بازدید 67988

مردم آب معدنی "دماوند" نخورند

کد خبر: ۵۳۳۲۸۴
تاریخ انتشار: ۳۰ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۵:۱۹ 21 September 2015
معاون وزیر بهداشت و رئیس سازمان غذا و دارو ضمن اعلام نام یکی از شرکت های متخلف تولید آب معدنی از مردم خواست از مصرف آب معدنی دماوند پرهیز کنند و تاکید کرد:  این شرکت به دلیل عدم توجه به رفع آلودگی میکروبی و توقف تولید با حکم قضایی مورد پیگرد قانونی است.

به گزارش پایگاه خبری وزارت بهداشت، دکتر رسول دیناروند در خصوص تخلف شرکت آب معدنی دماوند که منجر به صدور حکم قضایی و پلمپ این شرکت شد گفت: علی رغم اینکه شرکت تخلفش را پذیرفته بود و بایستی تولید و توزیع تا رفع نقایص  متوقف می شد، متاسفانه علاوه بر عدم توجه به دستور پلمپ و عدم فعالیت ، شرکت آب معدنی دماوند به تخلف خود ادامه داد و اقدام به توزیع محصولات غیر سالم خود در بازار کرده است.

دکتر دیناروند تاکید کرد: تخلف دیگر این شرکت علاوه بر عدم توجه به دستور پلمپ و جلوگیری  از تولید و توزیع مجدد محصول در بازار، توزیع آب معدنی ها با تاریخ تولید قدیمی و قبل از دستور پلمپ در بازار بوده که هم اکنون با توجه به دو تخلف مهم صورت گرفته دستگاهها قضایی نیز حکم صادر کرده و شرکت تحت پیگرد قانونی قرار دارد.

معاون وزیر بهداشت و رئیس سازمان غذا و دارو با اشاره به اینکه علت دستور پلمپ شرکت آب معدنی آلودگی میکروبی بوده، تاکید کرد: بر اساس ارزیابی های سازمان غذا و دارو و پس از اعلام عمومی در خصوص تخلف تعدادی از شرکت های آب معدنی به شرکت آب معدنی دماوند نیز دستور توقف تولید و پلمپ داده شد که متاسفانه در بازدید مجدد بازرسان سازمان برای کسب اطمینان خاطر از عدم تولید و توزیع تا رفع نقایص و برطرف کردن آلودگی میکروبی متوجه شدیم شرکت به تولید محصول و تخلف دیگری در تغییر تاریخ تولید  آب معدنی ها دست زده است.

وی گفت: هم اکنون شرکت آب معدنی دماوند به دلیل تخلفات پیاپی با حکم قضایی مجدد پلمپ  و تولیدش متوقف شده و تحت پیگرد قانونی است.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۲۳۲
انتشار یافته: ۴۰
با سلام

احسنت بر وزارت بهداشت از این کار پسندیده و قوه قضایی جهت پیگیری موضوع و پلمب شرکت مربوطه . خدا قوت
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۷:۳۴ - ۱۳۹۴/۰۶/۳۰
اینکار در زمان برگشت کاتینر های صادراتی به افغانستان در چند سال پیش باید انجام میشد
حیف بهترین آب معدنی رو داشت قدیم. برندش هم خیلی معتبر و معروف بود. واقعا تاسف که این خرابکاری رو کردن. اگر به وضع قدیم ادامه میداد درآمدش مستمر و ادامه دار بود
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۸:۰۸ - ۱۳۹۴/۰۶/۳۰
اشتباه مثبت دادم کدوم سابقه جوک نگو بابا
فکر میکنید چند درصد مردم روزانه اخبار را از طریق اینترنت پیگیری میکنند که خبر به این مهمی را تلویزیون پخش نمیکند آیا بهتر نیست اخبار بیست وسی این خبر را پخش کند تا مردم دچار اشتباه نشوند من همین دیروز دماوند خریدم.
پاسخ ها
میثم
| Iran, Islamic Republic of |
۱۷:۴۱ - ۱۳۹۴/۰۶/۳۰
آخه تمرکز اخبار بیست و سی رو دشمنه عزیزم
این شرکت و این برند قدیمی و مادر آب های معدنی کشور با این خبر با خاک یکسان شد، به خاطر حماقتی که کرده و تولیدش رو بدون رفع نقص ادامه داده چنان ضربه ای به برندش الان خورد که اثراتش تا ده سال دیگه هم همچنان باقی خواهد ماند.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۶:۳۵ - ۱۳۹۴/۰۶/۳۰
این شرکت چند سالی است با وجود آلوده بودن به کار خود ادامه می دهد.یکبار هم 20:30 به موضوع آب آلوده پرداخته بود ولی اسم شرکت رو اعلام نکرده بود
از سالها پیش تولیدات این کارخانه آلودگی داشت .
يعني بقيه سالمند
این موضوع را سالهاست که به دوستان و آشنایان می گویم خدا را شکر که علنی شد اگر رسانه ها همکاری کنند پته دیگر شیادان پول پرست هم بر آب خواهد افتاد
خدا قوت دلاور
من ديشب يه بسته گرفتم قيمتش هم 55000 ريال بود حالا بايد چكار كنم ؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۷:۳۲ - ۱۳۹۴/۰۶/۳۰
علامت استاندارد ایران را هم داشت یا نه؟
کاش راجب شرکت ها و کارخانه های رب ساز چیپس و پفک و روغن و جیزای دیگه هم همین کار و میکردن رب که میگن کارخونش وحشتناکه سوسیس کاباس و اوهههههههههعهه انقد ازین جیزا هست
یعنی بقیه سالمند؟ چه پدر کشتگی با این دماوند داشتید؟
آب لیموها همه سالمند؟؟؟ پالم چی شد؟؟؟
چون شرکت خارجیه زیر میزیتون نرسیده
من به عنوان یکی از مدیران ابفای استان تهران ازکارخانه اب معدنی دماوند بازدید کردم باکمال تعجب دیدم اب تولیدی این کارخانه از چاههاست درصورتیکه تبلیغ وادعا میکند اب از چشمه علا وچشمه های جوشان کوه دماوند است که دروغ بزرگی است !!!درصورتیکه بین کوه دماوند وکار خانه کوه بلند دیگری به نام کوه امام زاده هاشم با فاصله زیاد وجوددارد !!!!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۷:۴۰ - ۱۳۹۴/۰۶/۳۰
خدا حفظت کنه که به آخرتت فکر میکنی .احسنت
فرمول ساده برای اب معدنی درست کردن ، فروختن و میلیاردر شدن:
یک عدد نیسان ابی رنگ
یک دستگاه تسویه شنی و پمپ مجموعا 10 میلیون
اجاره کردن ویلا لبه رودخونه
هرچقدر داشته باش شوش میخره
متاسفانه دماوند که سالها بهترین اب معدنی بوده بعلت عدم نظارت بازرسین و زیاده خواهی دست به تخلف برده و بازارش را برای همیشه از دست داد. بهتر است نام بقیه برندها را اعلام کنند تا ما بدانیم بالاخره کدام اب معدنی را بخوریم.
خانواده ما از کودک وپیر سالهاست این آب را ( دماوند ) مصرف کرده ایم تا همین امروز ... چه کسی جوابگوی ضرر مال و جان من وافراد خانواده ام می باشد .......غیر از درگاه خداوند که حتما حسابرسی خواهد کرد در این مقطع به کدام مرجع شکایت کنم .........خواشمندم توسط همین صفحه راهنمایی بفرمایید بنده به ندرت از برند دیگر خرید می کردم شاهد من خداوند ...فروشگاه شهرم و تمام ساکنین ساختمان مسکونی ما که بسته های آب دماوند را جلوی درب انبار قرار می دادم .....خدا ی من ...مسئولان کشورم من شاکی هستم و حق م را می خواهم ...کمکم کنید ..... تا کی باید از جان و مال خرج کنیم تا تعدادی زالو صفت به خیال خودشان گنده تر شوند...........تابناک حذف نکن ...در ضمن ازبابت اطلاع رسانی ات ازت تشکر ویژ ه دارم / یاحق
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۷:۴۵ - ۱۳۹۴/۰۶/۳۰
عزیزم اب لوله کشی رو مصرف کن از همه اینها سالمتر ومطمینتره.اگه هن نگرانی بجوشونش بذار سرد شه مصرف کن .تمام اب معدنیها زیر افتاب داغ و تو حمل ونقل میشن بمب سرطان
باید اطلاع رسانی بیشتری شود تا مردم متوجه شوند و استفاده نکنند همه که اینترنت ندارند از طرق دیگر اطلاع رسانی کنید
باسلام چرادرقطار هاي رجاءجمهوري اسلامي درواگنها توزيع ميشود قابل توجه راه آهن جمهوري اسلامي
بقیه اسامی کوشن؟
جالبه !! چطور نام بقیه را اعلام نکردند؟ فقط خواستند نام یک شرکت را خراب کنند!
این فاجعه است!!!
گر حکم شود که مست گیرند
باید که هر انکه هست گیرند
چه عجب !!! البته اگر اينبار نره از يه كشور ديگه ليسانس تقلبي بيارن
ما كه هر روز تو باشگاه ٣ ٤ ليتر اب دماوند ميخوريم ١ ساله الان :((( برم ازمايش بدم...
احسنت بر مدیر کارخانه ابمعدنی دماوند که کلی از کارگران بیگناه رو از نان خوردن انداخت
همه اب معدنی ها اب چاه است و کلر
کار دشمنانش است مگر میشود شرکتی که اصلش فرانسوی است این جور کاری کرده باشد!!
خدا رحم کنه من خوردم
متاسفانه فقط این مشکلات گریبان گیر شرکتهای بزرگی میشه که مردم بهشون اعتماد دارن. پس بقیه مارکهایی که تو بازار هستن همه سالمن؟؟؟؟؟
خوبه آدما در این جور موارد به جای پراکنده کردن خبر و عکس العمل منطقی و تفکر درست، پیشینه یک شرکت را به راحتی میبرن زیر سئوال.
جای تاسف داره واقعاً بر این فرهنگ مردم
کارخانه های وابسته به شرکت پپسی کوکاکولا و نستله هم مورد ارزیابی همکاران جناب دیناروند قرار گرفته اند که اب لوله کشی شهر را با تبلیغات به جای اب معدنی / بهداشتی به مردم نفروشند؟. اینکار در اروپا و امریکا نیز سابقه دارد و به خاطر قدرت برند و توان مالی معمولا" مورد پرسش و کنترل و تعقیب قرار نمیگیرند سود 300 درصدی هم برای انها داشته است .
آغا خداوکیلی من از چن سال پیش به همه فامیلامون گفته بودم این اب معدنی خوبی نیس اصن مزه ی اب جوب میده ولی میگفتن نه این ی شرکته معتبریه روی جلدش هم نوشته از1352سابقه ی زیادی داره...حالا بحرفم رسیدن
واقعا که فقط دماوندآلوده هستش همه سالمند تابلوهستش میخوان خرابش بکنن دیدن به اندازه دماوند تولیدوفروش ندارن دارن اینکاررومیکنن هیچ وقت برندبه این بزرگی آب آلوده تولیدنمیکنه فقط وفقط شرکتهای رغیب میخوان ازاین تبلیغات استفاده بکنن
من مورخ 26/6/94 با یک پرواز داخلی مسافرت میکردم که آب معدنی دماوند به مسافرین داده شد. علاوه بر اطلاع رسانی به مردم لازم است از توزیع آب معدنی های غیر مجاز توسط رستوران ها و هواپیماها و ... هم جلوگیری شود.
مردم توروخدا عاقل یاشید، چطور ممکنه یه شرکت بزرگ خارجی که تو ایران و جهان یکی ازبزرگترین تولیدکننده غذای کودک تولیدکننده دسر و محصولات لبنی و بزرگترین تولیدکننده آب بسته بندی در جهان به نام شرکت دنون بیاد تو ایران و همچین خبر سازی بشه؟..... پس اسم بقیه شرکتها چی شده؟ قضیه خیلی بو داره اولین باره که اسم یه شرکت رو یه این وضوح تو اخبار اعلام میکنن
توروخدا هرچی میشنوین باور نکنین
ما ملت ایران عادت داریم زود قضاوت کنیم! کاش کمی تامل کنیم بگزاریم دماوند با این سابقه درخشان سالها تولید آب حرف بزند مدرک ارائه دهد تا ببینیم جریان چیست!
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس
آخرین اخبار