بازدید 2648

تقلید داعش از رژیم صهیونیستی

کد خبر: ۵۱۴۷۵۵
تاریخ انتشار: ۱۴ تير ۱۳۹۴ - ۱۹:۰۹ 05 July 2015
المنار گفت شیوه‌هایی که سرکرده‌های گروه تروریستی داعش برای تأسیس کشور ادعایی خود به کار گرفته‌اند با شیوه‌هایی که صهیونیستها هنگام اشغال فلسطین به کار گرفتند شباهتهای زیادی دارد.

شبکه تلویزیونی المنار افزود بسیاری از واقعیتهای میدانی و نوشته‌های نظریه پردازان تکفیریها مهر تأییدی بر این گفته است.

احمد فرحات گزارشگر المنار در گزارشی با اشاره به تصاویر اعدام فلسطینیان به دست جوخه های صهیونیستی و اعدامهای داعش گفت : رژیم اشغالگر اسرائیل اینگونه در فلسطین تشکیل شد. همین صحنه‌ها سال گذشته نیز با اعلام تأسیس کشور داعش در اراضی اشغالی عراق و سوریه تکرار شد.

بین این دو صحنه وجوه مشترک زیادی وجود دارد و از نظر میدانی و فکری به هم پیوستگی داعش و اسرائیل کاملا روشن و واضح است.

از نظر میدانی باندهای صهیونیستی از جمله هاگانا با سیاست قتل عام به وحشت افکنی اقدام کردند تا ملت فلسطین را مجبور کنند از سرزمین خود مهاجرت کند و سپس از باندهای یهودی در کشورهای مختلف خواستند به فلسطین مهاجرت کنند. این واقعه کاملا درباره داعش نیز تکرار شده است و داعش از هوادارانش می خواهد به سرزمینهای اشغالی در عراق و سوریه بروند.

خبرنگار گفت داعش کاری را که القاعده آغاز کرده بود تکمیل می کند . داعش کشوری را ایجاد کرده است که بنیانگذاران اولیه القاعده در افغانستان به دنبال آن بودند . داعش همان شیوه‌های جوخه های صهیونیستی هاگانا را اجرا می کند و بی گناهان بی دفاع را با توجیه های شرعی می کشد و هدف نیز وحشت افکنی و مهاجرت اجباری ساکنان است تا زمینه اسکان افراد دیگر را فراهم آورند.

تبلیغات داعش بر دعوت به مهاجرت به سرزمین به اصطلاح خلافت اسلامی مبتنی است، به این بهانه که در آن اسلام اجرا می شود. صهیونیستها نیز مهاجرت به سرزمین موعود را تبلیغ می کردند.

جالب توجه آن است که برخی نظریه پردازان گروههای تکفیری مانند عبد الله بن محمد سعودی در نوشته های خود دعوت کرده‌اند که برای تشکیل کشور تکفیری از شیوه های باندهای صهیونیستی تبعیت شود . او خواسته است که از شیوه دیوید بن گوریون نخست وزیر اسبق رژیم صهیونیستی در مدیریت این کشور تقلید شود.

نزدیکی اندیشه و شیوه‌ها بین رژیم صهیونیستی و صاحبان خط مشی تکفیری در هماهنگی آنان در جبهه جولان تجلی یافته است و رژیم صهیونیستی به تکفیریها خدمات لجستیکی می دهد و پشتیبانی آتشباری از افراد مسلح تکفیری می کند و در مقابل تکفیریها نیز از مرزهای رژیم صهیونیستی حمایت می کنند.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس
آخرین اخبار