بازدید 3896
۱

ماجراي زورگيراني که اول چاقو مي زدند!

کد خبر: ۵۳۷۲۷۸
تاریخ انتشار: ۱۵ مهر ۱۳۹۴ - ۱۰:۳۲ 07 October 2015
 ۲ عضو يک باند بي رحم زورگيري که اول چاقو مي زدند بعد سرقت مي کردند پس از ۲ سال فرار با صدور دستورات ويژه قضايي و تلاش پليس مشهد دستگير شدند.

به گزارش خراسان، ۲ سال قبل در پي اعلام شکايت هاي متعدد به مأموران انتظامي مبني بر اين که ۳ جوان موتورسوار با وارد آوردن ضربات قمه شهروندان را مجروح مي کنند و سپس گوشي تلفن همراه و يا کيف آنان را به سرقت مي برند، تلاش گسترده اي از سوي نيروهاي انتظامي براي شناسايي و دستگيري دزدان مخوف آغاز شد.

 يکي از شاکيان پرونده دزدان مخوف که در بولوار سجاد مشهد با ضربه قمه مجروح شده بود به نيروهاي انتظامي گفت: آن ها ۳ نفر بودند و سوار بر يک دستگاه موتورسيکلت هوندا کنارم متوقف شدند اما قبل از آن که بفهمم ماجرا چيست! ناگهان تيغه قمه بر بدنم فرود آمد و دزدان با تهديد به مرگ کيف دستي، گوشي تلفن و پول هايم را به سرقت بردند.

 اين در حالي بود که با اظهارات برخي شاکيان ديگر نيز مشخص شد، زورگيران مخوف از افشانه فلفلي هم در زورگيري هاي بي رحمانه خود استفاده مي کنند.

 بنابراين به دستور فرمانده مشهد شناسايي دزدان به پليس عمليات ويژه سپرده شد و آنان پس از انجام يک سري فعاليت هاي اطلاعاتي و رديابي هاي پليسي که با استفاده از چهره نگاري ادامه يافت، موفق شدند با همکاري شاکيان پرونده، يکي از دزدان مخوف را که ۲۱ سال سن دارد در بولوار سجاد شناسايي کنند. اما ۲ همدست وي از چنگ مأموران گريختند و بدين ترتيب متهم دستگير شده مورد بازجويي هاي فني و تخصصي قرار گرفت .

اعترافات وي بيانگر آن بود که «دزدان موتورسوار» در مناطق سجاد، بولوار فردوسي، وکيل آباد و مصلي اقدام به سرقت اموال شهروندان کرده اند.

گزارش خراسان حاکي است متهم اين پرونده روانه زندان شد و سپس پرونده مذکور با صدور دستوري از سوي قاضي موحدي راد (معاون دادستان مشهد) در شعبه ۴۱۰ دادسراي عمومي و انقلاب توسط بازپرس محمدحسن اصولي صفار مورد رسيدگي قرار گرفت.

 اين در حالي بود که با گذشت ۲ سال از ماجراي فرار متهمان، رديابي آنان همچنان ادامه داشت تا اين که بازپرس اصولي صفار از مأموران عمليات ويژه پليس مشهد خواست شاخه اي از عمليات اطلاعاتي خود را در مناطقي که احتمال تردد بيشتر متهمان وجود داشت متمرکز کنند و بدين وسيله مأموران موفق شدند به مخفيگاه ۲ متهم فراري دست يابند. آنان که اين مخفيگاه را در محاصره داشتند با دستور تلفني مقام قضايي وارد عمل شدند و ۲ متهم را به دام انداختند. ۳ عضو اين باند مخوف که در شعبه ۴۱۰ دادسراي مشهد مورد بازجويي قرار گرفته بودند تاکنون به ارتکاب ۱۱ فقره زورگيري خشن و همچنين وارد آوردن ضربات قمه به مالباختگان اعتراف کرده اند.

بررسي هاي بيشتر درباره جرايم احتمالي ديگر اعضاي اين باند خطرناک که بين ۲۱ تا ۲۳ سال سن دارند در حالي ادامه دارد که آنان پلاک موتورسيکلت خود را نيز هنگام ارتکاب جرم کج مي کردند تا شهروندان نتوانند به شماره پلاک موتورسيکلت دسترسي داشته باشند.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۱
1
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست