بازدید 25989
"از مقرهای داعش فاصله بگیرید"

هشدار ارتش عراق به اهالی موصل

وزارت دفاع عراق بامداد شنبه به وسیله هواپیما هزاران نسخه بیاینه خطاب به اهالی موصل، در آسمان این شهر پخش کرد و از آنها خواست به رادیو عراق گوش کنند و از مقرهای داعش دور شوند.
کد خبر: ۵۱۴۴۸۶
تاریخ انتشار: ۱۳ تير ۱۳۹۴ - ۲۳:۲۰ 04 July 2015
وزارت دفاع عراق بامداد شنبه به وسیله هواپیما هزاران نسخه بیاینه خطاب به اهالی موصل، در آسمان این شهر پخش کرد و از آنها خواست به رادیو عراق گوش کنند و از مقرهای داعش دور شوند.

براساس این بیانیه که نسخه ای از آن در اختیار خبرنگار ایرنا در اربیل قرار گرفته است، وزارت دفاع عراق با اعلام این مطلب که برای آزادسازی موصل از چنگال داعش می کوشد، از شهروندان موصلی خواست برای اینکه در جریان روند آزادسازی موصل قرار بگیرند، به رادیو گوش کنند.

دولت عراق برای ارتباط بهتر با شهروندان موصلی رادیویی را بر روی موج اف ام راه اندازی کرده که شهروندان موصل را در جریان آخرین تحولات مبارزه با داعش قرار می دهد.

در این بیانیه که در سپیده دم صبح شنبه در اختیار مردم موصل قرار گرفت آمده است: دولت مرکزی عراق در کنار آزادسازی شهر موصل از چنگال داعش ارزش فوق العاده ای برای جان و مال مردم این شهر قائل است، از این رو از شما می خواهیم برای اینکه در جریان تحولات قرار گیرید، رادیو گوش دهید.

براساس این بیانه، زمان آزادسازی موصل فرا رسیده است، از این رو از مردم موصل می خواهد در هنگام آزادسازی موصل به نیروها کمک کنند.

بیانیه وزارت دفاع عراق تصریح می کند که مردم این شهر خود را از مراکز و مقرهای داعش دور نگاه دارند.

استان نینوا و مرکز آن موصل از 20 خرداد ماه سال 93 در جریان یک رویداد مشکوک به دست نیروهای داعش سقوط کرد. از آن هنگام بخش هایی از عراق شامل استان های صلاح الدین در شمال،دیالی در شرق و الانبار در غرب عراق به کنترل نیروهای تروریستی داعش در آمد.

این گروه طی یک سال گذشته جنایات زیادی از جمله کشتار دسته جمعی، بریدن سر اسرا، به اسارت بردن زنان جوان و دختران و فروش آنان در سایر نقاط از جمله در سوریه و نابودی آثار تاریخی، مذهبی و فرهنگی عراق مرتکب شده است.

گفته می شود ارتش عراق به همراه نیروهای داوطلب مردمی که طی ماههای گذشته پیروزی های بزرگی از جمله آزادسازی استان صلاح الدین، و دیالی کسب کرده اند در حال آماده شدن برای عملیات آزادسازی موصل و الانبار هستند.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# غزه # ماه رمضان # عید نوروز # کاظم صدیقی # دعای روز هشتم رمضان # دعای سال تحویل
وب گردی