بازدید 37595
جام جهانی فوتبال ساحلی پرتغال؛

صعود تیم ملی فوتبال ساحلی ایران به یک‌چهارم نهایی جام‌جهانی

مرحله‌ گروهی رقابت‌های جام جهانی فوتبال ساحلی با برتری برزیل مقابل اسپانیا و قطعی شدن صعود تیم فوتبال ساحلی ایران به مرحله یک چهارم نهایی این جام به پایان رسید.
کد خبر: ۵۱۷۲۴۵
تاریخ انتشار: ۲۳ تير ۱۳۹۴ - ۲۲:۴۷ 14 July 2015
تیم ملی فوتبال ساحلی کشورمان به مرحله یک چهارم نهایی جام‌جهانی فوتبال ساحلی صعود کرد. این اتفاق چند ساعت بعد از دومین پیروزی ملی‌پوشان کشورمان در مرحله گروهی این رقابت‌ها و با پیروزی برزیل برابر اسپانیا حاصل شد. حالا ایران در جمع هشت تیم برتر فوتبال ساحلی دنیاست و برای رسیدن به نیمه نهایی تیم تاهیتی را پیش ‌روی خود می‌بیند.

به گزارش «تابناک»، ‌سرانجام ملی‌پوشان فوتبال ساحلی کشورمان، مزد بازی‌های خوب و درخشان خود را گرفتند و ‌در پایان دور گروهی این رقابت‌ها به مرحله یک‌چهارم نهایی راه یافتند. ملی‌پوشان کشورمان ‌بعد‌از‌ظهر امروز مکزیک را به نتیجه 3-2 شکست دادند تا شمار پیروزی‌های خود را در جدول گروه به عدد دو برسانند و چشم انتظار بازی برزیل و اسپانیا باشند؛ بازی که سرانجام به برتری 2-1 برزیلی‌ها برابر نائب قهرمان دور گذشته انجامید و ایران را به عنوان تیم دوم راهی دور بعدی رقابت‌ها کرد.

در این بازی که تا اواسط نیمه سوم با تساوی یک بر یک در جریان بود، برزیلی ها موفق شدند توسط  رودریگو در دقیقه ۳۲ به گل برتری دست یافته تا با سه پیروزی متوالی و به عنوان تیم اول گروه C به مرحله دوم جام راه پیدا کنند؛ اما اسپانیایی‌ها نایب قهرمان دوره قبلی مسابقات با ۳ امتیاز وداع تلخی با این رقابت‌ها داشتند.

پیروزی برزیلی ها مقابل اسپانیا باعث شد تیم فوتبال ساحلی ایران با ۶ امتیاز و به عنوان تیم دوم گروه به مرحله یک چهارم نهایی راه یافته و افتخار دیگری را برای فوتبال کشورمان در چنین تورنمنت بزرگی رقم بزند.

تیم ملی کشورمان در این دوره از رقابت‌ها شروع توفانی داشت و در اولین بازی خود، تیم قدرتمند اسپانیا را که فینالیست دوره قبلی این رقابت‌ها بود، ‌با نتیجه 6-5 شکست داد و سپس در یک بازی نزدیک با نتیجه 4-3 مقابل برزیل شکست خورد؛ دیداری که می‌توانست به پیروزی تیم کشورمان هم بینجامد، ولی سرانجامی جز یک شکست نزدیک برابر برزیل را رقم نزد و تا ملی‌پوشان کشورمان در سومین دیدار خود برابر مکزیک صف‌آرایی کنند و این تیم را هم شکست دهند.

بر این اساس شاگردان مارکو اوکتاویو پنجشنبه شب و در آخرین بازی مرحله یک چهارم نهایی به مصاف تیم تاهیتی، تیم نخست گروه D می روند. تیمی که امشب‌ کار بزرگی کرد و روسیه قهرمان جهان را شکست داد.

با مشخص شدن‌ تیم‌های صعود کننده از مرحله گروهی، برنامه دیدارهای مرحله یک‌چهارم نهایی  هشتمین دوره جام جهانی فوتبال ساحلی ۲۰۱۵ - پرتغال به شرح زیر مشخص شد:

 پنجشنبه - ۲۵ تیرماه

* بازی شماره ۲۵: برزیل- روسیه، ساعت ۱۴، ورزشگاه پرایا دابایا
* بازی شماره ۲۶: پرتغال - سوئیس، ساعت ۱۵:۳۰، ورزشگاه پرایا دابایا
* بازی شماره ۲۷: ایتالیا - ژاپن، ساعت ۱۷، ورزشگاه پرایا دابایا
* بازی شماره ۲۸: تاهیتی - ایران، ساعت ۱۸:۳۰، ورزشگاه پرایا دابایا
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۲
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱۵
امروز روز خوبی بود . تا باد چنین بادا
به امید سروسامان گرفتن همه دهه شصتی ها ، ماهای نسل سوخته
این ساعت به وقت تهران است؟
تبریک و موفقتر باشید.
آفرین . چقدر خبر های خوب می شنویم
و تبلیغ فوتبال - عجیب که با این مشغول سازی جعلی و ناحق جوانان با همه سایت های ضد انقلاب تبلیغ فوتبال همسو است
"....به مرحله یک چهارم نهایی راه یافته و افتخار دیگری را برای فوتبال کشورمان در چنین تورنمنت بزرگی..."

افتخار برای فوتبال ساحلی نه فوتبال! فوتبالیست های ما فقط رقم قراردادشون که اونم از بیت الماله بالاست و باعث شده فکر کنند واقعا فوتبالسیت هستند!! شما فقط به استپ کردن توپ بازیکنانمان توجه کنید!!
دمشون گرم. پا به پای والیبال افتخار کسب میکنن
با سلام و ادب
واقعا خدا قوت دلاور مردانی که فقط برای نام ایران جانانه جنگیدید.خدا کنه فوتبالیستهای تنبل چمنی مسابقتونو دیده باشند و تز شما الگو بگیرن
تبریک میگم به رهبر انقلاب و تمام خادمان ملت بابت درایت در این توافق
آفرين بر اين شير بچه هايي با غيرت ايراني.
جالبه هر کي تو ورزش اين مملکت کمتر پول دريافت ميکنه بيشتر نتيجه ميگيره.
قابل توجه دوستاني که کلاً فوتبال رو تافته جدا بافته مي دونن و سرمايه اين مملکت و ميدن به يه عده خاص با توجيه اينکه اين ورزش پرهيجانتره.
اين شيربچه ها هم فوتبال بازي ميکنن ولي چون تو ورزششون گردش پول نيست، خبري هم در رسانه ها و . . . نيست!
ایول
خدا قوت
مسئولان رسیدگی کنن!!!
تاهیتی، یه جزیره با 170000 نفر جمعیت!!!!!!!!
دمتون گرم
ارشش داره که بازیکنای تیم ملی فوتبال ایران شمارو سردست بگیرن یه دور تو ورزشگاه آزادی بچرخن
آفرین بچه ها. کاش مردم بدونن این تیممون چقدر خوبه و این چند سال چه تیمهایی رو شکست داده
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان