بازدید 3078
۲

مسموميت ٤٦ انش‌آموز در مشهد

کد خبر: ۵۱۴۲۷۷
تاریخ انتشار: ۱۳ تير ۱۳۹۴ - ۱۱:۳۴ 04 July 2015
٤٦ دانش‌آموز اهل قم كه براي زيارت به مشهد سفر كرده بودند بر اثر مصرف مواد غذايي غير بهداشتي مسموم شدند.

به گزارش اعتماد، عبدالله ارجاعي، معاون سياسي و امنيتي فرماندار مشهد با تاييد اين خبر گفت: ٤٦ دانش‌آموز از قم براي زيارت به مشهد آمده بودند كه به دليل كم‌توجهي مسوولان، اسكان آنان در مكاني كه مجوز نداشت انجام شد و از موادغذايي تاريخ گذشته و شيرموز استفاده كرده‌اند كه هنوز مشخص نشده مسموميت به دليل كدام يك از اين مواد بوده است. به گفته ارجاعي، سن دانش‌آموزان ١٥ تا ٢٠ سال است كه با همكاري‌هاي دانشگاه علوم پزشكي مشهد اتفاق ناگواري براي‌شان رخ نداد و بيشتر آنان از بيمارستان مرخص شده‌اند.

بعد از وقوع اين حادثه، فرمانداري مشهد مسوولان كاروان را به مراجع ذي‌صلاح معرفي كرده و تا اقدامات لازم انجام شود. دكتر احسان بلوري، مدير درمان بيمارستان امام رضا (ع) مشهد نيز در واكنش به اين حادثه گفت: اين زايران كه در يكي از حسينيه‌هاي مشهد اسكان داشتند بامداد ١١ تيرماه به علت استفاده از غذاي فاسد به اورژانس عدالتيان بيمارستان امام رضا (ع) منتقل شدند.

وي ادامه داد: با اقدامات و رسيدگي به موقع گروه پزشكي و پرستاري اين بيمارستان همه بيماران بهبود يافته و ٢٧ نفر از آنان روز پنجشنبه از بيمارستان مرخص شدند. شرايط ساير بيماران هم مساعد است و احتمالا تا روز جمعه از بيمارستان مرخص خواهند شد.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۳
انتشار یافته: ۲
زیارت قبول
شیر موز اونم تو تابستون در محل غیر بهداشتی لطفا دنبال علت دیگه ای نچرخید ؟
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل