بازدید 3102

افزايش ۲ برابري آمار زندانيان زن جرائم غيرعمد

کد خبر: ۵۳۴۹۶۳
تاریخ انتشار: ۰۶ مهر ۱۳۹۴ - ۰۹:۵۵ 28 September 2015
مديرعامل ستاد ديه كشور با اشاره به افزايش دو برابري زندانيان نسوان جرائم غيرعمد نسبت به ماه گذشته، از آمار ۱۵۷ نفري اين محكومان خبر داد.

به گزارش جوان، به نقل از روابط عمومي ستاد ديه كشور، سيد اسدالله جولايي گفت: طبق آخرين آمار تا پايان مرداد‌ماه سال جاري محكومان زن زندان‌هاي كشور جمعيت 79 نفري را به خود اختصاص مي‌دادند كه متأسفانه امروز اين آمار با رشد دو برابري همراه است. 

وي دليل حبس 85 درصد اين بانوان را محكوميت‌هاي مالي عنوان كرد و افزود: جمعي از اين زنان به دليل بلندپروازي‌هاي بي‌سرانجام و بسياري ديگر به دليل مشكلات خانوادگي و تعهدات ناشي از سرپرستي يك خانواده مجبور به صدور چك‌هايي مي‌شوند كه در ادامه بنا به شرايط خاص بازار رقابتي از پرداخت تعهدات ناتوان و به تبع آن راهي زندان مي‌شوند. 

مديرعامل ستاد ديه كشور، بيشترين تعداد زندانيان زن را با 20 محكوم مربوط به استان مركزي دانست و تصريح كرد: در اين راستا استان‌هاي تهران و فارس با 18 زنداني و اصفهان با 16 مددجو بيشترين نسوان غيرعمد را به خود اختصاص داده‌اند. 

وي زندان‌هاي ايلام و چهارمحال و بختياري را هم ميزبان تنها يك زنداني زن اعلام كرد و گفت: در استان‌هايي چون قزوين، كرمان و سيستان و بلوچستان خوشبختانه هيچ زنداني زن محكوم به جرائم مالي غيركلاهبرداري نداريم.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست # سیل
آخرین اخبار