بازدید 69746
سفر به دنیای گوناگون با «تابناک با تو»؛

عکس‌های جدیدچهره‌های مشهور و فرزندانشان

جدیدترین اخبار گوناگون را در «تابناک با تو» از دست ندهید. در این صفحه شما هر روز گزید‌ه‌ای از آخرین اخبار پیرامون موضوعات خانواده، سلامت و بهداشت، ادبیات، سرگرمی و دانستنی‌ها، آشپزی، فیلم و عکس‌هایی از سراسر جهان، دکوراسیون و ... را دنبال خواهید کرد. همچنین تابناک با تو هر روزه آماده‌ است، مطالب ارسالی شما را نیز ـ متناسب با موضوعات نامبرده ـ‌ در سایت منتشر کند.
کد خبر: ۵۲۲۶۰۹
تاریخ انتشار: ۱۶ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۰ 07 August 2015
تابناک با تو هم‌اکنون با ما ‌گزیده‌خبرهای امروز ‌«تابناک با تو» را با کلیک بر تیتر خبر، بیشتر بخوانید.

* * عکس های جدیدچهره های مشهور و فرزندانشان


* * راهنمای انتخاب رایحه عطر برای هر مکان و مجلس

راهنمای انتخاب رایحه عطر برای هر مکان و مجلس

غالبا عطرهايي که در مجالس دوستانه استفاده مي شوند عطرهاي سرد و ترش هستند بخاطر حس طراوت و آرامشي است که منتقل مي کنند. عطرهاي سرد يک حس خنکي، شادابي و جواني را به آدم القا مي کنند. با استشمام عطرهاي ترش هم ياد مرکبات مي افتيد

بیشتر بخوانید و بدانید


* * هر‌ آنچه باید درباره «مفنامیک اسید» بدانید



مفنامیک اسید به دسته‌ای از داروها تعلق دارد که داروهای ضدالتهاب غیراستروئیدی نام دارند. این دارو برای تسکین دردهایی مانند دندان‌درد، دردهای عضلانی، دردهای ناشی از قاعدگی، سردرد و... مصرف می‌شود و تنها درد و التهاب را کاهش می‌دهد و تاثیری در درمان بیماری ندارد؛ بنابراین اگر شما نیز برای تسکین دندان درد و سردرد به داروخانه مراجعه و خوددرمانی می‌کنید، بهتر است اطلاعات بیشتری درباره داروها داشته باشید.

بیشتر بخوانید


* * ایده های خلاقانه برای استفاده از تایرهای قدیمی

تصاویر: ایده های خلاقانه برای استفاده از تایرهای قدیمی

بیشتر ببینید


* * رخدادهای جالب در زندگی نویسندگان مشهور



كسانی كه این اثر را خوانده‌اند قطعا صحنهء مشهور زهر خوردن شخصیت اول داستان یعنی «اما» را به یاد دارند.
جالب است بدانیم كه گوستاو فلوبر درست بعد از نوشتن این بخش از كار به شدت دچار سرگیجه و تهوع می‌شود؛ به‌گونه‌ای كه سر از بیمارستان در می‌آورد و پزشك معالج او پس از چند آزمایش اعلام می‌كند كه او مسموم شده است!
پیوند شخصیت‌های داستانی و زندگی لحظه به لحظهء نویسندگان با آنها گاهی تا جایی پیش می‌رود كه تفكیك آن‌ها از هم كار بسیار دشواری می شود.

بیشتر بخوانید


* * من اراده ترک سیگار و قلیان را ندارم!



علت اینکه با وجود دانستن این خطرات باز هم از مصرف دخانیات دست نمی کشند، این است که آنها به اندازه کافی اطلاعات پیشگیرانه ندارند و هنوز کامل قانع نشده اند که ممکن است آنها هم یکی از قربانیان دخانیات در کشور باشند. مگر نه این است که سالانه 3 میلیون نفر در جهان بر اثر مصرف دخانیات جان خود را از دست می دهند؟

بیشتر بخوانید


* * بهترین مخفیگاه های جالب در نظر کودکان



بیشتر ببینید



* * بی سوادی سیاه و بی سوادی سفید



اما موضوع هراسناک، بی سوادی سفید است؛ کسانی که در ظاهر توانایی خواندن و نوشتن دارند، هر روز در فضای حقیقی و مجازی، می‌نویسند و حرف می‌زنند کسانی که انبوهی از مدارک آموزشی و درجات و گواهینامه‌هارا در کیف خود جابجا می کنند. اما، هنوز در ساده‌ترین تعامل ها و ارتباط‌ هاو خوانش ونگارش کلمات دچار چالش‌های جدی هستند وچنته اشان از موهومات و شبه علم پراست.

بیشتر بخوانید


* * ترفندهای سرخ کردن سیب زمینی به روش رستورانی

تهیه و ترفند های سرخ کردن سیب زمینی به روش رستورانی

برای شیوه سرخ کردن و تهیه این نوع پیش غذا اینجا کلیک کنید

دانلود مستقیم از فیلم اتومبیلی که پرواز می کند!

اتومبیلی که پرواز می کند!

بیشتر ببینید



گفتنی‌ است، «تابناک با تو» از انتشار و درج مطالب شما ‌‌در هر یک از زمینه‌های نامبرده و موضوعات جانبی آن استقبال خواهد کرد. بنابراین، چنانچه مایل به همکاری با ما در این بخش جدید هستید، مطالب خود را به آدرس «bato@tabnak.ir» ارسال فرمایید.


تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل