بازدید 10261

تحریم‌ها لغو نشود، نطنز را راه‌اندازی می‌کنیم

رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: برجام در محافل مختلف بررسی شد و در مجلس با صراحت در مجلس تصویب کردیم و اگر طرف مقابل تحریم‌ها را لغو نکند کارخانه نظنز دوباره راه‌اندازی می‌شود.
کد خبر: ۵۳۹۵۶۵
تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۳۹۴ - ۱۴:۴۸ 15 October 2015
رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: برجام در محافل مختلف بررسی شد و در مجلس با صراحت در مجلس تصویب کردیم و اگر طرف مقابل تحریم‌ها را لغو نکند کارخانه نظنز دوباره راه‌اندازی می‌شود.

به گزارش خبرگزاری تسنیم ازلنگرود، علی لاریجانی عصر امروز در مراسم یادواره سرداران و فرماندهان و 444 شهید نیروی انتظامی استان گیلان و 38 شهید فرماندهی انتظامی لنگرود و یادبود سرلشکر همدانی در مسجد جامع لنگرود اظهار داشت: امام حسین(ع) راهی را به ما نشان داد که جاودان مانده است و مردن را بهتر از حیات با ذلت می‌دانست.

وی با بیان اینکه دنیای امروز دنیای غفلت است و انسان‌ها را از معنویت دور ساخته است  و عالم موت یکی از آیت‌های زندگی انسان است افزود: ایمان و معاد رکن زندگی یک مسلمان است.

رئیس مجلس شورای اسلامی بیان کرد: در این دنیایی که ما زندگی می‌کنیم شرایطی است که انسان دچار غفلت می‌شود اما زمانی‌که انسان می‌میرد حقیقت را می‌بیند و شهدا این راه درست را فهمیدند و به این حقیقت رسیدند که باید بمیرند تا ببینند و به همین دلیل است اولیای دین شهادت را انتخاب کردند.

وی با بیان اینکه بیان کرد: نیروی انتظامی یک ارگان بسیار مهم است و در بین مردم ریشه پیدا کرده و چون از بطن مردم است باید امنیت را برای مردم فراهم کند.

لاریجانی گفت: راه شهادت را باید به‌عنوان یک میراث در کشور دانست و از آن صیانت کرد و در شرایط فعلی کشور باید به چند نکته توجه کنیم که اولین نکته مصافی که در بحث بین الملل و در موضوع هسته‌ای داشتیم است.

وی افزود: با ایستادگی که ایران داشت  آن‌ها فهمیدند نمی‌توانند به ایران زور بگویند  و مقام معظم رهبری هم فرمودند ایستادگی کنیم، البته آن‌ها ستم خود را به مردم ایران وارد کردند.

رئیس مجلس شورای اسلامی بیان کرد: ایران به مرزهای خوبی در فن‌آوری هسته‌ای رسیده است و چون مخاطبان این موضوع را فهمیدند آمدند و مذاکره کردند و ما هم مذاکره را قبول کردیم و این زمانی بود که ما خواستیم تحریم‌ها را از روی کشور برداریم که این بحث تبدیل به یک توافق شد تا تحریم‌ها برداشته شود و دانش هسته‌ای متوقف نشود و ادامه پیدا کند.

لاریجانی به بررسی برجام در مجلس اشاره کرد و گفت: برجام در محافل مختلف بررسی شد و در مجلس با صراحت در مجلس تصویب کردیم و اگر طرف مقابل تحریم‌ها را لغو نکند کارخانه نظنز دوباره راه‌اندازی می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: شرایط منطقه ما شرایط بسیار حساس و پرتلاطمی است و منطقه خاورمیانه دچار بحران درونی است بنابراین باید مدیریت درست داشته باشیم تا سوء مدیریتی را که در گذشته وجود داشته است را برطرف کنیم.

لاریجانی گفت: منابع مورد توجهی برای مهار آب در استان قرار داده‌ایم که در حال بررسی است و بعد از بررسی به مرحله اجرا می‌رسد.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان