بازدید 10316

پرسپولیس با این لباس سیاهپوش شد + تصاویر

تمرین سرخپوشان پایتخت پس از کوچ ناگهانی کاپیتان نوروزی در کمپ درفشی فر در حالی برگزار شد که اعضای تیم بدون هادی انگیزه ای برای تمرین نداشتند. پرسپولیسی ها همگی با پوشیدن لباس های تیره حزن و اندوه خود را در اولین تمرین نیز به رخ کشیدند. ظاهرا قرار است پرسپولیس تا پایان فصل این جامه سیاه را به تن داشته باشد.
کد خبر: ۵۳۶۵۵۸
تاریخ انتشار: ۱۲ مهر ۱۳۹۴ - ۱۸:۳۰ 04 October 2015
اولین تمرین تیم پرسپولیس پس از درگذشت هادی نوروزی امروز در حالی که قرار بود از ساعت 16 در ورزشگاه درفشی‌فر برگزار شود با 30 دقیقه تأخیر همراه بود و عکاسان و خبرنگاران زیادی در ورزشگاه درفشی‌فر حاضر شدند تا تمرین پرسپولیس را پوشش دهند.

پرسپولیس با این لباس سیاهپوش شد + تصاویر


*حدود 70 تماشاگر پرسپولیسی در ورزشگاه درفشی‌فر حضور داشتند که با در دست داشتن عکس‌ها و بنرهایی از هادی نوروزی درگذشت کاپیتان شان را تسلیت گفتند. بنرهایی از هادی نوروزی در گوشه‌گوشه ورزشگاه درفشی‌فر هم نصب شده است.
*تمرین امروز پرسپولیسی‌ها در شرایط حزن‌انگیزی برگزار شد به طوری که پیش از تمرین اکثر بازیکنان پرسپولیس با چشم‌هایی اشکبار و خون گرفته از گریه به زمین چمن آمدند.

پرسپولیس با این لباس سیاهپوش شد + تصاویر


*پیش از شروع تمرین برانکو بازیکنان را دور خودش جمع کرد و لحظاتی برای آنها به صحبت پرداخت. در پایان صحبت‌های برانکو بازیکنان پرسپولیس برای هادی نوروزی کاپیتان فقید خود دست زدند.
*جری بنگستون مهاجم هندوراسی تیم فوتبال پرسپولیس به دلیل همراهی تیم ملی کشورش در تمرین امروز پرسپولیس غایب بود.
*مهرداد کفشگری هافبک بابلی تیم که این روزها کنار خانواده هادی نوروزی همشهری اش در شمال کشور به سر می برد در تمرین امروز سرخپوشان حاضر نبود.

پرسپولیس با این لباس سیاهپوش شد + تصاویر


*با اعلام برانکو خبرنگاران، عکاسان و هواداران تنها در 30 دقیقه ابتدایی تمرین حق حضور در ورزشگاه درفشی‌فر را داشتند و پس از آن باید محل تمرین سرخپوشان را ترک می‌کردند.
*تمرین امروز پرسپولیسی‌ها با انجام حرکات کششی و نرمشی زیر نظر مارکو مربی بدنساز این تیم انجام شد و بازیکنانی نظیر محسن بنگر و رضا خالقی‌فر با چشمانی اشکبار تمرین را آغاز کردند.

پرسپولیس با این لباس سیاهپوش شد + تصاویر


*تمرین امروز پرسپولیسی‌ها بعد از چند روز استراحت به انجام کارهای بدنسازی اختصاص داشت. استارت‌های سریع‌، پرش از روی موانع و دویدن‌های استقامتی بخشی از تمرین امروز سرخپوشان را تشکیل داد.
* روی پیراهن بازیکنان پرسپولیس عکس هادی نوروزی قرار داشت.
*هواداران تیم پرسپولیس شعارهایی نظیر خداحافظ هادی نوروزی و خداحافظ کاپیتان با غیرت سر دادند. * بابک حاتمی هم در این تمرین اختصاصی به دور زمین دوید.


تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی
آخرین اخبار