بازدید 31462

خودکشی دختر جوان به علت عدم‌موفقیت در کنکور

معاون سیاسی و اجتماعی فرماندار بوکان با تایید خبر خودکشی یک دختر در این شهرستان گفت: بر اساس اطلاعات اولیه این فرد به دلیل عدم موفقیت در کنکور سراسری دست به خودکشی زده است.
کد خبر: ۵۱۸۸۸۲
تاریخ انتشار: ۳۱ تير ۱۳۹۴ - ۱۳:۴۵ 22 July 2015
معاون سیاسی و اجتماعی فرماندار بوکان با تایید خبر خودکشی یک دختر در این شهرستان گفت: بر اساس اطلاعات اولیه این فرد به دلیل عدم موفقیت در کنکور سراسری دست به خودکشی زده است.

ایوب آذین پور در گفت‌وگو با خبرنگار مهر با بیان اینکه این حادثه ظهر روز سه شنبه در یکی از مناطق بوکان اتفاق افتاده است اظهارداشت: شنیده ها حاکی از آن است که شرکت این مرحومه در کنکور سراسری و عدم موفقیت عامل خودکشی بوده اما ریشه اصلی حادثه در دست بررسی است.

وی با بیان اینکه در چند روز آتی به دلیل برگزاری مراسم خاکسپاری و عزاداری و حرمت این فرد فوت شده امکان بررسی این حادثه وجود ندارد افزود: بعد از بررسی دقیق و ریشه یابی اطلاعات تکمیلی اعلام می شود.

آذین پور با اشاره به اینکه در حال حاضر خانواده این دختر عزادار هستند و براساس عرف پرداختن به این موضوع درست نیست عنوان کرد: بعد از گذشت زمان مراسم عزاداری جزییات این حادثه مورد رسیدگی قرار می گیرد.

گفته می شود این فرد بعد از اعلام نتایج کنکور سراسری خود را از طبقه سوم به پایین پرت کرده است.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۸۴
انتشار یافته: ۱۲
ما مقصریم. فشارهای بی مورد به فرزندان باعث شد این طفل معصوم این بلا رو سر خودش بیاره. واقعا باید به حال خودمون تاسف بخوریم.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۲۱ - ۱۳۹۴/۰۴/۳۱
هنوز هیچ چیز معلوم نیست و قضاوتهای بی مورد ما مثل همیشه آزار دهنده است. امیدوارم این صفت ما ایرانیان زودتر ازبین برود.
ای بابا حیف جوونیش نبود مثلا اگه حتی شاگرد اول کنکور هم میشد کی رو سرش تاج میذاشت ؟
خدا رحمتش کنه
شاید واقعاً تلاش کرده بوده و از نتیجه ناراحت شده ولی اصلا ارزشش رو نداشته.
مگر همه داوطلبان قبول نشدند؟
با وجود دانشگاههایی مانند آزاد و پیام نور و بین الملل و غیر غیر انتفاعی و... هر کس اراده کند و در آزمون شرکت کند بسته به میزان پولی که دارد می تواند رشته ها ی مختلفی انتخاب کند و بعد هم منتظر کار بماند بنابر این ارزش این کار که حتما یک تصمیم اشتباه آنی بودن را ندارد
کنکور همان چیزی که شده مرگ یا زندگی
در تجربي هنوز رقابت معني دارد ولي در رياضي و انساني همه قبولند. اين استرس از خانواده ، معلم و يا ... باشد ولي مهم ان است كه اين بچه ها از طرف خانواده و مشاورين مدرسه خوب توجيه شوند كه بنظرم مشاورين مدرسه پخته عمل نمي كنند . بچه ها با يد بدانند در دنياي امروز تحصيل دانشگاهي مهم نيست و گاهي يك اموزش ديده فني و حرفه اي يا روش اموزش استاد شگردي خيلي موفق ترند . يك استاد دانشگاه
این همه لیسانس و فوق لیسانس بیکار مگه چه گلی به سرشون زدن
چرا خوکشی؟ الان به نظر بنده ادامه تحصیل دادن اشتباهه چون کسایی که کار آزاد دارن موفق ترن
الان دیگه کنکور و مدرک تحصیلی به هیچ دردی نمیخوری.چون اگه پارتی نداشته باشی باید آخرش بشی راننده تاکسی.
متاسفم برای خانواده های ایرانی که فکر میکنن همه چی و خوشبخبتی به درس وابستس.بیشتر افراد موفق بخاطر فکرشون موفق شدن و شاید مدرک آنچنانی هم نداشته باشن.
این نتیجه فشارهای بیهوده بر بچه ها و خانواده ها و بی برنامگی های کلان جامعه است
كارنامه هاي صادره براي بار اولي ها ووالدين خيلي مبهم است معلوم نيست كدام رديف ملاك است چه بسا اين بنده خدا اشتباهي متوجه شده است .دفترچه 150صفحه اي را نوشته با دقت مطالعه كنيد .سازمان سنجش يك كمي سنجيده عمل كند
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر