بازدید 4791
۳

سقوط مرگبار از طبقه سوم

کد خبر: ۵۳۶۱۴۹
تاریخ انتشار: ۱۱ مهر ۱۳۹۴ - ۱۰:۳۵ 03 October 2015
مرد جواني هنگام فرار از طبقه سوم ساختماني مسكوني به پايين سقوط كرد و فوت شد.

به گزارش جوان، شامگاه چهارشنبه 8 مهر ماه مأموران كلانتري نياوران از سقوط مرگبار مرد جواني از طبقه سوم ساختمان مسكوني حوالي آجودانيه با خبر و در محل حاضر شدند.

بررسي‌ها نشان داد اين مرد بعد از سقوط به داخل حياط در دم فوت شده است. پس از تأييد خبر، قاضي بستان‌زاده، بازپرس ويژه قتل پايتخت در محل حادثه حاضر شد.

 صاحب آپارتماني كه اين مرد از بالكن خانه‌اش به داخل حياط سقوط كرده بود، گفت: ساعتي قبل براي انجام كاري از خانه بيرون رفتم اما همسرم داخل خانه ماند تا اينكه دقايقي قبل به خانه برگشتم اما هر چقدر در زدم، همسرم در را به رويم باز نكرد. از آنجايي كه مي‌دانستم همسرم در خانه است، پشت در ماندم و مدام زنگ زدم تا اينكه او در را باز كرد. وقتي وارد شدم همسرم هراسان بود به همين دليل احساس كردم غريبه‌اي در خانه است. پس از بررسي، با مرد جواني داخل كمد ديواري روبه‌رو شدم. در حالي كه خيلي شوكه شده بودم، مرد غريبه به طرف بالكن رفت و خواست فرار كند كه به داخل حياط سقوط كرد.

همسر وي هم گفت: مدتي قبل با همسرم اختلاف پيدا كردم و همين موضوع باعث شد از هم جدا شويم. مدتي من تنها بودم تا اينكه صيغه اين مرد شدم اما چند وقت پيش دوباره با شوهرم آشتي كردم و دوباره او مرا عقد كرد. وي ادامه داد: امروز وقتي شوهرم از خانه بيرون رفت، اين مرد به خانه‌ام آمد و قرار بود درباره موضوعي با هم حرف بزنيم كه شوهرم از راه رسيد و او از ترس ‌داخل كمد ديواري مخفي شد. وقتي شوهرم او را پيدا كرد، او از ترس به بالكن رفت كه اين اتفاق ناگوار برايش رقم خورد.

در پايان زن و مرد براي انجام تحقيقات بيشتر و مشخص شدن ادعاهايشان بازداشت شدند. جسد مرد فوت شده هم براي انجام آزمايش‌هاي لازم به پزشكي قانوني منتقل شد.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱۴
انتشار یافته: ۳
1
1
1
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست