بازدید 3544
۳

مرد وظیفه شناس سد راه دزدان کابل برق شد

کد خبر: ۵۰۹۴۳۳
تاریخ انتشار: ۲۶ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۰:۴۳ 16 June 2015
مرد وظیفه شناس که با شلیک سارقان در یکی از محله‌های شهر بندرعباس زخمی شده بود، اجازه نداد سارقان کابل‌های برق را با خود ببرند.
 
به گزارش جام جم، ساعت 17 یکشنبه مرد 54 ساله ای به نام موسی هنگام عبور از شهرک طلاییه در بلوار امام حسین (ع) شهر بندرعباس متوجه افرادی شد که قصد سرقت کابل های برق را داشتند.

او برای جلوگیری از سرقت، با آنها درگیر شد که در این درگیری یکی از سارقان با سلاح کلت به سمت مرد میانسال شلیک و او را از ناحیه پا مصدوم کرد.

سارقان سپس با سرقت کابل برق قصد ترک محل را داشتند که این شهروند دوباره سد راهشان شد و اجازه نداد آنها کابل های برق را با خود ببرند. با حضور اهالی در محل، سارقان از محل فرار کردند.

سرهنگ مهدی بهرامی، معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان هرمزگان در این باره به جام جم گفت: خوشبختانه در این حادثه آسیب جدی به این شهروند وظیفه شناس نرسیده و او در بیمارستان بستری است. جستجوی پلیس برای دستگیری آنها آغاز شده است.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۲
انتشار یافته: ۳
درود به شجاعتش گرچه جونشو بخطر انداخت
به نظرم پلیس میتونه با قدر دانی از فداکاری این فرد و اعطای نشان مشارکت مردم رو تو امنیت شهر ها بیشتر کنه .
کجای این کار وظیفه شناسی است ؟ ؟؟؟چرا تبلیغ و تمجید برای یک کار غلط و اشتباه میکنید؟ ؟؟؟؟؟ اگر این فرد کشته میشد عواقب بعدی آن چه بود؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ لیشان اگر شماره ماشین یا مشخصات ظاهری سارق را در اختیار پلیس قرار میداد کار درست را انجام داده بود ولی در گیری با سارقان مسلح جز حماقت هیچی نیست.
آفرین به این هموطن جوانمردمان //
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست