بازدید 3979
۱

تبلت دزد حرفه‌اي لو رفت

کد خبر: ۵۱۴۲۷۸
تاریخ انتشار: ۱۳ تير ۱۳۹۴ - ۱۱:۳۵ 04 July 2015
سارق حرفه‌اي محتويات خودرو از طريق فعال بودن Gps تبلت يكي از مالباختگان رديابي و توسط پليس شناسايي و دستگير شد.

به گزارش آرمان، با توجه به افزايش سرقت محتويات داخل خودرو و وقوع يك فقره سرقت محتويات در شهرك قدس، خيابان مهستان عوامل تخصصي اين يگان موضوع را در دستور كار خود قرار دادند. ماموران با توجه به فعال بودن Gps تبلت يكي از مالباختگان از طريق مكان يابي سريعا به خيابان هرمزان اعزام و با توجه به اينكه هويت سارق مشخص نبود مامورين اقدام به چهره زني افراد مظنون و مشكوك نموده كه به فردي كه با يك دستگاه موتورسيكلت در حال تردد بوده مشكوك شدند.

در ادامه با متوقف نمودن متهم اقدام به بررسي مدارك هويت وي نمودند كه در اين هنگام متهم كه بعدا خود را به هويت رامين معرفي نمود اقدام به فرار از محل به صورت پياده نمود كه با توجه به حجم تردد خودروهاي عبوري امكان تعقيب وي با وسيله نقليه ميسر نبوده و مامورين با تعقيب و گريز به صورت پياده پس از يك ساعت دويدن در نهايت متهم را دستگير نمودند. در بررسي دقيق جعبه ترك موتور وسايل و تجهيزات مسروقه زيادي كشف شد كه با هماهنگي با شكات به آنان تحويل گرديد.

سرهنگ سعيد كفراشي رئيس كلانتري 134شهرك قدس درباره اين خبر به باشگاه خبرنگاران گفت: متهم داراي چندين فقره سابقه سرقت بوده كه در اين خصوص ضمن تشكيل پرونده متهم در اختيار عوامل آگاهي پايگاه دوم قرار گرفت. 
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۱
فردا دوباره آزادش می کنند
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی