بازدید 3055

نيروهاي يمني به ورودي‌هاي شهر نجران عربستان رسيده‌اند

کد خبر: ۵۲۵۹۵۳
تاریخ انتشار: ۳۱ مرداد ۱۳۹۴ - ۰۹:۲۱ 22 August 2015
نیروهای ارتش و کمیته‌های مردمی یمن به مرزهای شهر نجران واقع در جنوب عربستان رسیده‌اند.
به گزارش شبکه تلویزیونی المنار، ورود نیروهای یمنی به مرزهای شهر نجران عربستان بر خلاف تبلیغات برخی رسانه‌هاست که می گویند هیچ نیروی نظامی یمنی در جنوب عربستان حضور ندارد.

احمد فرحات گزارشگر المنار در گزارشی گفت: در مقابله با فریبکاری رسانه‌ای، حرف تعیین‌کننده را تحولات میدانی می زند.

گزارشگر المنار با اشاره به تصاویر شهر نجران گفت: اینجا ورودی های شهر نجران در جنوب عربستان است که یگانهایی از ارتش و کمیته های مردمی یمن در ورودیهای این شهر مستقر شده اند.

یکی از نیروهای ارتش یمن گفت: «هر آنچه رسانه های وابسته به آنها [سعودی ها] می گویند دروغ است. ما پیشروی کرده ایم و اکنون شهر نجران در تیررس آتشبارهای ما قرار دارد به خواست خدا با پیروزی وارد این شهر خواهیم شد.»

یکی دیگر از نیروهای یمنی مستقر در نزدیکی نجران گفت: «ما از اینجا و از میدان نبرد سخن می گوییم در استودیوهای خبر صحبت نمی کنیم.»

تلاشهای نیروهای مسلح مورد حمایت عربستان برای پیشروی در جبهه ها با ایستادگی نیروهای یمنی روبرو شده است.

نیروهای یمنی سه نوبت تلاش افراد مسلح را برای پیشروی در منطقه رأس العقبه در جاده مکیراس خنثی کرده‌اند. جاده مکیراس رابط بین استانهای ابین و البیضاء است.

منابع یمنی گفتند افراد مسلح با حمایت جنگنده های متجاوزان و بالگردهای آپاچی در تلاش بودند پیشروی کنند.

منابع یمنی گفتند نیروهای یمنی توانستند دو دستگاه خودروی زرهی و سه دستگاه خودروی نظامی هامر را منهدم کنند و شمار زیادی از مهاجمان را به هلاکت برسانند.

نیروهای یمنی در چارچوب پاسخ به تجاوز علیه یمن به حملات خود به مراکز نظامی سعودی ها در مرزها ادامه دادند و با موشک و خمپاره مرکز نظامی صاله و مراکز نظامی رجله و خضرا و التله را در نجران منهدم کردند.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # توماج صالحی # انتخابات # روز دختر # نمایشگاه کتاب
وب گردی