بازدید 5026

دلیل اصلی محرومیت ۴ جلسه‌ای نیمار فاش شد

محروم شدن مهاجم بارسا از همراهی سلسائو در ادامه بازی‌های کوپا آمه‌ریکا نه فقط به خاطر درگیری او با بازیکنان کلمبیا بلکه به خاطر جنجال بزرگی بود که در خارج از میدان به راه انداخت.
کد خبر: ۵۱۰۷۴۱
تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۳:۵۷ 21 June 2015

به گزارش تسنیم؛ هرچه می‌گذرد دلایل محرومیت چهار جلسه‌ای نیمار از همراهی تیم ملی برزیل که فرصت بازی در سایر بازی‌های کوپا آمه‌ریکا را از او گرفت، روشن‌‌تر می‌شود.

نیمار به خاطر درگیری فیزیکی‌اش با دو سه بازیکن کلمبیا در دور دوم بازی‌های مرحله گروهی کوپا آمه‌ریکا کارت قرمز گرفت و دو جلسه محروم شد که یک جلسه آن توسط کنفدراسیون فوتبال آمریکای جنوبی بخشیده شد. یک روز بیشتر طول نکشید که اعلام شد سه جلسه دیگر به مدت محرومیت مهاجم بارسلونا اضافه شده است و به این ترتیب او تا پایان کوپا دیگر نمی‌تواند برای برزیلی‌ها به میدان برود.

روز گذشته (شنبه) گروهی از رسانه‌ها اعلام کردند که دلیل محرومیت سنگین نیمار درگیری لفظی با انریکه اوسس، داور بازی بوده است چون او در طول بازی بارها از کنار خطاهای پرشمار بازیکنان کلمبیا روی کاپیتان سلسائو گذشت و آنها را جریمه نکرد.

اکنون اما گفته می‌شود که جرم نیمار سنگین‌تر از اینها بوده است. نشریه آس نوشته است که مهاجم 23 ساله بارسلونا در پایان بازی و در تونل منتهی به رختکن‌ها، منتظر اوسس مانده است تا ظلمی را که به زعم خودش از سوی این داور به او تحمیل شده بود، جبران کند.

آس نوشته است نیمار در تونل منتهی به رختکن‌ها، با لحنی بسیار بد و استفاده از الفاظی رکیک به اوسس گفته است: «با اخراج کردن من می‌‌خواستی خودت را معروف کنی!». ظاهراً نیمار گردن اوسس را هم گرفته است و پنج بار از الفاظ رکیک برای توهین به او استفاده کرده است. بازیکنان برزیل تنها نظار‌ه‌گر این صحنه بوده‌اند و فقط داوید لوئیز، مدافع پاری‌سن‌ژرمن برای جدا کردن هم‌تیمی‌اش از اوسس دست به کار شده است.

کنفدراسیون فوتبال برزیل یک روز زمان دارد تا به محرومیت نیمار اعتراض کند هرچند این مجازات طبق گفته شاهدان عینی ماجرا حتی کمتر از چیزی بوده است که انتظار می‌رفت برای مهاجم قهرمان اروپا در نظر گرفته شود.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست
آخرین اخبار