بازدید 22735
۳

شهاب‌سنگ یافته‌شده در زنجان بررسی می‌شود

شهاب‌سنگ یافته‌شده در اطراف یکی از روستاهای زنجان طبق اعلام مسئولان در حال بررسی است.
کد خبر: ۵۲۱۵۵۰
تاریخ انتشار: ۱۱ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۶:۰۰ 02 August 2015
شهاب‌سنگ یافته‌شده در اطراف یکی از روستاهای زنجان طبق اعلام مسئولان در حال بررسی است.

به گزارش فارس از زنجان، بعد از دیده شدن یک شیء نورانی در آسمان چند استان کشور اظهار نظرهای متفاوتی در این زمینه صورت گرفته است.

بر این اساس اهالی استان‌های زنجان، قزوین، همدان و البرز یک شیء نورانی را در آسمان استان خود دیده‌اند، اما هنوز مشخص نیست که این جسم چه بوده و کجا افتاده است.
شهاب‌سنگ یافته‌شده در زنجان بررسی می‌شود
اما پس از این اتفاق اشیائی در برخی نقاط یافته می‌شود که گفته شده، بقایای حاصل از این شهاب سنگ است، اما مسئولان اظهار می‌کنند که صحت و سقم این امر در حال بررسی است.

عکس پیش رو که توسط یکی از خبرنگاران زنجان گرفته شده، تکه سنگی است که بنا به اظهار یک کشاورز زنجانی که از نزدیک شاهد برخورد آن بوده است و گفته می‌شود، این سنگ تکه‌ای از شهاب سنگ دیده شده است.

مسئولان در مورد این سنگ اظهار می‌کنند که هنوز از شهاب سنگ بودن آن مطمئن نیستند و قرار است پس از بررسی مشخص شود که این ادعا تا چه حد صحت دارد.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۵۹
انتشار یافته: ۳
عین نیمرخ سر شیر کوهیه.
با سلام
روز پنج شنبه 8/5/94 ساعت حدودا 30: 20 نزدیکیهای غروب آفتاب در تهران اتوبان بعثت از شرق به غرب(روی پل) با ماشین در حال حرکت بودم که شهاب یا جسم نورانی را دیدم که با رنگهای سبز و آبی فسفری و به شدت درخشان تمام پهنای آسمان را از جنوب به سمت شمال غرب ( از بالا به پایین ) طی کرد و تا آخرین لحظه که دیده میشد با همان درخشندگی در شمال غرب تهران ( به سمت کرج و قزوین ) سقوط کرد .با توجه به بزرگی و شدت و طول زمان درخشندگی من مطمئن بودم که قطعه ای از آن به زمین رسیده است .
خداروشکر بالاخره پیدا شد وگرنه همه ملت که شاهد این شهاب بودن دروغگو خطاب می شدن
برچسب منتخب
# غزه # ماه رمضان # عید نوروز # کاظم صدیقی # دعای روز هشتم رمضان # دعای سال تحویل
وب گردی