بازدید 17739
سفر به دنیای گوناگون با «تابناک با تو»؛

بهترین توصیه طب سنتی به روزه‌داران

جدیدترین اخبار گوناگون را در «تابناک با تو» از دست ندهید. در این صفحه شما هر روز گزید‌ه‌ای از آخرین اخبار پیرامون موضوعات خانواده، سلامت و بهداشت، ادبیات، سرگرمی و دانستنی‌ها، آشپزی، فیلم و عکس‌هایی از سراسر جهان، دکوراسیون و ... را دنبال خواهید کرد. همچنین تابناک با تو هر روزه آماده‌ است، مطالب ارسالی شما را نیز ـ متناسب با موضوعات نامبرده ـ‌ در سایت منتشر کند.
کد خبر: ۵۱۰۹۴۹
تاریخ انتشار: ۰۱ تير ۱۳۹۴ - ۱۴:۰۸ 22 June 2015
سایت «تابناک با تو» با رویکرد جدید و گوناگون بیش از یک ماه است ‌راه‌اندازی شده و روزانه اخباری پیرامون موضوعات خانواده، کودک، چهره‌ها، سلامت و بهداشت، آ‌شپزی، دکوراسیون، عکس و فیلم، ادبیات، زیبایی، سرگرمی و دانستنی‌ها را انتشار می‌دهد.

تیترهای اخبار امروز در «تابناک با تو» به این قرار است و شما می‌‌توانید با انتخاب خبر و کلیک روی آن به متن خبر یا سایت راه یابید؛

** بهترین سفارش‌های طب سنتی در زمینه روزه‌داری



معده خالی و افزایش سطح اسید در ماه رمضان ممکن است باعث تشدید زخم ‌و التهاب معده شود که به صورت احساس سوزش در ناحیه معده و زیر دنده‌ها ظاهر می شود. غذاهای صنعتی و خوردن چای‌، قهوه و نوشابه‌های گاز‌دار این حالت را بد‌تر می کند. از دم کرده بادرنجبویه، چای‌ به و نعنا به جای چای‌ سیاه استفاده کنید و مخلوط شربت عسل و بارهنگ و چای‌ به، عرق نعنا را فراموش نکنید.

بیشتر بخوانید و بدانید

** مردانگی مدرن؛ فمینیست‌‌ها اشتباه می‌کنند

مردان و زنان صرفاً ارگانیسم‌های زیستی نیستند، آنها موجوداتی اخلاقی‌اند. زیست‌شناسی رفتار ما را محدود می‌کند، امّا آن را تعیین نمی‌کند. میدانی که غرایز شکل داده‌ اند صرفاً تعیین‌کننده امکان‌هایی است که اگر در پی دستیابی به احترام، پذیرش و عشق یکدیگر هستیم باید از میانشان دست به انتخاب بزنیم.

بیشتر بخوانید


** مدل های جالب وجدید تزئین کیک تولد



مدل های زیبا و بیشتر این کیک‌ها را ‌اینجا ‌ببینید


** با ایده‌آل‌های خودم فرسنگ‌ها فاصله دارم

مژده لواسانی با آن‌که 25 سال دارد، اما بیش از 20 سال سابقه اجرا را در کارنامه‌اش به ثبت رسانده است. لواسانی از خردسالی با برنامه رادیویی «سلام کوچولو» اجرا را آغاز کرده است. «بچه‌های انقلاب» و «بوی گل آفتاب» از دیگر اجراهای رادیویی این مجری است.

با ایده‌آل‌های خودم فرسنگ‌ها فاصله دارم

بیشتر بخوانید


** سنگ صفرا دارید؟ باید از این غذا‌ها اجتناب کنید


برخی افرادی که سنگ صفرا دارند، هرگز هیچ مشکلی را تجربه نمی‌کنند اما سایر افراد حمله‌های دردناک سنگ صفرا را احساس می‌کند. معمولا هنگامی که سنگ، مجرای صفرا را ملتهب یا مسدود کرده درد احساس می‌شود. سنگ صفرا می‌تواند عفونت و انسداد در کبد و پانکراس نیز ایجاد نماید. جراحی برای خارج کردن سنگ صفرا متداول‌ترین روش درمانی است.

بیشتر بخوانید


** معمای معروف پروفسور حسابی



نکته ای که باید در این معما به آن توجه کنید قیمت واقعی ساعت است.در این معما به طور هوشمندانه ای ذهن خواننده به سمت تصوری اشتباه هدایت می شود و در انتها سوالی پرسیده می شود که ۱۰۰۰ تومان چی شد؟!خوب بیایید این طور به این معما نگاه کنیم:

بیشتر بخوانید


** نکته های طلایی برای شیک پوشی


نکته های طلایی برای شیک پوشی

بیشتر افراد بیش از هر چیز به کفش شما توجه می کنند کفشی که می خرید باید با رنگ سایر لباس هایتان همخوانی داشته باشد مثلا:برای آقایان کت و شلوار سرمه ای با کفش های مشکی و برای خانوم ها مانتوی کرم رنگ با کفش های قهوه ای بسیار ارزنده تر است. حتی به اینکه کفش هایتان همیشه واکس داشته باشد دقت کنید حتی کفش های معمولی واکس خورده بهتر از کفش های گران قیمتی است که تمیز نیستند.

بیشتر بخوانید


** فرش پهن کردن هم قوانینی دارد



اگر به استفاده از قالیچه‌های کوچک با طرح‌های برجسته تمایل دارید، بهتر است صندلی یا مبلمان را در اطراف قالی بچینید و هیچ کدام از پایه‌های آن‌ها روی قالی نباشد. این کار باعث می‌شود تا قالیچه بیش‌تر خودش را نشان بدهد...

بیشتر بخوانید و ببینید


** دانلود مستقیم از نمایش بسیار دیدنی نقاشی ‌نیمه پر لیوان‌


** مصطفی رحماندوست را در زادروزش بشناسیم

خیلی دلم می‌خواست بدانم آن کلمه‌های سیاهی که بر کاغذ دیوان صامت و قمری نقش بسته چه هستند و چه قدرتی دارند که پدر زورمندم را به گریه می‌نشاندند‌» و این دلیلی بود برای اینکه او به محض فراگیری خواندن و نوشتن، سعی کند شعرهای این دو دیوان را بخواند. در مدرسه یکی از پایه‌های اصلی مشاعره بود، حافظ ‌می‌خواند و سعی می کرد اشعار آن را حفظ کند.

Image result for ‫رحماندوست‬‎

بیشتر بخوانید



گفتنی‌ است، «تابناک با تو» از انتشار و درج مطالب شما ‌‌در هر یک از زمینه‌های نامبرده و موضوعات جانبی آن استقبال خواهد کرد. بنابراین، چنانچه مایل به همکاری با ما در این بخش جدید هستید، مطالب خود را به آدرس «bato@tabnak.ir» ارسال فرمایید.

برخورد بی‌رحمانه با اسکلت‌های شادیاخ+عکس

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست