بازدید 5176

مقلدان شيطان به ميز محاكمه رسيدند

کد خبر: ۵۲۱۴۲۷
تاریخ انتشار: ۱۱ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۰:۴۹ 02 August 2015
دو مقلد شيطان كه سوار بر ارابه مشكي رنگ به ربودن و تعرض به 17 زن و دختر اقرار كرده‌اند در دادگاه كيفري استان تهران محاكمه مي‌شوند.

به گزارش جوان، پرونده دو متهم 21 و 25 ساله كه فرهاد و سعيد نام دارند،‌ 20 فروردين ماه همزمان با طرح شكايت از سوي دختري 20 ساله به جريان افتاد.

او گفت: ساعت 9 شب بود از ميدان هفت‌تير به مقصد خيابان نامجو سوار پرايد مشكي شيشه دودي شدم. به جز راننده، پسر ديگري به عنوان مسافر در صندلي جلو نشسته بود. راننده پس از طي مسافتي تغيير مسير داد كه اعتراض كردم اما پسرمسافر خودش را به صندلي عقب رساند و با چاقويي كه به پهلويم گذاشت تهديدم كرد. آنها مرا به خيابان خلوتي بردند و بعد از ‌ اذيت، طلا‌ها و پول‌هايم را سرقت و مرا رها كردند.

با طرح شكايت، پرونده به دستور قاضي مدير روستا در اختيار تيمي از كارآگاهان اداره 16 پليس آگاهي قرار گرفت. در حالي كه كارآگاهان پليس تحقيقات خود را آغاز كرده بودند، چند شكايت مشابه مطرح شد. بررسي‌هاي بعد نشان داد دو متهم در پوشش مسافربر در غرب تهران، حوالي ميدان دانشگاه نقشه خود را عملي مي‌كنند.

كارآگاهان سرانجام 8 تيرماه دو متهم را شناسايي و دستگير كردند. آنها در نخستين بازجويي‌ها به هشت فقره آدم‌ربايي، سرقت، آزار و اذيت و ضرب و جرح اعتراف كردند. پس از اين چهره بدون پوشش سعيد و فرهاد براي شناسايي قربانيان ديگر به دستور بازپرس پرونده در روزنامه‌ها چاپ شد.  با چاپ عكس متهمان، 9 زن و دختر ديگر به اداره پليس مراجعه و از دو پسر جوان به اتهام آدم ربايي، سرقت و آزارو اذيت شكايت كردند. آنها وقتي با شاكيان جديد مواجه شدند به 17 فقره آدم‌ربايي و آزار و سرقت حدود 50 ميليون تومان از شاكيان  اعتراف كردند. 

پس از تحقيقات تكميلي، قرار مجرميت سعيد و فرهاد به اتهام آدم‌ربايي، سرقت به عنف و ضرب و جرح از سوي قاضي پرونده صادر شد. همچنين اتهام آزار و اذيت دو متهم به زودي در دادگاه كيفري رسيدگي مي‌شود.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی
آخرین اخبار