حق و ولایت و رهبری و انقلاب قدم بردارید


با سلام و صلوات بر محمد و آل محمد(ص) آرزویم از بدو ورودم به سپاه پاسداران، خدمت در راه کشور مقدسم ایران و خدمت به دین مقدس اسلام و شیعیان می‌باشد و تنها آرزویم در لباس سبز سپاه که همان کفن و لباس شهادتم می‌باشد، شهادت است و با دلی پر از شوق و عاشقانه عازم مأموریت در کشور سوریه می باشم و بسیار خوشحال و شادمان هستم و اگر خدا بپذیرد جانم را در دفاع از حرمین شرفین و دین مقدسم تقدیم می نمایم و انشا الله این حقیر از سربازان امام زمان(عج) باشم و جز افرادی باشم که در هنگام جان دادن ذکر لبم حسین(ع) باشد و با عشق مولا علی (ع) جان به جانان آفرین تسلیم نمایم.
با دلی پر از شوق و عاشقانه عازم مأموریت در کشور سوریه می باشم
از خانواده خودم و برادران پاسدار خودم و همه شما خواستارم که همیشه در راه حق و ولایت و رهبری و انقلاب قدم بردارید و حافظ خون شهدا باشید تا بتوانید پرچم اسلام را به دست صاحب حقش امام زمان(عج) بدهید و از همه شما خواستارم که من حقیر را حلال کنید.

امام جمعه دزفول: مردان آسمانی همچون شهید هیودی فراوان می باشند


حجت الاسلام سید محمدعلی قاضی دزفولی امام جمعه دزفول ضمن ادای احترام به این شهید اظهار داشت: تداوم سلسله سعادتمندانه شهادت و رونق و صفای این عرصه اخلاص و گمنامی و فداکاری، نشان از آن دارد که مردان آسمانی این سرزمین مجاهد خیز، همچون شهید حرم امیرعلی هیودی فراوان اند که مشتاق دفاع از حرم و حریم بانوی صبر و مقاومت حضرت زینب (سلام الله علیها) هستند و آماده اند پا در مسیر نهند که فخر الشهدا حضرت عباس (علیه السلام) پرچمدار آن است.
با دلی پر از شوق و عاشقانه عازم مأموریت در کشور سوریه می باشم
بی تردید مردم شهید پرور دزفول پیکر این شهید و مجاهد فی سبیل الله را چونان نگینی، زینت بخش جمعیت انبوه خود خواهند کرد و با شرکت در مراسم تشییع، تدفین و ترحیم آن به خون خفته حسینی و زینبی، عزت، سربلندی، ولایت مداری و جذبه اخلاص او را در گستره این شهر و دیار، تکثیر خواهند کرد و رهپویی از گام های این شهید عزیز را که در نبرد با پیروان اسلام آمریکایی و مزدوران اموی به شهادت رسیده است، تکلیف خود خواهند دانست.

همسر شهید: داعشی ها بدانند که ما هم مانند امیر آماده جهاد و شهادت هستیم


همسر شهید که به شهید قول داده بود که در شهادتش مانند همسر شهید کجباف صبور و استوار باشد، پس از دو هفته از اعلام شهادت شهید در لحظه ورود همسرشهیدش به منزل، با  دسته گلی به استقبال او آمد و خطاب به او گفت: امیر جان، شهادتت مبارک.

همسر شهید هیودی در مراسم تشییع باشکوه این شهید که با حضور هزاران مرد و زن مومن برگزار شد  پس از قرائت بخش‌هایی از وصیت همسرش گفت: امروز خون پاک امیر و دیگر شهدا، بار دیگر حقانیت نظام جمهوری اسلامی ایران، شیعه و اسلام ناب محمدی را به همه جهان ثابت کرد.چه کوردل هستند، تکفیری‌ها که گمان می‌کنند با این‌گونه اقدامات وحشیانه خود، می‌توانند خللی بر وحدت ما مسلمانان ایجاد کنند.
با دلی پر از شوق و عاشقانه عازم مأموریت در کشور سوریه می باشم
داعش و دیگر صهیونیست ها بدانند که ما آماده نبرد با آنها هستیم و خودم، فرزندم و خانواده ام با تمام قدرت راه شهیدمان را ادامه خواهیم داد.

همسر شهید امیرعلی هیودی با بیان اینکه داعشیان و دیگر دشمنان بدانند که ما با شهادت عزیزانمان مصمم‌تر و قوی‌تر از همیشه آماده نبرد با کفر و حتی آمریکا هستیم، تصریح کرد: ما با تمام قدرت، راه شهید هیودی را ادامه خواهیم داد و با یک اشاره رهبر، جان خود را فدای وطن و اسلام می‌کنیم. من به او افتخار می کنم و شهادتش را به خودش و ساحت قدس امام زمان(عج)، رهبر معظم انقلاب و همه مردم شهید پرور شهرستان دزفول تبریک می گویم.

وی با بیان جملاتی همانند «امیر جان شهادتت مبارک» و «خدایا شکرت که امیر ما را پذیرفتی» افزود: به یاری حق و الگویی مثل امام حسین (ع) و به لطف وجود ولی‌فقیه، جبهه مقاومت همانند همیشه تا رسیدن به آرمان‌های اسلام و انقلاب پیش خواهد رفت.
 
آیت الله کعبی: مردم، راه شهدا را با صلابت ادامه خواهند داد


آیت الله کعبی از اعضای مجلس خبرگان رهبری در مراسم  در خصوص انگیزه شهدای مدافع حرم که کیلومترها دور از وطن به دفاع از حریم اسلام و خدا می پردازند، گفت: هرچند نسل های سوم و چهارم ما انقلاب و دفاع مقدس را ندیده اند اما دنبال کننده راه پدران خود می باشند. این شهید مدافع حرم شهرستان  دزفول نشانگر آن است که مردم قهرمان دزفول راه شهدای سرافراز خود را با صلابت دنبال می کنند.

فرمانده شهید: هیودی عزیز با شهادتش راه حق  را پیمود و به سعادت رسید


فرمانده گروه توپخانه ۶۴ الحدید و فرمانده این شهید عزیز گفت: راه رسیدن به اولیای الهی تقواست و شهید هیودی به حق که راه را درست رفت.

سردار علی اکبر یوسفی در حاشیه تشییع پیکر شهید هیودی در دزفول در گفت‌وگو با خبرنگار روناش، اظهار کرد: شور و شعفی که مردم این شهر در هنگام تشییع پیکر این شهید بزرگوار داشتند، وصف ناپذیر بود.
با دلی پر از شوق و عاشقانه عازم مأموریت در کشور سوریه می باشم
سردار یوسفی انگیزه شهدای مدافع حرم را دفاع از حریم فرزندان رسول الله(ص) دانست و گفت: خدا را شاکریم که همه مؤمنین و رزمندگان با بصیرت پا به این عرصه گذاشته اند.

سردار یوسفی  اظهار می دارد: پس از شهادت شهید هیودی در حال بازگشت از جلسه‌ای در تهران بودیم که یکی از همکاران بسته‌ای از وسایل شهید را برایم آورد و من پاکت را به مسئول دفترم دادم و او بسته را در کیف من گذاشت و من هم فراموش کردم.

هنگام عبور از گِیت بررسی وسایل و چمدان‌ها، کیف من را تحویل ندادند و گفتند باید بازرسی شود، چون شی‌ء ممنوعه‌ای که چاقویی بزرگ است در کیف است، به آن‌ها گفتم که همچین چیزی در کیف من نیست و در نهایت این بازرسی به طول انجامید تا از پرواز جا ماندیم.

گشتند تا متوجه شدیم در بسته وسایل شهید، چاقویی بزرگ قرار دارد و از آن جا که امکان ورود این شی‌ء به هواپیما نبود. به چند جوان که در سالن انتظار بودند چاقو را تحویل دادیم و مسئولان فرودگاه برای ما بلیتی دیگر گرفتند.

چاقو را نزد آن چند جوان به امانت گذاشتیم تا بعد که یکی را بفرستیم آن را تحویل بگیرد، هنگامی که جوان‌ها جویای ماجرا شدند، به آنها گفتیم که این چاقوی یک شهید است و نمی‌توانیم آن را به شما ببخشیم چون ممکن است خانواده او راضی نبوده و این چاقو را به عنوان یادبود طلب کنند.

سخن ما که تمام شد، اشک از چشم آن جوان‌ها سرازیر شد و به ما گفتند که یک روز کامل برای شهید هیودی نماز به جای می‌آورند و بدین ترتیب بود که وسایل شهید باعث جا ماندن ما از هواپیما شد تا در نهایت سبب اقدام خداپسندانه این چند جوان ارزشی شود.
با دلی پر از شوق و عاشقانه عازم مأموریت در کشور سوریه می باشم
شعری تقدیم به شهید مدافع حرم «امیرعلی هیودی» و تمامی شهدای حرم

 عاشقان بی شمار

از سفر برگشته مردی از تبار کربلا
لاله ای روییده شد در لاله زار کربلا

از سفر برگشته آن لبیک گویی که به شوق
بود با هیهات مناالذله یار کربلا

ذکر او یا لیتنی کنت معک با اشک چشم
در محرم بود هر جا سوگوار کربلا

غنچه خندان ما لب تشنه پرپر شد ولی
شد شکوفا بارها در نوبهار کربلا

نام او جاوید می ماند چو عاشوراییان
نام او در عاشقان بی شمار کربلا

بود بر پیشانی اش نام حسین بن علی
شد به غربت پاکباز و پاسدار کربلا

تا غبار غم زداید از ضریح زینب ، او
شد اباالفضلی دگر در کارزار کربلا

او علی اکبری دیگر شد و در ماه خون
کرد جان خویش را آسان ، نثار کربلا

ما رایت الا جمیلا در نگاهش جلوه کرد
مفتخر شد بر مدال افتخار کربلا

ای خوشا مثل شهیدان حرم ، پرواز عشق ...
ای خوشا سرخوش ز جام خوشگوار کربلا ...

شعر از: سید حبیب حبیب پور ـ دزفول

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار