بازدید 2490

توزيع مواد بهداشتي در پوشش شركت جعلي

کد خبر: ۵۰۹۴۲۷
تاریخ انتشار: ۲۶ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۰:۳۴ 16 June 2015
رييس پليس فضاي توليد و تبادل اطلاعات خراسان رضوي از انهدام باند بزرگ توليد و توزيع غيرقانوني مواد بهداشتي، ورزشي و دارويي خبر داد. 

به گزارش اعتماد، سرهنگ محسن عرفاني در تشريح جزييات اين خبر گفت: در اين باند كه با نام جعلي سينا فعاليت خود را از چهار ماه پيش در مشهد آغاز كرده و در اين مدت به سود ميلياردي دست پيدا كرده بود، ١١ نفر دستگير شدند. 

وي با اشاره به اينكه كشفيات پليس فتا شامل مواد بهداشتي و آرايشي، داروهاي گياهي و مكمل‌هاي ورزشي بوده است، تصريح كرد: بيش از ٥٣ هزار قرص، صدها روغن گياهي و بيش از ٥٠ هزار كرم و ٣٣٠ كيلوگرم مواد فاسد‌شده كشف و ضبط شده است.

رييس پليس فضاي توليد و تبادل اطلاعات (فتا) خراسان رضوي اظهار داشت: مردم هنوز اطلاعات چنداني نسبت به غيرقانوني بودن فعاليت اين گروه ندارند و ليكن خوشبختانه وزارت بهداشت و درمان در كوتاه‌ترين زمان ممكن در دادگاه عليه اين مجموعه شكايت كرده است. 

سرهنگ عرفاني ميانگين سني اين باند را بين ٢٥ تا ٤٠ سال عنوان كرد و گفت: آزمايشات توسط وزارت بهداشت انجام شده و اكنون گزارش‌هاي مبسوطي از عوارض بسيار زياد اين مواد براي ما ارسال شده است. وي گفت: اين باند براي ساخت روغن‌هاي گياهي و پماد و كرم از روغن‌هاي فاسد و نباتي استفاده مي‌كرده و متاسفانه اين مواد عوارض بسيار جبران‌ناپذيري را براي سلامت مردم به همراه خواهد داشت.

 رييس پليس فضاي توليد و تبادل‌اطلاعات خراسان رضوي با اشاره به اينكه فروش اين كالاها از طريق شبكه‌هاي مجازي و ماهواره‌اي انجام شده است، ادامه داد: خوشبختانه اين داروها و مواد بهداشتي در هيچ داروخانه‌اي از مشهد به فروش نرسيده و پليس فتا با پيگيري در فضاي مجازي توانست اين مجموعه را شناسايي كند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست