بازدید 27828

دوئل خونین دزد و پلیس در جنت‌آباد

دزدان شمشیرزن در غرب تهران که دستور ایست پلیس را شنیده بودند، به دوئلی خونین دست زدند.
کد خبر: ۵۲۹۵۵۴
تاریخ انتشار: ۱۵ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۳:۰۳ 06 September 2015
دزدان شمشیرزن در غرب تهران که دستور ایست پلیس را شنیده بودند، به دوئلی خونین دست زدند.

به گزارش «ایران»، ساعت 21 جمعه 13 شهریورماه مأمور کلانتری 138 جنت‌آباد در حال گشتزنی با موتور در بلوار بعثت خیابان قربانی‌زاده بود که بالا رفتن یک دزد از بالای دیوار یک خانه را دید و فریادزنان دستور ایست داد و خواست آن دزد از دیوار پایین بیاید و تسلیم شود اما دزد که شمشیر و تبر در اختیار داشت، وقتی از دیوار به پایین پرید، پا به فرار گذاشت و پلیس به تعقیب وی پرداخت که ناگهان میانه‌های کوچه از فرار دست کشید و ایستاد.

همزمان وقتی مأمور پلیس از موتور پیاده شد، دوست این دزد از پشت‌ سر به وی حمله‌ور شد و با چوب به کمر و پای وی ضربه زد. در حالی که مأمور پلیس غافلگیر شده بود و شرایط سختی داشت، نیروهای کمکی پلیس که دقایقی پیش در جریان این تعقیب و گریز قرار گرفته بودند، به محل رسیدند و دزدان با دیدن آنان پا به فرار گذاشتند.

دزدان بدون اعتنا به اخطار پلیس با سرعت در حال فرار بودند تا اینکه وارد کوچه شدند. وقتی دو دزد خود را گرفتار دیدند، با گاز اشک‌آور، چوب و شمشیر به سمت مأموران حمله کردند که با شلیک دو تیر هوایی از سوی یکی از ماموران دزدان دوباره پا به فرار گذاشتند و وقتی به ایست توجهی نکردند، یکی از مأموران چهار تیر از کمر به پایین به یکی از دزدان شلیک کرد که به کمر، پهلو و ران اصابت کرد و دزد زخمی که اصرار به فرار داشت از کوچه خارج شد اما در بالای اتوبان همت روی زمین افتاد و همدستش با حمله کردن به مأمور دیگر و وارد کردن ضربه چوب از محل گریخت.

با زمینگیر شدن دزد جوان، اورژانس سررسید و وی همراه دو مأمور پلیس که در اثر این تعقیب و گریز زخمی شده بودند، به بیمارستان رسول اکرم‌ (ص) تهران انتقال یافتند و تحت درمان قرار گرفتند.

یکی از شاهدان این صحنه گفت: ساعت 9 شب از پنجره رو‌به‌روی ساختمان شاهد درگیری بودم. با شنیدن صدای ایست به سمت پنجره دویدم که متوجه شدم یک دزد از روی دیوار پایین پرید و شروع به دویدن کرد. کنجکاو شدم و فوراً خودم را به پایین رساندم. متوجه درگیری بین پلیس و دزدان شدم که دزدان با چوپ و گاز اشک‌آور به سمت آنها حمله‌ور شدند.

در بررسی‌های پلیسی مشخص شد «علی» یکی از دزدان سابقه‌دار است که قبل از این بارها به اتهام درگیری و سرقت خانه و لوازم خودرو به زندان افتاده است.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱۰۸
انتشار یافته: ۳۲
قبل از این بارها به اتهام درگیری و سرقت خانه و لوازم خودرو به زندان افتاده است!!!!!!!!!!
عجب فيلميه!دزدي كه بارها به زندان افتاده و رها شده دوباره دست به دزدي و ضرب و شتم وشايد هم قتل ميزنه! ظاهرا بخير گذشته كه مامور بيچاره رو نكشتند.
ای بابا چکارشون داشتن هم خودشون رو به زحمت انداختن هم اون دوتا جوون نگون بخت رو!!؟
اون مامورا فکر میکنن آخرش چی میشه؟ دزدا میرن زندان چند روز بعد با اطلاعات آپدیت شده بر میگردن سروقت خونه و اموال ملت...
بابا بذارید دزدا کارشون روبکنن
بارها به جرمهای مختلف به زندان افتاده و سپس آزاد شده. به به عجب گل و بلبلی. زندان نیست که هتله
جالب است بیشتر این دزدان سابقه دار هستند و قبلا زندانی بودند پس مشخص است زندان برای آنها بازدارنده نیست
باید فکر اساسی کرد .
اگر تبهکاری به سوی پلیس حمله کند فقط و فقط
شلیک مستقیم ابتدا پائین تنه و اگر ادامه داد
مستقیم بالا تنه مثل پلیس آمریکا , این یعنی بکار بردن تجربه و عقل بشری .
اعدام
میره زندان دوباره ازاد میشه و دوباره شروع میکنه به خلاف کاری
ببینید هر روز پلیس بیچاره اینها رو میگیره و بعد ازاد میشن دوباره جنایت میکنند. خیلی راحت
و دوباره پلیس بیچاره بگیر و ببند داره. بابا اینها ادم نمیشن. وقتی میگرینشون دیگه ولشون نکنن
پس این ماموران بنده خداها چه وقت دستور تیر دارند؟؟؟ حتما موقعی که دیگه در حال جان دادن باشند، اونوقت می تونند شلیک کنند چون بعد از اون دیگه زنده نیستند که پاسخگو باشند که چرا دزد محترم را با تیر زدی؟مگر مملکت قانون نداره؟ تو چکار بودی؟
لطفا به نحو مقتضی از حرکت این مامور قدردانی بشه.
اولا به نظر می رسد آنها در باندها و تشکیلات برنامه ریزی شده باشند که با گیر افتادن یکی از آنها پلیس می تواند بقیه را کشف کند
ثانیا اگر اینگونه تشکیلات دزدی ها را امروز متلاشی نکنید فردا پلیس ها شکست خواهند داد نمی دانم بر سر مردم بیجاره چه خواهد آمد؟! و امنیت اجتماعی چه خواهد شد؟
ای کاش یکی از این تیرها هم به پای خاوری می خورد !
همه که سابقه دارند چرا وقت تلف میکنید اینها که اصلاح نمیشوند به اردوگاه کار اجباری اعزام شوند
با چنین دزد پستی، باید برخورد قاطع کرد. فقط اعدام فوری.
حالا می گن اف بی آی چرا هنگام دست گیری مجرم های خیابانی خشن برخورد می کند. آخه مامور کلانتری با موتور و به تنهایی می تونه از پس این گونه مجرم هابر بیاد؟برای مقابله با این گونه مجرمان اقدامات گروهی لازمه نه فردی.
خوبه که یک بار هم به زندان نیوفتاده ، بارها به اتهان درگیری و سرقت خانه و لوازم خودرو به زندان افتاده("پاراگراف آخر") و دوباره هم به زندان میوفته تازه بنده خدا جون هم هست("دزد جوان")
تو رو خدا این حیوانات را اعدام کنید اگه تو خانه اون بنده خدا ریخته بودن چی ؟ پلیس مملکت رو زدن چه برسد به مردم عادی بی دفاع!
ضروريست به ماموران پليش اختيار و حمايت كافي انجام شود تا در همان لحظات اوليه به سمت دزدان شليك كنند.مسئولين محترم لطفآ از نيروي پليس حمايت كافي كنيد تا اگر در چنين شرايطي دزد كشته شود پليس مورد شماتت قرار گيرد . نبايد انقدر دزد و مجرم را حمايت كرد كه به خودش جرئت حمله به پليس را بدهد .وگرنه بعدش امنيت جامعه نيز از بين ميرود
نکته قابل توجه اینکه دزدها هم مجهزتر از پلیسا بودن هم زرنگتر ، خلاصه اگر اسلحه گرم نبود این یکی هم فرار میکرد و بعدش دوتایی به پلیس مملکت میخندیدن.
در بررسی‌های پلیسی مشخص شد «علی» یکی از دزدان سابقه‌دار است که قبل از این بارها به اتهام درگیری و سرقت خانه و لوازم خودرو به زندان افتاده است.
جای کنجکاوی است چرا پایانی همه وقایع اینچنینی
گفته میشود سارق و یا..... دارای سابقه زندان و دسگیری داشته است .

شاید به یکی از این دلایل باشد

1- القاء اینکه اگر به وی تیراندازی شده فردی با چنین سابقه ای بوده و گریز از قانون در وجود او نهادینه شده است .

2- یحتمل اینکه او هدایت پذیر نیست ولیکن این عیب را دارد که قضات محکمه متناسب با سابقه این فرد حکم مناسب نداده اند و گرنه ایشان میبایست اصلاح شده باشد.

3- اصلاح پذیر نیست باید اینبار نسبت به او شدت عمل بخرج داد .
...و طبق معمول از زندان آزاد و خلافها سنگین تری انجام داد!!!!
وقتی زورگیران و کیف قاپان و سارقان بخصوص مسلح ، دو سه ماه بعد از زندان آزاد میشن ، خب حسابی خیالشون راحته دیگه که حساب پلیس رو هم برسن .....!!!!!!!!!!
از بیمارستان خواهش داریم زود این بنده خدا رو مرخص نکنه چون زندان که زندان نیست از این در بیاد از اون در میره بیرون . حداقل یک مدت تو بیمارستان بمونه کمتر دزدی کنه
میزدی تو مغزش این همه هزینه گردن بیت المال نمینداخت
((در بررسی‌های پلیسی مشخص شد «علی» یکی از دزدان سابقه‌دار است که قبل از این بارها!!!!! به اتهام درگیری و سرقت خانه و لوازم خودرو به زندان افتاده است.))... نگران نباشید ملت عزیز. هفته دیگه آزاد میشن و دوباره به آغوش گرم جامعه بر می گردند.
بابا بزنید دست و پای اینا رو قطع کنید که اینقدر جری نشن
طرف با کلی سو سابقه تازه به روی پلیس هم قمه میکشه
حالا فکر کنید مردم با دست خالی باید با اینا چه کار کنن
میشه عکس و مشخصات دزد دستگیر شده را منتشرکنید. چون دزد منزل من علیرغم اینکه عکس او را دوربین گرفته بود توسط آگاهی دستگیر نشد و احتمالا هنوز مشغول انجام اعمال شرافتمندانه!!!! دزدی می باشد
قوانین ما ایراد اساسی داره در برخورد بادزدان مسلح وقمه کش وکیف قاپان باید اختیار تام به پلیس داد تا پلیس حتی با کشتن اونها امنیت را به جامعه برگرداند.همینطور در برخورد با اختلاس گران مقامات قضایی باید قاطع برخود کنند.
پلیس بایددرکشورامنیت برقرارکند پس خودش هم باید امنیت داشته باشد تابتواندامنیت برقرارکند پلیس ما متاسفانه مورحمایت مردم نیست وموردبی مهری هم هستندهمینقدرزحمت هم وجدان کاری دارندالبته من پلیس نیستم نوکرهرچی پلیسه هستم
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس
آخرین اخبار