بازدید 6024

جنایت کینه‌جویانه دو بچه‌محل

کد خبر: ۵۲۶۴۴۹
تاریخ انتشار: ۰۲ شهريور ۱۳۹۴ - ۰۷:۵۶ 24 August 2015
دو پسر جوان پس از درگیری با مرد 53 ساله که به ایستادن آنها سر کوچه اعتراض کرده بود، او را به قتل رساندند.

به گزارش فرهیختگان، ساعت 18 بیست و پنجم مرداد 94 مردی با مراجعه به کلانتری 111 هفت‌چنار به ماموران گفت برادرش طی یک درگیری، از سوی دو جوان مجروح و به بیمارستان منتقل شده، اما به خاطر شدت جراحات در ناحیه سرش از دنیا رفته است.

با تشکیل پرونده و به دستور بازپرس شعبه دوم دادسرای ناحیه 27 تهران، پرونده برای رسیدگی در اختیار اداره دهم آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت.

برادر مقتول در تشریح جزئیات ماجرا گفت: «ساعت 24 بیست‌و‌سوم مردادماه برادر 53 ساله‌ام به نام «جمشید» هنگام تردد در محل سکونتش در خیابان «قاسم فرهنگ» با دو نفر از بچه‌های محله به نام‌های محمدرضا 21 و مهدی 26 ساله که از قبل با او خصومت داشتند درگیر شد و آنها به سر برادرم کوبیدند که به کما رفت و پس از عمل جراحی جان سپرد.»

با اطلاعاتی که برادر مقتول به پلیس داد کارآگاهان به محل درگیری رفتند و دریافتند از دو سال پیش مقتول به خاطر تذکر دادن به محمدرضا و مهدی مبنی‌بر اینکه سر کوچه تجمع نکنند، با آنها درگیر شده بود و در این مدت نیز این خصومت ادامه داشت.

 با افشای این ماجرا، پلیس محمدرضا و مهدی را در منطقه دوراهی دستگیر کرد، اما آنها یکدیگر را عامل درگیری و مرگ جمشید معرفی کردند.

محمدرضا گفت: «آن شب با مقتول در حال صحبت بودم که ناگهان مهدی به ما نزدیک شد و با ضربه محکمی به صورت مقتول زد که او روی زمین افتاده و بیهوش شد.» مهدی اما ادعا کرد در زمان درگیری محمدرضا با مقتول در محل حضور داشته، ولی نقشی در ضرب و جرح او نداشته است. سرهنگ آریا حاجی‌زاده، معاون مبارزه با جرائم جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ در این‌باره گفت: «دو متهم روانه بازداشتگاه شده‌اند و تحقیقات از آنها ادامه دارد.»

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست