بازدید 4281

همسرم به خاطر پدرشوهرم اعتيادش را ترک نمي‌کند

کد خبر: ۵۲۷۲۲۲
تاریخ انتشار: ۰۵ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۲:۱۰ 27 August 2015
زن جوان زمانيكه ديد شوهرش به خاطر اعتياد پدرش نمي‌تواند اعتياد خود را ترك كند تصميم به جدايي گرفت.

 به گزارش مردم سالاری، چندي پيش زن جواني با مراجعه به دادگاه خانواده درخواست طلاق داد و در خصوص علت آن به قاضي گفت: آقاي قاضي ديگر تحمل زندگي در كنار شوهرم را ندارم. وقتي با او آشنا شدم بعد از مدتي متوجه شدم که پدرش اعتياد دارد. ولي به اين موضوع اهميتي ندادم و از آنجا که عاشق شوهرم بودم با اين شرايط با او ازدواج کردم.

وي افزود: اوايل ما زندگي خيلي خوبي داشتيم و هيچ مشکلي سر راهمان نبود. تا اينکه 4 سال پيش زندگي‌ام نابود شد. همه چيزم را از دست دادم و به يک زن بدبخت تبديل شدم. شوهرم در رفت و آمد با دوست‌هايش مواد مخدر کشيد و اعتياد پيدا کرد. وقتي اين موضوع را متوجه شدم به شدت شوکه شدم. ولي شوهرم گريه کرد و قول داد که ترک کند.

 زن جوان ادامه داد:شوهرم چند باري موفق به ترک اعتيادش شد. ولي اينها مشکل اصلي من نيست. مشکل من پدرشوهرم است که با اعتيادش هربار که شوهرم سعي مي‌کند ترک کند و يا حتي موفق هم مي‌شود، او را ترغيب به کشيدن مواد مخدر مي‌کند. الان 4 سال از اعتياد همسرم گذشته و در اين سال‌ها چندين بار اعتيادش را ترک کرده است. ولي به خاطر پدرش باز هم مواد کشيدن را شروع کرده است.

وي در ادامه گفت: شوهرم هر بار به خانه پدرش مي‌رود، در آنجا مواد مي‌کشد و پدر بي‌رحمش آنقدر عاطفه ندارد که اجازه دهد پسرش اعتيادش را ترک کند. باور کنيد اگر پدرشوهرم نبود شوهرم تا الان براي هميشه اعتيادش را ترک کرده بود. ولي او هيچ وقت اجازه نمي‌دهد و شوهرم روز به روز اعتيادش بيشتر مي‌شود. من از ترک اعتياد شوهرم نااميد شده ام و براي همين تصميم به جدايي گرفتم. بعد از صحبت‌هاي اين زن شوهر وي نيز به دادگاه احضار شد تا قاضي صحبت‌هاي او را هم بشنود.‎
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی