بازدید 2054

طلا: تولید قربانی واردات نشود

کد خبر: ۵۲۱۲۲۲
تاریخ انتشار: ۱۰ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۴:۲۶ 01 August 2015
نماینده مردم تهران در مجلس بر لزوم توجه به سیاست‌های اقتصاد مقاومتی در دوران پساتحریم تاکید کرد و گفت که در این دوران تولید نباید قربانی واردات شود.

حسین طلا در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، با بیان اینکه مجلس در حال حاضر در حال بررسی توافق هسته‌ای است، به آثار اجرای توافق و رفع تحریم‌ها اشاره کرد و گفت: من معتقدم تحریم بیرونی هزینه‌ها را برای ما بالا برده اما آنچه ما را بیشتر دچار مشکل کرده تحریم داخلی است. درواقع عدم وجود باور در تولید ثروت از تولید ملی و عدم وجود اطمینان در بعد سرمایه‌گذاری از جمله این مشکلات است.

وی با تاکید بر لزوم حمایت از تولید کننده برای تقویت بخش تولید افزود: آیا کارشکنی‌ها، ناهماهنگی‌ها و خدای نکرده در برخی موارد اخذ رشوه و مسائل این‌چنینی به تحریم بیرونی ربط دارد؟

این نماینده اصولگرای مجلس با بیان اینکه کشور نباید فقط زیر فشار به سمت پیشرفت حرکت کند تصریح کرد: خدای نکرده نباید این‌طور باشد که واردات کالاهای ساخته شده بر تولید پیشی بگیرد و به بیان دیگر تولید قربانی واردات در تولید ثروت شود.

طلا با تاکید بر لزوم اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی در دوران پسا تحریم نیز گفت:‌اقتصاد مقاومتی برای هر کشوری مورد نیاز است . تفاوتی نمی کند که در دوران تحریم باشیم یا نه در اجرای این سیاست ها نیز باید مراقبت شود که کمترین هزینه و آسیب متوجه اقتصاد کشور گردد.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل