بازدید 17682
۱

نگرانی رادش از شوخی‌های سری دوم «در حاشیه»

نصرالله رادش که در سری اول مجموعه «در حاشیه» حضور داشت، از آغاز ساخت سری جدید این مجموعه از اوایل مرداد ماه خبر داد.
کد خبر: ۵۱۸۵۴۳
تاریخ انتشار: ۳۰ تير ۱۳۹۴ - ۰۷:۵۴ 21 July 2015
نصرالله رادش که در سری اول مجموعه «در حاشیه» حضور داشت، از آغاز ساخت سری جدید این مجموعه از اوایل مرداد ماه خبر داد.

این بازیگر در گفت‌وگو با ایسنا، گفت: پیش از این قرار بود در «محله گل و بلبل» ایفای نقش داشته باشم، اما میسر نشد و قرار شد از ابتدای مرداد ماه ضبط مجموعه «در حاشیه» آغاز شود.

او همچنین گفت: تاکنون بیش از هفت قسمت مجموعه «در حاشیه» نگارش شده است.

وی با اشاره به قصه مجموعه جدید «در حاشیه» گفت: کلیتی که به ما گفته شده، این است که ماجرا در یک زندان می‌گذرد. ما خودمان هم کنجکاو هستیم جزئیات بیشتری را بدانیم اما نکته‌ای که وجود دارد این است که با زندان‌بان هم نمی‌شود شوخی کرد. چگونه با زندان‌بان‌ها شوخی کنیم. احتمالا روابط زندانی‌ها و یا فرارشان می‌تواند بامزه باشد؛ البته در زندان‌ها یکسری زورگوهای زندانی هم هستند که می‌توانند سوژه شوند.

این بازیگر در بخش دیگری از گفت‌وگوی خود درباره حضور هنرمندان در شبکه‌های اجتماعی نیز اظهار کرد: شبکه‌های اجتماعی اگر درست مورد استفاده قرار بگیرند صد درصد خوب خواهند بود؛ به عنوان مثال زمانی که بهنام صفوی قرار شد عمل جراحی داشته باشد، کجا بهتر از شبکه‌های اجتماعی می‌تواند به این زیبایی برای او طلب خیر کند و یا کجا توصیه می‌شود که آب را هدر ندهیم و کم مصرف کنیم،‌ در همین شبکه‌های اجتماعی.

رادش همچنین تأکید کرد: حضور هنرمندان در شبکه‌های اجتماعی بسیار خوب است به شرط اینکه هنجارشکنی نکنیم. وقتی کسی برای تلویزیون یا سینما کار می‌کند به هر حال یکسری قوانین و هنجارها را پذیرفته است. اگر غیر از این باشد باید خداحافظی کند. کسی که در تلویزیون دیده می‌شود فکر می‌کنم بهتر است در فضایی که نزدیک به فضای تلویزیون است دیده شود.

به گزارش ایسنا، طنزهای سریال «در حاشیه» به کارگردانی مهران مدیری، در سری اول با انتقادهایی از سوی پزشکان مواجه شد.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱۳
انتشار یافته: ۱
الان دقیقا نگرانی آقای رادش کجا بود که توی تیتر زدید؟!!!!!!!!!!!!!!!!!!
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار