بازدید 15878

حمله به نماینده انصارالله یمن در ژنو

محمد عبدالسلام سخنگوی رسمی جنبش انصار الله گفت: هدف از پرتاب کفش به حمزه الحوثی عضو هیئت انصارالله در ژنو در کنفرانس مطبوعاتی روز پنجشنبه توطئه برای سرپوش گذاشتن بر جنایت های عربستان است.
کد خبر: ۵۱۰۱۲۷
تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۱:۰۰ 19 June 2015
محمد عبدالسلام سخنگوی رسمی جنبش انصار الله گفت: هدف از پرتاب کفش به حمزه الحوثی عضو هیئت انصارالله در ژنو در کنفرانس مطبوعاتی روز پنجشنبه توطئه برای سرپوش گذاشتن بر جنایت های عربستان است.

به گزارش پایگاه خبری یمن پرس، محمد عبدالسلام در صفحه شخصی خود در فیسبوک نوشت:عاملان این حادثه درصدد برهم زدن کنفرانس مطبوعاتی بودند.

عبدالسلام افزود: آنچه رخ داد ناشی از موضع تحریک آمیز یا خطا کار شخص مهاجم نبود بلکه بیشتر شبیه تئاتری بود که هدف آن سرپوش گذاشتن بر جنایت های عربستان در حق مردم یمن و مخفی نگهداشتن دشمنان انسانیت از طریق به شکست کشاندن کنفرانس مطبوعاتی بود که در آن اسناد، اطلاعات ،آمار و ارقام مستند درباره این جنایت ها ارائه می شد.

وی ادامه داد: این عمل مزدوران عربستان ثابت کرد که این کشور متجاوز نه تنها از ناحیه نظامی و سیاسی در یمن شکست خورده بلکه امروز از ناحیه اخلاقی هم به دلیل نداشتن فرهنگ گفت وگو و تفاهم با شکست مواجه شده است.

محمد عبدالسلام تاکید کرد تفسیر این حادثه برای ما مهم نیست بلکه مهم برای ما ارسال صدای مظلومیت مردم یمن به گوش جهانیان است زیرا ما بالاتر از آن هستیم که در مرداب پستی بیفتیم که نتیجه ای جز عجز و شکست ندارد.

وی افزود: این حادثه را ما به پای جنوبی ها نمی گذاریم بلکه این امر نشان دهنده موضع مزدورانی است که وطن و مردم خود را مانند هرچیز دیگری در هر منطقه از کشور فروختند .

گفتنی است ذکری العراسی خبرنگار (زن) یمنی مزدور عربستان در اقدامی توهین آمیز کفش خود را به سوی حمزه الحوثی عضو هیئت انصار الله در حالی کنفرانس مطبوعاتی وی در ژنو برگزار می شد پرتاب کرد .

عربستان و 9 کشور عربی دیگر به همراهی آمریکا از ششم فروردین حملات وحشیانه ای علیه ملت یمن آغاز کرده اند که در جریان این حملات تاکنون بیش از 9 هزار یمنی شهید و یا مجروح شده اند.

با وجود حملات گسترده عربستان و متحدانش به یمن، واقعیت امروز این کشور با آنچه ریاض و غرب می خواهند، فاصله زیادی دارد، اکنون 80 درصد سرزمین یمن در دست جنبش مردمی انصارالله است و یمنی ها 84 روز زیر بمباران هستند، اما ایستاده اند و انصارالله به خوبی کشور را اداره می کند؛ اما طرف دیگر اصرار به اجرای قطعنامه ای (2216) دارد که یک طرفه و با فشار خارجی در سازمان ملل به تصویب رسیده است.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# انتخابات # محمدباقر قالیباف # مصطفی پورمحمدی # سعید جلیلی # علیرضا زاکانی # امیرحسین قاضی زاده هاشمی # مسعود پزشکیان # انتخابات ریاست جمهوری