بازدید 2727

طلا: حقمان را گرفتیم

کد خبر: ۵۱۷۱۰۳
تاریخ انتشار: ۲۳ تير ۱۳۹۴ - ۱۳:۰۲ 14 July 2015
نماینده مردم تهران در مجلس ضمن تقدیر از عملکرد تیم مذاکره کننده هسته‌ای کشورمان اظهار کرد: ایران توانست با استقامت، حق خود را از قدرت‌های بزرگ جهانی بگیرد.

حسین طلا در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی ایسنا، با اشاره به توافق صورت گرفته بین تیم هسته‌ای کشورمان با 1+5 گفت: خبرها حاکی از این است که اهداف مورد نظر نظام و جمهوری اسلامی تا حدود زیادی در این توافق محقق شده اما تا زمانی که متن آن به رویت نرسد، علی‌القاعده نمی‌توان اظهار نظر دقیقی بر روی آن انجام داد.

وی ادامه داد: کشور ما از همان ابتدا اهل گفت‌وگو بوده اما آنچه باعث شده در حال حاضر 6 کشور پای یک میز روبه‌روی ما بنشینند استقامت و اتحاد ملت ایران برای دستیابی به قله‌هاست.

نماینده مردم تهران در مجلس خاطرنشان کرد: غرب و استکبار همیشه تلاش کردند از راه کودتا، استحاله فرهنگی و تحریم‌های اقتصادی، با ملت ما برخورد کنند اما در تمام این سال‌ها فشارهای اینچنینی روی ملت ما تاثیر نگذاشت هرچند مشکلاتی را ایجاد کرد. اما استقلال علمی، سیاسی، فرهنگی و اقتصادی ما همچنان حفظ شد.

طلا با بیان اینکه تیم مذاکره کننده فرزندان مورد اعتماد این نظام هستند، تصریح کرد: ممکن است متن این توافق مانند بیانیه‌های سابق ابهاماتی داشته باشد اما ان‌شاءالله مصوبه مجلس درخصوص الزام دولت به حفظ دستاوردهای هسته‌ای و منویات مقام معظم رهبری در آن رعایت شده باشد.

این عضو کمیسیون اجتماعی مجلس با تاکید بر اینکه ملت ایران توانست حق خود را از قدرت‌های بزرگ جهان بگیرد گفت: در ادامه نیز در داخل کشور باید رویکرد حفظ وحدت، استقلال و انسجام میان مردم و مسئولان ادامه یابد چرا که این دستاورد بزرگی است که مدیون خون شهدا و استقامت آن‌ها می‌باشد.

وی همچنین اظهار کرد:‌در عرصه خارجی نیز همچنان دیپلماسی گفت‌وگو را با بیان منطق، پیگیری خواهیم کرد. تاکنون نیز در هر زمان تاریخی در کشور ما درگیری به وجود آمده این سایر کشورها بودند که به کشور ما تجاوز کردند و ملت ما همیشه آزاده و صلح‌طلب است در حالی که اجازه نمی‌دهیم حقی از مردم و کشورمان پایمال شود.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی
آخرین اخبار