بازدید 2858

سرمربی عمان: برای گل زدن به ایران جادو ندارم

تیم ملی عمان خودش را برای رویارویی با ایران در دیدار حساس عصر پنج شنبه آماده می کند. عمانی ها در بازی خانگی خود برابر ایران می توانند خطرناک باشند. سرمربی این تیم در نشست مطبوعاتی مربیان، از شناختش نسبت به تیم ایران سخن گفت.
کد خبر: ۵۳۷۳۷۴
تاریخ انتشار: ۱۵ مهر ۱۳۹۴ - ۱۴:۳۱ 07 October 2015
به گزارش تابناک ورزشی، پل لگوئن در خصوص رویارویی با ایران گفت: بازی بزرگی پیش رویمان است. می دانیم که بازیکنان ایران و همینطور سرمربی این تیم چه کیفیتی دارند. حریف فردای ما تمامی معیارهای یک تیم بزرگ را دارد. این تیم بازیکنان با تجربه و با قدرتی دارد و  احترام زیادی برای ایران قائل هستیم اما این دلیل نمی شود که بخواهیم تلاش مان را کم کنیم. بر عکس، همه هدف مان این است که بهترین عملکردمان را برابر ایران ارائه کنیم.

لگوئن سرمربی تیم عمان: با تواضع به مصاف ایران می رویم

وی درباره شناختش از تیم ایران گفت: ما این تیم را به خوبی می شناسیم. فیلم بازیهای ایران را دیده ایم. باید با تواضع برابر ایران به میدان برویم و حق نداریم که برابر این تیم مغرور باشیم.
لگوئن در پاسخ به این سوال که درباره بازی های برگشت چه فکر می کنید با خنده گفت: ما قدم به قدم پیش می رویم. اکنون بازی برابر ایران پیش روی ما قرار دارد. برای ما بازی با تیم عالی ایران مهم است چرا که بازی کلیدی در گروه به حساب می آید. او درباره عملکرد عمان در بازی با سوریه و اینکه آیا این تیم می تواند فردا همان کیفیت را برابر ایران ارائه کند، گفت: نمی شود بازیها را با هم مقایسه کرد. بازیهای دوستانه و رسمی شرایط متفاوتی دارند.
سرمربی عمان در پاسخ به این سوال که آیا حضور ایران در رتبه نخست آسیا و همچنین داشتن بازیکنان پرتعداد بین المللی کار را روی تیمتان فشار ایجاد نمی کند، گفت: امیدوارم که این اتفاق نیفتد. ما به خوبی از شرایط حریفمان اطلاع داریم و احترام زیادی برایشان قائل هستیم. بار دیگر حرفم را تکرار می کنم، ما تلاش می کنیم بهترین عملکردمان را ارائه کنیم.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حادثه سقوط بالگرد رییس جمهور # سید ابراهیم رئیسی # حسین امیر عبداللهیان # سیدمحمدعلی آل هاشم # مالک رحمتی
وب گردی