بازدید 5604

اعتراف زورگیر خطرناک خیابان‌های مشهد

کد خبر: ۵۰۸۴۶۸
تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۱:۴۸ 13 June 2015
زورگیری‌های مرد شرور و نوچه‌اش در مشهد در عملیات ویژه پلیس به خط پایان رسید.

به گزارش ایران، محمد یوسفی  یک خودروی یشمی رنگ داشت و با همدستی دوستش رضا خلیفی  نقشه سرقت‌های مخوف از مردم مشهد را طراحی می کردند.

آنها در خیابان‌های هدایت، شهید قرنی، مجد، بلوار فلسطین، ابوطالب و عبدالمطلب مشهد، شهروندان رهگذر را به عنوان مسافر سوار خودرو می‌کردند.

محمد  در حال رانندگی ناگهان به خیابانی فرعی تغییر مسیر می‌داد و توقف می‌کرد. در این لحظه رضا از خودرو پیاده می‌شد و خیلی سریع روی صندلی عقب، در کنار مسافر می نشست. 

مرد  شرور و نوچه‌اش چاقوی تیزی را روی گردن طعمه خود قرار می دادند و با کتک زدن مسافر نگون‌بخت از او زورگیری می‌کردند و متواری می شدند.

 رئیس پلیس مشهد درباره این پرونده به شوک گفت: در پی گزارش سرقت‌های سریالی در مشهد تحقیقات گسترده پلیسی آغاز شد و مالباختگان پرونده اظهار داشتند راننده و سرنشین یک خودروی یشمی رنگ از آنها زورگیری کردند.

سرهنگ حجت نیک مرام افزود: مأموران مرکز عملیات ویژه پلیس مشهد در پیگیری علمی این پرونده با ردزنی‌های گسترده اطلاعاتی دریافتند متهمان با یک خودروی مدل پائین اقدام به سرقت می‌کنند.

وی خاطرنشان کرد: مأموران مرکز عملیات ویژه پلیس مشهد در عملیات سخت پلیسی پس از چندین شبانه روز تعقیب و مراقبت‌های نامحسوس متهمان پرونده را شناسایی و دستگیر کردند.  تحقیقات از این مردان برای کشف سرقت‌های  مخوف آنها ادامه دارد و با توجه به اینکه احتمال افزایش سرقت‌های انجام شده توسط  آنان در سال 93 وجود دارد تحقیقات پلیسی در این باره ادامه دارد.

بازپرس میرزایی از شعبه 409 دادسرای عمومی و انقلاب مشهد، تصویر این  مرد خطرناک که محمد یوسفی نام دارد را در اختیار جراید قرار داد تا انتشار یابد و کسانی که توسط این شرور و همدستش هدف سرقت‌های خشن  قرار گرفته‌اند به  مرکز عملیات ویژه پلیس مشهد واقع در خیابان پنج تن 52 مشهد مراجعه کنند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# توماج صالحی # نمایشگاه کتاب # موسسه مصاف # صادق زیباکلام # سیل
وب گردی