بازدید 6476
۱
رسانه

سوژه ورزشی امین حیایی در مسابقه خنداننده برترخندوانه/ همکار ورزشی نویس روزنامه ها هم درخشید

کد خبر: ۵۳۲۶۴۸
تاریخ انتشار: ۲۸ شهريور ۱۳۹۴ - ۰۱:۴۴ 19 September 2015

این شب ها اکثر بینندگان تلویزیونی شبکه های داخلی، پای گیرنده های خود می نشینند تا برنامه پرمخاطب خندوانه شروع شود و نمایش بهترین چهره های طنز ایران را در شبکه نسیم تماشا کنند.

به گزارش تابناک ورزشی، برنامه خندوانه با اجرا و کارگردانی رامبد جوان موفق شده میلیون ها مخاطب را پای گیرنده ها بنشاند تا به بهانه مسابقه خنداننده برتر، کمی بخندند و ازغصه های زندگی روزمره خلاص شوند. میهمانان جمعه شب این برنامه که به آرامی خودش را به رکورد بیننده برنامه نود رسانده است، امین حیایی کمدین و بازیگر معروف سینمای ایران و امیر مهدی ژوله همکار سابق ما در نشریات ورزشی که سالهاست به طنزنویس تلویزیونی تبدیل شده ، بودند.

بعد از اجرای چهارده دقیقه ایو پر از خنده ژوله ، مخاطبان با اجرای استندآپ کمدی هشت دقیقه ای امین حیایی روده بر شدند.نکته جالب برنامه حیایی سوژه ورزشی او برای اجرای دیشبش بود که به نحوه راه رفتن آدم، از ابتدای کودکی تا دوران بلوغ و پیری و همچنین تاثیر شغل و شخصیت افراد در این حرکت طبیعی مربوط می شد. حیایی در بخش هایی از این اجرای طنز، نحوه و تیپ راه رفتن برخی ورزشکاران را به تصویر کشید که در نوع خودش جالب بود.


تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
سلام علیکم و رحمة الله و بركاته و مغفرته و رضوانه
لطف فرماييد بنده را عضو خبرنامه كنيد
محسن كوهي زره شوران
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی
آخرین اخبار