بازدید 5179

هف هشتاد حامی مسابقه اعجوبه های ایرانی

کد خبر: ۵۳۰۸۷۰
تاریخ انتشار: ۲۰ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۶:۲۴ 11 September 2015
مسابقات استعدادیابی چند سالی است که با هدف کشف استعداد کسانی که تصور می کنند استعداد خاصی دارند در سراسر دنیا برگزار می شود.در همه کشورها این مسابقات با شور و هیجان خاصی برگزار می شود و هر کشور این مسابقات را تا حدی بومی سازی کرده و با توجه به فرهنگ خود این مسابقات را برگزار می کند.

از آنجا که هف هشتاد همیشه حامی هنرمندان و ورزشکاران می باشد، این بار نیز مانند سال گذشته حامی مسابقه اعجوبه ها که از طریق سایت آپارات برگزار می شود، شده است. 

آپارات بسترهای لازم را فراهم کرده تا همه علاقه مندان بتوانند از اقصی نقاط ایران در این مسابقه شرکت کرده و تنها با ارسال ویدئو استعداد خود را به نمایش بگذارند. رأی گیری مردمی این ویدئوها از طریق هف هشتاد(#780*) انجام می پذیرد.

امسال نیز این مسابقات در بخش های بازیگری،استعدادعجیب،استعدادورزشی وخوانندگی پاپ و سنتی در حال برگزاری است و داوری این دور از مسابقات را کمال تبریزی برای بازیگری، رضا رشیدپور برای استعداد عجیب، مزدک میرزایی برای استعداد ورزشی، حسام الدین سراج برای خوانندگی سنتی و روزبه نعمت اللهی برای خوانندگی پاپ به عهده دارند.
 
علاقه مندان می توانند پس از مراجعه به سایت آپارات و مشاهده ویدئوهای ارسال شده، برای دادن رأی به استعداد برگزیده خود رااز طریق تلفن همراه باشماره گیری کد #4*780*به صورت کاملاً رایگان ثبت کنند.همچنین از طریق سایت آپارات و نشانی www.aparat.com/talent94 اطلاعات لازم برای شرکت در این مسابقات را بدست آورند.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار