بازدید 3830

پرونده شمسایی در تیم ملی فوتسال بسته شد

بهترین گلزن فوتسال جهان آب پاکی را روی دست مسئولان ریخت و گفت که دیگر به تیم ملی فکر نمی‌کند.
کد خبر: ۵۳۰۳۷۸
تاریخ انتشار: ۱۸ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۰:۵۲ 09 September 2015

به گزارش تابناک ورزشی، وحید شمسایی در گفتگو با مهر درباره اینکه رئیس کمیته فوتسال اعلام کرده بود اگر «خسوس کاندلاس» پاسخش را تا روز سه شنبه ندهد، وحید شمسایی را به عنوان سرمربی تیم ملی انتخاب خواهد کرد، گفت: دیگر دوست ندارم درباره این موضوع صحبت کنم. از همان روزی که آقای منوچهری (رئیس شرکت تاسیسات دریایی) قبول نکرد که به صورت همزمان در تیم ملی هم باشم، از نظر من همه چیز تمام شده است. برای تیم ملی هم با تمام وجود آرزوی موفقیت دارم.

وی درباره اینکه اگر افتخاری بتواند هیات رئیسه فدراسیون فوتبال را راضی به حضور همزمانش در تیم ملی و تاسیسات کند آنوقت وضعیتش چطور می‌شود، گفت: من از روز اول هم گفته بودم که تابع نظر بزرگان هستم. نمی‌خواهم اتفاقی بیفتد که تیم ملی یا تیم تاسیسات ضرر کند. من دیگر صحبتی با افتخاری نداشته‌ام.

سرمربی تاسیسات درباره دیدار این هفته تیمش با مقاومت البرز هم خاطرنشان کرد: مقاومت تیم سرسختی است. ما قبل از شروع لیگ هم دو بازی دوستانه با آنها داشتیم که به سختی توانستیم پیروز شویم. در هر صورت در این بازی برای سه امتیاز به زمین می‌رویم.

شمسایی درباره رکورد نباختن تاسیسات در این فصل، یادآور شد: من دنبال رکورد نیستم. با احتساب مسابقات فصل گذشته ۲۶ هفته است که شکست نخورده‌‌ایم و این تاریخی‌ترین نباختن است. رکوردها همه اش خاطره است و اصلا مهم نیست. هر مربی‌ای حاضر است ۱۰ باخت بیاورد ولی در نهایت قهرمان لیگ شود.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل