بازدید 7557

نگاه شما: درختان کوهسار فریاد نمی زنند

بخش «نگاه شما» برای ارائه و معرفی «نگاه» مخاطبان «تابناک» به همه موضوعات است. هر مخاطب «تابناک» می‌تواند با مد نظر قرار دادن شرایط همکاری با این بخش، «نگاه» خود را ارسال کند تا در معرض دید و داوری دیگر مخاطبان قرار گیرد.
کد خبر: ۵۲۱۶۸۳
تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۱:۰۰ 05 August 2015
محمدرضا نیکوکلام: باغات کن و سولقان که روزگاری سهم به سزایی در آرامش شهر و اعتدال آب و هوای تهران داشتند امروزه در چنگال سودجویان از نفس افتاده اند و یکی پس از دیگری اسیر تبر و خشکی های عمدی می شوند.

این بار نوبت به درختان شهرک OPG در بلوار کوهسار رسیده تا در خواب غفلت ما قلع و قمع شوند و اگر به دادشان نرسیم این اندک سرمایه های با ارزش حیات نیز خاموش می شوند.

این درختان در باغی واقع در ضلع غربی شهرک واقع شده و در اختیار شهرداری منطقه 5 می باشند. مدتی است که مناقشه ای حقوقی بر سر تملک این باغ پر دار و درخت میان نمایندگان شهرک و شهرداری در گرفته است و متاسفانه این درختان سر سبز و بی زبان هستند که در این گیر و دار تقاص پس می دهند. حال اینکه چرا درختان قطع می شوند این خود سوالی دیگر است و شاید بی اهمیت باشد. تنها مسئله ی حایز اهمیت و بغرنج جلوگیری از تکرار فاجعه ای دیگر در این شهر بزرگ است.
 

 



سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر