بازدید 5459
۱

تسویه حساب فریدون زندی با ژنرال امشب در90

فریدون زندی که زمزمه بازگشتش به استقلال در فصل گذشته شنیده می شد، با بی توجهی قلعه نویی مواجه شد و این فصل هم در حالی که مظلومی محتاج خرید یک هافبک طراح بود، پشت خط جاسم کرار ماند و بالاخره تصمیم گرفت در پاسخ به بی مهری ها از فوتبال خداحافظی کند.
کد خبر: ۵۴۵۹۷۶
تاریخ انتشار: ۱۸ آبان ۱۳۹۴ - ۱۵:۵۶ 09 November 2015
خداحافظی فریدون زندی از فوتبال ، در سکوت کامل خبری این هفته انجام شد و بازیکنی که زمانی در کایزرسلاترن امید بازی در تیم ملی آلمان شمرده می شد، مزد عشق خود به ایران و جواب منفی به ژرمن ها را با وداع زودرس از فوتبال در فراموشسی محض گرفت.

تسویه حساب فریدون زندی با ژنرال امشب در90
به گزارش تابناک ورزشی، هافبک خوش استیل سال های گذشته استقلال که در لیگ امارات با یک بدبیاری محض مواجه شد و در جریان یکی از مسابقات به ضربه شدید بازیکن حریف دچار شکستگی قلم پا شد، بعد از بهبود و طول درمان دیگر به سطح اول فوتبال بازنگشت.
فریدون زندی که زمزمه بازگشتش به استقلال در فصل گذشته شنیده می شد، با بی توجهی قلعه نویی مواجه شد و این فصل هم در حالیکه مظلومی محتاج خرید یک هافبک طراح بود، پشت خط جاسم کرار ماند و بالاخره تصمیم گرفت در پاسخ به بی مهری ها از فوتبال خداحافظی کند.
فریدون می خواهد بختش را در مربیگری بیازماید اما پیش از آن امشب در برنامه نود حضور پیدا می کند تا خیلی از گلایه هایش را به زبان بیاورد و سبک شود.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
فریدون عزیز تو در قلب ما فوتبال دوستان جای داری . علیرغم نا مهربانی های افرادی محدود , تو محبوب ما هستی و کار هایی که برای تیم ملی خودت انجام دادی جای دوری نرفته چون استیل و مهارت و گل های قشنگت بهمراه ادب , مردانگی و کار تیمی تو دل مردم خودت را شاد کرده . آفرین بر تو . الگوی تحسین آمیزی برای جونهای ما یی. دل قوی دار چون قبل از تو شماره پیراهن های ۱۰, ۸, ۲,۹ این مسیری که مملو از قدر نشناسی بود طی کردن. اما نگران نیستند چون در قلوب ما جای دارن.
برچسب منتخب
# انتخابات ریاست جمهوری # انتخابات # رفح # حج # ارتحال امام خمینی
وب گردی