بازدید 6991

انهدام خطوط کمک‌رسانی داعش در درعا

یگان‌های ارتش سوریه خطوط امداد و کمک‌رسانی تروریست‌های تکفیری در استان درعا، واقع در جنوب سوریه را منهدم کردند.
کد خبر: ۵۱۱۱۳۳
تاریخ انتشار: ۰۱ تير ۱۳۹۴ - ۲۱:۱۱ 22 June 2015
یگان‌های ارتش سوریه خطوط امداد و کمک‌رسانی تروریست‌های تکفیری در استان درعا، واقع در جنوب سوریه را منهدم کردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس در دمشق، نیروهای ارتش و مسلح سوریه خطوط امداد و کمک رسانی و تجهیزات نظامی گروه‌های تروریستی تکفیری جبهه النصره و جنبش المثنی را در استان درعا هدف گرفته و منهدم کردند.

یک منبع نظامی سوری در این خصوص توضیح داد که یگانی از ارتش سوریه مواضع و محورهای تردد گروه‌های مسلح تکفیری در مسیر السد – درعا البلد که یکی از خطوط امداد و کمک رسانی گروه‌های تروریستی از اردن به جنوب سوریه شمرده می‌شود، را در عملیاتی دقیق و حساب شده هدف قرار دادند.

این منبع نظامی سوری افزود: از آنجا که اهداف به دقت مشخص شده بودند، بنابراین حملات صورت گرفته منجر به کشته و زخمی شدن تروریست‌های تکفیری بی‌شماری به همراه انهدام سلاح‌ها و تجهیزات نظامی‌اشان شد.

این درحالی است که یگان دیگری از ارتش سوریه یک گروه وابسته به جبهه النصره را بین کوی الکرک و کوی البدو در درعا البلد هدف قرار داد و تمام اعضای آن را به قتل رساند.

در این ارتباط گروه‌های تروریستی تکفیری ضمن اذعان به ضربات متحمل شده کشته شدن غسان الحریری، ملقب به ابو حمزه، سرکرده گروه تروریستی آزادگان شام در درعا و ابو یعقوب الشرعی و احمد عبد الرحمن عبد الرزاق الزعبی از فرماندهان میدانی گروه‌های تکفیری را تایید کردند.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست
آخرین اخبار