بازدید 12477

شوهرم ترسو است و ريسک نمي‌کند

کد خبر: ۵۱۴۲۷۶
تاریخ انتشار: ۱۳ تير ۱۳۹۴ - ۱۱:۳۳ 04 July 2015
زن جوان وقتي ديد که شوهرش اهل ريسک کردن نيست و زندگي اش پيشرفتي ندارد، راهي دادگاه خانواده شد و درخواست طلاق داد.

به گزارش مردم سالاری، چندي پيش زن جواني با مراجعه به دادگاه خانواده درخواست طلاق داد و در خصوص علت آن به قاضي گفت: آقاي قاضي شوهرم اصلا اهل ريسک کردن نيست و حاضر نمي‌شود به درآمد بالاتر و زندگي بهتر فکر کند. وي افزود:او يک کارمند ساده است و هرچه به او پيشنهادهاي مختلف براي درآمد بالاتر مي‌دهم مي‌ترسد و قبول نمي‌کند.

تا الان چندين پيشنهاد خوب براي سرمايه‌گذاري و درآمد بالاتر به او دادم ولي هربار مي‌ترسد و به جنبه‌هاي منفي ماجرا نگاه مي‌کند و مي‌گويد اگر پولمان را از دست بدهيم چه مي‌شود. بعد هم قبول نمي‌کند و به همين درآمد پايين کارمندي خودش اکتفا مي‌کند.

زن جوان ادامه داد:راستش آقاي قاضي من دوست دارم شوهرم خطر کند و اهل ريسک کردن باشد. از مرد ترسو بدم مي‌آيد و از اينکه زندگي ام يکنواخت باشد و هيچ تغييري يا پيشرفتي نکند بدم مي‌آيد.

براي همين فکرهاي خود را کردم و تصميم گرفتم براي هميشه از اين مرد جدا شوم. من مي‌دانم که در کنار اين مرد نمي‌توانم زندگي کنم. بعد از صحبت‌هاي اين زن قاضي دستور احضار شوهر وي را هم به دادگاه صادر کرد تا صحبت‌هاي او را هم بشنود و بعد از آن در خصوص اين پرونده حکم دهد.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۶
انتشار یافته: ۱۹
آقاي قاضي لطفا تا جنايتي رخ نداده حكم طلاق رو صادر كن.
واقعا خانم ها قبل ازدواج خودشون رو به هر دری می زنن یه شوهر پیدا کنن بعد ازدواج دنیا رو از اون شوهر بد بختشون می خوان
خانم جان ریسک کردن فایده نداره / به ضررش نمی ارزه
قاضی: پسرجان چرا ریسک نمی کنی؟
مرد بی نوا:
قاضی جان 900 هزار تومان در ماه حقوق می گیرم
قاضی:
ای زن در مورد تو به توصیه (آقا مرتضی) که تا همیشه تاریخ فصل الخطاب من است عمل میکنم
چه با نمک
ببینید بنیان خانواده ها چقدر سست شده... به کچا میرویم...
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۵۴ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۳
وقتي زنان از خانه داري به مشاغل بيرون از خانه روي بياورند نتيجه اين است که مي بينيم
زود طلاقش بده که بیچارت میکنه
تا الان سایت تابناک چندین مورد شکایت در دادگاه را مطرح کرده است که همه نیمه کاره رها شده اند و فقط جنبه خبری آن که زنی این درخواست را داشت! مهم می باشد ولی نتیجه عمل دادگاه و به چه چیز این قبیل شکایتها منجر می شوند اشاره ای نمی شود.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۱۳ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۳
اشتباهی منفی دادم.
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۲:۱۴ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۳
صبر کرده تا خبر قتل یکی توسط دیگری منتشر شه!
حالا خانوم محترم لطف كن پيشنهاداي سرمايه گذاريتو اينجا مطرح كن شايد به درد يه كسي خورد.
آخه یه کارمند ساده چطور میتونه جایی سرمایه گزاری کنه؟!
اگه ایشون درآمدش اینقدری هست که پس اندازش ارزش سرمایه گزاری داره پس ایشون کارمند ساده نیستن
اما اگه پس انداز آنچنانی ندارن پس با کدوم سرمایه باید ریسک کنه؟!
یکی این خانومو پیدا کنه ازش راجع به پیشنهاداتش برای سرمایه گزاری بپرسه شاید پیشنهاداتش خوب بود و ما سرمایه گزاری کردیم...
بهتر نیست اینگونه خبرها را زمانی منتشر کنید که دادگاه صحبت های طرف دوم را هم شنیده و حکم را اعلام کرده باشد؟
زن توهمی
از اين مردك بي عرضه طلاق بگيرد ميدانم چه ميكشي باش..
چقدر زن با دل و جراتی؟ واقعا دنیا عوض شده زن نترس و مرد ترسو !!! به شوهر این زن سفارش میکنم سریعا این زن را رها کن تا تو را پشت میله های زندان نفرستاده چون این خانم خیلی زیاده خواه است و چنین زنانی که با در آمد شوهرشان قانع نباشند و توقع زیادی دارند عاقبت بخیر نمی شوند خانم شوهرت گناه دارد بیچاره اش نکن بساز و مدارا کن که خدا هم ازتو راضی باشد و آن موقع است که در زندگیت وارد میشود
متاسفانه بعضی از مردا قبل از ازدواج به طرفشون وعده های بلند پروازانه ای در مورد ادامه زندگی و کارشون می دهند که قادر نیستند در واقعیت به راحتی بهشون عمل کنند و زن بیچاره که با ساده دلی و امیدواری وعده های مرد رو باور می کنه،میاد توی زندگی و میبینه که روحیات و شرایط همسرش به هیچ وجه جوابگوی خوی جاه طلب و قدرت طلب او نیست و زندگی به شدت برایش یکنواخت و کسل کننده میشود.به نظر من در اکثر مواقع این خانم ها کار درستی میکنند و واقعا شجاعند که قبل از اینکه کارشون به افسردگی و خودکشی و ..برسه اقدام به طلاق میکنند.امیدوارم یه روز توی جامعه ما نحسی طلاق پاک بشه و هیچ کس از کرده خودش پشیمون نشه.
كاش قاضي از راه هاي پيشنهادي زن براي بالا بردن سطح مالي زندگي شون هم حرف ميزدن !اين واقعيت كه افراد جامعه به لحاظ شخصيت والگوي رفتاري ميتونن مدير وپولساز،كارگردان،كارگر،و...باشن غير قابل انكاره،حالا شايد واقعا يه زن مدير افتاده كنار يه مرد محافظه كار !با دوجمله كه نسخه ماندن و رفتن نمي پيچن.
كاش از دبيرستان به افراد شخصيت شناسي ياد داده ميشد وبعنوان يك واقعيت بزرگ در همه اركان جامعه از انتخاب رشته و شغل تا استخدام تا تعامل با عزيزانمون ،انتخاب همسر و قضاوت مشاوره اين واقعيت تيپهاي شخصيتي در نظر گرفته ميشد!
من جاي قاضي باشم يه مشاور بسيار وارد معرفي ميكنم به هردوشون ،تا در وحله اول اين قضيه واكاوي وشايد مرتفع بشه اگه ايندو هم رو دوست داشته باشن
به هرحال زندگي نه خاله بازيه كه راحت خرابش كرد نه بي ارزش كه به هدر داد پاي يه انتخاب اشتباه.اول تحقيق وتلاش براي درست كردن ......بعد نهايتا خاتمه يه رابطه دردناك
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر