بازدید 4665

شوهرم هر روز شغلش را تغيير مي‌دهد

کد خبر: ۵۲۸۳۱۴
تاریخ انتشار: ۱۰ شهريور ۱۳۹۴ - ۰۶:۴۸ 01 September 2015
تغيير شغل مرد جوان، پاي او را به دادگاه خانواده باز كرد.

به گزارش مردم سالاری، چندي پيش زوج جواني با مراجعه به دادگاه خانواده درخواست طلاق دادند. زن جوان در خصوص علت آن به قاضي گفت: آقاي قاضي همسرم اصلا نمي‌داند كه مي‌خواهد چه كاري را انجام دهد. او مرتب از اين شاخه به آن شاخه مي‌پرد و شغلش را تغيير مي‌دهد. جالب اينجاست كه شغل هايش هيچكدام اصلا ربطي به هم ندارند و كاملا متفاوت هستند.

او يك روز تصميم مي‌گيرد كه در شركت حسابدار شود، مدتي كه در اين شغل پيشرفت مي‌كند و كار را ياد مي‌گيرد به طور ناگهاني تصميم مي‌گيرد كه برود سراغ كاري ديگري. بعد متوجه مي‌شوم كه شوهرم رفته سراغ كار گرافيكي و كارهاي نرم افزاري كامپيوتر انجام مي‌دهد.

وي افزود:او در اين مدت بارها شغل خود را تغيير داده و هربار كه مي‌خواهد در كاري پيشرفت كند آن را رها كرده و به سراغ شغل ديگري مي‌رود.

باور كنيد از اينكارهايش خسته شدم. بعد از صحبت هاي اين زن، شوهرش هم به قاضي گفت: آقاي قاضي من دوست دارم كه تمام شغل ها را تجربه كنم و در هر زمينه اي آموزش ببينم. دوست دارم همه كارها را ياد بگيرم و استعدادم بيشتر شود. اما همسرم مرتب غر مي‌زند و مي‌خواهد مانع پيشرفت من شود. ديگر طاقت زندگي در كنار اين زن را ندارم. بعد از صحبت هاي اين زوج، قاضي با صحبت هايش آنها را با هم آشتي داد و از آنها خواست بيشتر به خودشان فرصت دهند.‎
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر