بازدید 2140

حريق در انبار مواد شيميايي

کد خبر: ۵۴۴۰۰۶
تاریخ انتشار: ۱۱ آبان ۱۳۹۴ - ۱۰:۳۲ 02 November 2015
سخنگوي سازمان آتش‌نشاني شهرداري تهران، از وقوع حريق در انبار پنج هزار مترمربعي مواد شيميايي در جاده ورامين خبر داد.

به گزارش آرمان، سيد جلال ملكي درباره جزئيات مهار اين آتش‌سوزي بزرگ، گفت: ساعت 3 و 16 دقيقه بامداد دیروز وقوع يك مورد آتش‌سوزي در انبار مواد شيميايي و قوطي‌هاي اسپري در جاده ورامين بعد از فيروزآباد به سامانه ۱۲۵ اعلام شد و بلافاصله ماموران سه ايستگاه آتش‌نشاني به همراه تانكر آب و خودروهاي تنفسي به محل حادثه اعزام شدند.

وي افزود: با حضور آتش‌نشانان در محل حادثه مشخص شد انباري به وسعت ۵۰۰ مترمربع در دو طبقه كه تعداد زيادي ظروف بسته‌بندي مواد شيميايي، قوطي گاز، اسپري‌هاي شوينده و بهداشتي در آن نگهداري مي‌شد، به طرز مشكوكي دچار حريق شده و آتش در حال سرايت به كارگاه‌هاي مجاور است.

ملكي گفت: كپسول‌هايي كه در اين انبار نگهداري مي‌شد، منفجر و به بيرون از انبار پرتاب مي‌شد كه همين انفجارها وضعيت خطرناكي را ايجاد كرده بود. آتش‌نشانان با حفظ ايمني موفق شدند يك نگهبان را كه در طبقات بالاي انبار در ميان دود و آتش گرفتار شده بود، در همان دقايق اوليه سالم از ميان شعله‌ها نجات داده و سپس عمليات مهار شعله‌ها را آغاز كنند.

وي افزود: آتش‌نشانان توانستند با مهار شعله‌هاي آتش و پس از پنج ساعت جدال با شعله‌ها، آتش‌ را مهار كرده و كانون اصلي حريق را در يكي از طبقات انبار كشف و نسبت به خاموش كردن آن اقدام كنند.

سخنگوي سازمان آتش‌نشاني شهرداري تهران با اعلام اينكه عمليات مهار شعله‌ها در ساعت 8 و 20 دقيقه به پايان رسيد، افزود: اين حادثه تلفات جاني نداشت اما كارشناسان علت‌ياب سازمان مشغول بررسي علت وقوع اين حادثه هستند. 
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی