بازدید 13792

اعلام اسامي زمين خواران حيران توسط يک نماينده

نماينده مردم اردبيل در مجلس در نامه اي به معاون اول رئيس جمهور شرحي از جزئيات زمين خواري گردنه حيران به همراه ۶۶ نفر از افراد دخيل در اين ماجرا ارائه کرد.
کد خبر: ۵۲۵۱۴۲
تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۳:۰۰ 18 August 2015
نماينده مردم اردبيل در مجلس در نامه اي به معاون اول رئيس جمهور شرحي از جزئيات زمين خواري گردنه حيران به همراه ۶۶ نفر از افراد دخيل در اين ماجرا ارائه کرد.

به گزارش خبرنگار مهر پس از اعلام خبري در رسانه ها در هفته گذشته مبني بر وقوع زمين خواري گسترده در منطقه توريستي و طبيعي گردنه حيران و آغاز پيگيري ستاد مبارزه با مفاسد اقتصادي، هفته گذشته نماينده مردم آستارا در مجلس شوراي اسلامي در برنامه گفتگوي ويژه خبري شبکه دوم سيما که به همين موضوع اختصاص داشت، به بيان جزئياتي از اين واقعه و نيز اسامي برخي افراد دخيل در اين زمين خواري پرداخت؛ پس از اين برنامه و در جلسه روز يکشنبه هفته جاري مجلس شوراي اسلامي، بر سر اين ماجرا ميان نعيمي رز نماينده مردم آستارا و کمال الدين پيرموذن نماينده مردم اردبيل درگيري لفظي رخ داد و هر کدام از آنها ديگري را به افشاگري تهديد کرد.

در نهايت امروز پيرموذن نماينده نير و نمين در مجلس شوراي اسلامي متن دست نويس نامه خود به معاون اول رئيس جمهور را در ميان خبرنگاران پارلماني توزيع کرد؛ در اين نامه به شرح برخي جزئيات زمين خواري در منطقه حيران و بخش هاي تابعه آن پرداخته شده و اسامي برخي افراد از جمله بستگان نزديک يکي از نمايندگان اين منطقه در مجلس در متن نامه آمده است.

نماينده مردم اردبيل در اين نامه همچنين اسامي ۶۵ نفر از افراد دخيل در اين زمين خواري را که عمدتا از بستگان مسئولان محلي هستند ضميمه کرده است که اين اسامي در خبرگزاري مهر محفوظ است.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل