بازدید 2899

كشف بيش از ٥/٢ تن موادمخدر در سيستان و بلوچستان

کد خبر: ۵۲۴۳۳۶
تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۳۹۴ - ۰۸:۲۴ 15 August 2015
فرمانده انتظامي استان سيستان و بلوچستان از كشف بيش از ٥/٢ تن انواع موادمخدر، انهدام سه باند بزرگ قاچاق مواد و دستگيري هفت قاچاقچي مسلح در عمليات‌هاي پنجشنبه شب پليس اين استان خبر داد.

به گزارش اعتماد، سردار حسين رحيمي در تشريح جزييات اين خبر گفت: ماموران انتظامي شهرستان زاهدان با توجه به دريافت گزارشاتي درباره فعاليت گسترده گروهي قاچاقچي در انتقال و دپوي مواد مخدر به شهرستان زاهدان، بررسي‌هاي خود را آغاز كردند و پنجشنبه گذشته با شناسايي محل دپوي مواد مخدر، يك تن و ٩٦ كيلو ترياك و ٣٦ كيلوگرم حشيش كشف كردند. در اين عمليات، ماموران ضمن دستگيري دو قاچاقچي سابقه‌دار، يك دستگاه خودرو پژو ٤٠٥ به همراه تعداد هشت دستگاه تلفن همراه متعلق به اعضاي اين باند را نيز توقيف كردند.

سردار رحيمي به عملياتي ديگر در ايرانشهر نيز اشاره كرد و ادامه داد: در اين عمليات، ماموران پس از اطلاع از قصد تعدادي قاچاقچي مسلح به انتقال محموله مواد مخدر با خودروي تويوتا از محورهاي فرعي به شهرستان ايرانشهر، اقدامات تخصصي خود را آغاز كردند و سرانجام خودروي حامل مواد مخدر را كه با سرعت بسيار بالا در محورهاي فرعي در حال تردد بود شناسايي و پس از يك ساعت درگيري مسلحانه با قاچاقچيان، موفق به كشف ٥٩٠ كيلوترياك به همراه ٢٨٥ كيلو حشيش و سه گلوله سلاح ٤٠ ميليمتري شدند.

 رحيمي از انهدام يك باند پنج نفره توزيع‌كننده مواد مخدر در شهرستان سراوان نيز خبر داد و گفت: ماموران انتظامي در شهرستان سراوان با توجه به اطلاع از فعاليت باند توزيع‌كننده مواد مخدر، اعضاي اين باند را به طور نامحسوس طي چند هفته تحت نظر قرار دادند و پس شناسايي محل دپوي مواد مخدر در يكي از محلات شهرستان سراوان، بامداد جمعه، در عملياتي هدفمند ضمن كشف ٥١٠ كيلو ترياك و توقيف يك دستگاه خودروي سواري و يك قبضه سلاح، تمامي اعضاي پنج نفره اين باند را دستگير كردند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست # انتخابات
وب گردی