بازدید 8722
۳

استخدام پرستار بچه انگيزه جدايي

کد خبر: ۵۱۴۵۱۶
تاریخ انتشار: ۱۴ تير ۱۳۹۴ - ۱۰:۵۹ 05 July 2015
جنجال بر سر استخدام پرستار بچه زوج جوان را راهي دادگاه خانواده کرد تا براي هميشه از هم جدا شوند.

به گزارش مردم سالاری، چندي پيش زوج جواني به دادگاه خانواده مراجعه کردند و درخواست طلاق دادند. مرد جوان در خصوص علت آن به قاضي گفت: آقاي قاضي همسرم با اينکه از صبح تا شب در خانه است و سرکار نمي‌رود ولي از من مي‌خواهد براي فرزند دو ساله مان پرستار بگيرم و در ماه کلي پول پرستار بدهم. هرچه به او مي‌گويم وقتي خودت در کنار فرزندمان هستي چه لزومي دارد هزينه اضافه کنيم و پرستار بگيريم. ولي حرفم را گوش نمي‌کند و مي‌گويد پرستار براي فرزندمان لازم است.

وي افزود:مرتب غر مي‌زند و براي اينکه من پرستار بگيرم هرشب زندگي را براي هردويمان جهنم مي‌کند. چند وقت پيش هم سر همين موضوع باز هم جنجال به راه انداخت و به خانه مادرش رفت و گفت تا پرستار استخدام نکني به خانه برنمي‌گردم. وقتي اين رفتارش را ديدم ديگر تحمل نکردم و تصميم به جدايي گرفتم.

زن جوان نيز به قاضي گفت: آقاي قاضي همسرم اين موضوع را بهانه کرده است. او در کل مرد خسيسي است و من به خاطر خسيس بودنش از خانه قهر کردم. موضوع پرستار نيست، موضوع اين است که شوهرم حتي براي فرزندمان هم حاضر نيست ريالي خرج کند و اين موضوع مرا آزار مي‌دهد. براي همين من هم ديگر نمي‌خواهم در کنار اين مرد خسيس زندگي کنم.

بعد از صحبت هاي اين زوج قاضي سعي کرد آنها را از جدايي منصرف کند، براي همين رسيدگي به اين پرونده به جلسه آينده موکول کرد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱۱
انتشار یافته: ۳
اگر مرد درست گفته باشد که قاضی باید طلاق را صادر کند چون وقتی مادر درخانه است چه پرستاری بهتر از مادر؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!! و اگر خانم درست گفته باشد و شوهرش خسیس است تحمل چنین مردی غیرممکن است پس آقای قاضی لطفا حق با هرکدام است طلاق را تا یکی اون یکی رو به هردلیلی نکشته صادر کنید
قاضی عزیز می دانی جلسه بعد فقط یکی از آنها حضور دارند ؟ می دانی یکی را راهی سیاهچال و دیگری را راهی دل خاک کردی؟
مگر توصیه (آقا مرتضی) به تو ابلاغ نشده؟!!!!!!
آقاي قاضي لطفا تا جنايتي رخ نداده حكم طلاق رو صادر كن.
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست # سیل