بازدید 5867

درخواست جدايي از زني که دست بزن دارد

کد خبر: ۵۳۴۹۵۷
تاریخ انتشار: ۰۶ مهر ۱۳۹۴ - ۰۹:۴۸ 28 September 2015
مرد جوان زمانيکه ديد همسرش او را کتک زد، راهي دادگاه خانواده شد و دادخواست جدايي داد.

به گزارش مردم سالاری، چندي پيش مرد جواني به دادگاه خانواده مراجعه کرد و در خواست طلاق داد. وي در خصوص علت آن به قاضي گفت: آقاي قاضي همسرم زن خيلي خشني است و مرتب با من رفتارهاي خطرناکي دارد. از روز اولي که با هم ازدواج کرديم هر بار سر يک موضوعي دعوا به راه مي‌اندازد و آنقدر داد و فرياد مي‌کند و ناسزا مي‌گويد که واقعا از او مي‌ترسم. براي همين هميشه سعي مي‌کنم خيلي با او درگير نشوم و کاري نکنم که موضوع بحث و دعوا شود. با اينحال او هر طور شده موضوعي براي دعوا پيدا مي‌کند و مثل ديوانه‌ها فرياد مي‌کشد.

وي افزود:آبرويي برايمان نمانده و تمام همسايه‌ها مسخره مان مي‌کنند، همسرم يک زن بيمار است و فقط دوست دارد فرياد بزند و ناسزا بگويد. حالا اينکارهايش به کنار، چند شب پيش باز هم همسرم دعوا به راه انداخت و اينبار مرا به باد کتک گرفت. او به سمتم حمله کرد و کتکم زد و من براي اينکه دست رويش بلند نکنم، تنها سعي کردم از دستش فرار کنم.

مرد جوان ادامه داد:از آن شب به بعد تصميم به جدايي از اين زن خطرناک گرفتم. زندگي در کنار زني که دست به زدن دارد هيچ آينده‌اي برايم ندارد. بعد از صحبت‌هاي اين مرد، همسرش نيز به دادگاه احضار شد تا قاضي صحبت‌هايش را بشنود.‎
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست # سیل