بازدید 5389

اعلام ویژگی‌های بودجه 95 توسط نوبخت

سخنگوی دولت گفت: از اولویت های پیش نویس لایحه بودجه سال 95 و همچنین برنامه ششم توسعه توجه به رشد اقتصادی و همچنین بهبود معیشت مردم از جمله کارکنان دولت به معنای عام آن است.
کد خبر: ۵۴۹۶۷۳
تاریخ انتشار: ۰۳ آذر ۱۳۹۴ - ۱۱:۳۰ 24 November 2015
 سخنگوی دولت گفت: از اولویت های پیش نویس لایحه بودجه سال 95 و همچنین برنامه ششم توسعه توجه به رشد اقتصادی و همچنین بهبود معیشت مردم از جمله کارکنان دولت به معنای عام آن است.

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، محمدباقر نوبخت در جمع خبرنگاران افزود: پیش نویس لایحه بودجه 95 و برنامه پنجساله ششم کشور در سازمان مدیریت و برنامه ریزی تهیه و به دولت تقدیم شده است و انتظار داریم دولت به زودی آنها را تصویب و به مجلس ارائه کند.

وی گفت: اگر قرار است در رابطه رشد اقتصادی و بهبود معیشت مردم به نتیجه ای برسیم همه اینها باید در لایحه بودجه 95 و برنامه ششم توسعه باشد.

سخنگوی دولت افزود: در جلسه ای فوق العاده با رسانه ها جزئیات برنامه ششم توسعه را تشریح خواهم کرد تا ببینیم که آیا آنچه در این برنامه پیش بینی شده است می تواند در شرایط پساتحریم ؛ سیاست های کلی نظام از جمله اقتصاد مقاومتی و دستیابی به رشد اقتصادی سالانه هشت درصدی را تضمین کند.

نوبخت گفت: لایحه بودجه سال 95 نیز که همزمان با اولین سال برنامه ششم است در این جهت پایه گذاری می شود و جزئیات آن را با آمار برای رسانه ها ارائه خواهیم کرد.وی تصریح کرد: آنچه در تدوین لایحه بودجه 95 و برنامه ششم توسعه پیش بینی شده ، حاصل عقل جمعی است.

وی اظهارداشت : درباره بسته سیاستی تسریع در رونق اقتصادی نیز مهمترین کار آن است که دولت از خزانه خود برای تحرک اقتصادی پول اختصاص می دهد و نصف آن را نیز نظام بانکی تسهیلات می دهد و امید است آثار آن در اقتصاد مشاهده شود.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی
آخرین اخبار