بازدید 16420
۱

خرید اینترنتی حیوانات وحشی!

رئیس اداره‌ی حفاظت محیط‌ زیست خرم‎آباد گفت: باید با خرید و فروش حیوانات وحشی در فضای مجازی به‎شدت برخورد کرد.
کد خبر: ۵۲۷۱۵۵
تاریخ انتشار: ۰۴ شهريور ۱۳۹۴ - ۲۱:۳۶ 26 August 2015
رئیس اداره‌ی حفاظت محیط‌ زیست خرم‎آباد گفت: باید با خرید و فروش حیوانات وحشی در فضای مجازی به‎شدت برخورد کرد.

به گزارش ایسنا، «کامران فرمان‎پور»  اظهار کرد: متأسفانه چند وقتی است که در کشور سایت‎های خرید و فروش حیوانات وحشی راه‎اندازی شده‎اند و این عمل ناشایست به فضای مجازی نیز راه یافته است.

وی خاطرنشان کرد: خرید و فروش جانوران وحشی عملی غیراخلاقی است و کسی حق ندارد این کار را انجام دهد، وظیفه‌ی ذاتی سازمان محیط‌زیست صیانت از زیست‎مندان بوده و متولی اصلی آن است.

فرمان‎پور ادامه داد: در همین راستا در خرم‎آباد فردی که نسبت به این کار قبیح در وب‎سایت دیوار اقدام می‎کرد شناسایی و با همکاری پلیس فتا دستگیر شد.

رئیس اداره‌ی حفاظت محیط‌زیست خرم‎آباد افزود: از این فرد تعدادی حیوان وحشی نیز کشف و ضبط و برای پیگیری و برخورد با آن پرونده قضایی این متخلف زیست‌محیطی تشکیل شده است.

وی تصریح کرد: باید از فعالیت این افراد در فضای مجازی جلوگیری کرد، چون این عامل باعث شدت یافتن آزار و اذیت‎های حیوانات وحشی می‌شود.

فرمان‎پور خاطرنشان کرد: سازمان حفاظت محیط‌زیست هیچ‎گونه اغماضی در برخورد با این افراد ندارد و با شدت با آنها برخورد می‌کند.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۳
انتشار یافته: ۱
و کشورهای دیگه کمک میکنن حیوانات از حیات وحش استفاده کنن.اون وقت اینجا حیوانات رو اینجوری اذیت می کنن.شاید یک روز این ادما راهشون به پشت دیوار زندان بیفته متوجه شن ازادی واسه همه خوبه حتی کوچکترین موجود خدا.
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی
آخرین اخبار